Driften op de openbare weg...
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Re: Driften op de openbare weg...
Vandaag de Posbank eens geprobeert als oefening met de E30... De Posbank is altijd afgesloten met sneeuw enzo, dus daar komt geen kip... Alles was nog wit... De eerste paar bochten waren broekpoeperij, maar op een gegeven moment had ik de smaak te pakken! 8)
- KW
Nog een aantal best goeie tegengekomen, enkele zelfs afgelopen week pas online gezet en dus zeer recent
En een vrouwke met haar eigen Skyline. Vrouwen en driften?
Lol 
En een vrouwke met haar eigen Skyline. Vrouwen en driften?

-
- Auto: Fun Damn Mentally
^^^^ Aardig meisje.' I'm soory sooo dirty.' 

- MartijnGizmo
Ik vond deze video op YouTube van je acties... 8)Youp schreef:Vandaag de Posbank eens geprobeert als oefening met de E30... De Posbank is altijd afgesloten met sneeuw enzo, dus daar komt geen kip... Alles was nog wit... De eerste paar bochten waren broekpoeperij, maar op een gegeven moment had ik de smaak te pakken! 8)
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Helaas geen video van gemaakt, zoiets doe ik pas als ik de auto eenmaal goed onder controle heb... Ik ben pas een week met het ding aan het rijden... RWD zonder DTC is voor mij toch weer ff wennen... 

- Kasteel
Ligt het daar nog steeds?Youp schreef:Vandaag de Posbank eens geprobeert als oefening met de E30... De Posbank is altijd afgesloten met sneeuw enzo, dus daar komt geen kip... Alles was nog wit... De eerste paar bochten waren broekpoeperij, maar op een gegeven moment had ik de smaak te pakken! 8)

Das wel een ideaal terrein ervoor idd, vroegah veel geweest, pre rbw tijdperk

- Youp
Dat berichtje heb ik afgelopen woensdag hier gepost...Kasteel schreef:Ligt het daar nog steeds?Youp schreef:Vandaag de Posbank eens geprobeert als oefening met de E30... De Posbank is altijd afgesloten met sneeuw enzo, dus daar komt geen kip... Alles was nog wit... De eerste paar bochten waren broekpoeperij, maar op een gegeven moment had ik de smaak te pakken! 8)
Das wel een ideaal terrein ervoor idd, vroegah veel geweest, pre rbw tijdperk.

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Living life to the max, totally insane :shakeit:
- Peric
WAT een debielen!!!
GEWELDIG!! :banaan:
GEWELDIG!! :banaan:
- Youp
Mooi man! 8)
- Ahmed
Re: Rotonde drift E34 M5...
Welke DF-er is dit ???
http://www.autojunk.nl/2010/02/bmw-e34-m5-2" onclick="window.open(this.href);return false;
Fuc*king mooi zeg! 8)

http://www.autojunk.nl/2010/02/bmw-e34-m5-2" onclick="window.open(this.href);return false;
Fuc*king mooi zeg! 8)
Laatst gewijzigd door Ahmed op 15 feb 2010, 04:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Rotonde drift E34 M5...
(Nog) Niet op DF als ik het goed heb,,Ahmed schreef:Welke DF-er is dit ???
Fuc*king mooi zeg! 8)

Is een heeeeeel mooie rotonde die.
- Ahmed
wel eng met die vrachtwagen op het eind..... 

- Knot
Naja, als ie eenmaal drifthoek heeft kan je 600 rondjes blijven draaien.. mooier vind ik het om meerdere bochten achter elkaar te knopen, dan moet je passen en meten om uit te komen.
- KW
Ik had die van de week ook al op youtube zien langskomen. Erg mooie drift 8)
Waarschijnlijk expres eraf geknipt. Hoeft niet perse gecrashed zijn maar misschien issie wel gespind = gevaarlijk = dus wil je niet dat de woute die actie zien (zijn al meerdere mensen opgepakt vanwege filmpjes op internet).
Dat vroeg ik me idd ook al afAhmed schreef:wel eng met die vrachtwagen op het eind.....

- Kasteel
Me hol met jullie stemmingmakerij, gast is gewoon gestopt toen vrachtauto daar de rotonde op reed, dus einde van de drift, dus einde van het filmpje, doh. Niks spannend aan met die vrachauto...KW schreef:Ik had die van de week ook al op youtube zien langskomen. Erg mooie drift 8)
Dat vroeg ik me idd ook al afAhmed schreef:wel eng met die vrachtwagen op het eind.....Waarschijnlijk expres eraf geknipt. Hoeft niet perse gecrashed zijn maar misschien issie wel gespind = gevaarlijk = dus wil je niet dat de woute die actie zien (zijn al meerdere mensen opgepakt vanwege filmpjes op internet).
-
Haha Bart 

-
die drift is in nijmegen rotonde richting beuningen, lekker makkelijk om te driften omdat het zo groot is maar wel vaak politie..
eng met die vrachtwagen? is nog genoeggg ruimte, als hij daar het gas los laat en afremt dan is dat makkelijk te halen, niks gevaarlijks aan..
eng met die vrachtwagen? is nog genoeggg ruimte, als hij daar het gas los laat en afremt dan is dat makkelijk te halen, niks gevaarlijks aan..
-
Links bijremmen en snelheid eruithalen y0!
Tja, rotonde glijden, 1x doen en je kan het overal?

Tja, rotonde glijden, 1x doen en je kan het overal?
- Martin van der Zwaard
als ie die vrachtwagen geraakt zou hebben, dan is het wel een mongol hoor.
ding reed al een kwartier op die rotonde voordat hij er aan kwam.
niks aan het handje hoor.
ding reed al een kwartier op die rotonde voordat hij er aan kwam.
niks aan het handje hoor.
- KW
Van een drift die zo goed gaat, en waar het begin er ook op staat, is er geen enkele reden om het einde er niet op te zetten. Het uit de drift terug recht komen dus. Ik zeg niet dat het verkeerd moet zijn gegaan, ik zeg alleen dat ik het enigszins verdacht vindKasteel schreef: Me hol met jullie stemmingmakerij, gast is gewoon gestopt toen vrachtauto daar de rotonde op reed, dus einde van de drift, dus einde van het filmpje, doh. Niks spannend aan met die vrachauto...

- Youp
Martijn Koevoets schreef:Ik vond deze video op YouTube van je acties... 8)Youp schreef:Vandaag de Posbank eens geprobeert als oefening met de E30... De Posbank is altijd afgesloten met sneeuw enzo, dus daar komt geen kip... Alles was nog wit... De eerste paar bochten waren broekpoeperij, maar op een gegeven moment had ik de smaak te pakken! 8)
Vooruit....
Beetje oefenen...

-
-
Veel rustiger sturen, niet zo lopen roppen aan dat stuur 
En wat minder gas gaan geven, dat is puur wat ik even kan opmaken uit de video te kijken @ work zonder geluid
K moet ook maar is iemand vinden die is even wat voor me kan gaan filmen

En wat minder gas gaan geven, dat is puur wat ik even kan opmaken uit de video te kijken @ work zonder geluid

K moet ook maar is iemand vinden die is even wat voor me kan gaan filmen

- Youp
Gasgeven doe ik niet, zit ergens tussen de 1500 en 2500rpm in de 2e versnelling.
Ik trek wel nog wat nerveus aan het stuur, dat klopt...

Ik trek wel nog wat nerveus aan het stuur, dat klopt...