26 februari PESSEN Part II in Grun
-
Re: 26 februari PESSEN Part II in Grun
1. Arjan
2. Michel
3. Metchu
4. Maus335i
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
Op de bank
17. Nandor
18. Joost
19.
20.
2. Michel
3. Metchu
4. Maus335i
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
Op de bank
17. Nandor
18. Joost
19.
20.
-
leuk idee... maar voor mij een beetje verweg... zal er eens over nadenken...
heb nooit Pes gespeeld maar wel Fifa... beetje hetzelfde?

-
Als je gaat kan ik je wel ophalen.Thommy schreef:leuk idee... maar voor mij een beetje verweg... zal er eens over nadenken...![]()
-
ja hetzelfde, alleen schieten en sliding is andersomThommy schreef:leuk idee... maar voor mij een beetje verweg... zal er eens over nadenken...![]()

-
- Auto: M3P, 130i
Gerrit heeft daar ervaring mee....Metchu schreef:ja hetzelfde, alleen schieten en sliding is andersomThommy schreef:leuk idee... maar voor mij een beetje verweg... zal er eens over nadenken...![]()
heb nooit Pes gespeeld maar wel Fifa... beetje hetzelfde?Maar dat kan je instellen

- Maus335i
Als we teams vooraf gaan uitzoeken zit ik wel gewoon op de bankArjandeV schreef:Rose en ik spelen samen! Als hij van de partij is overigens.. anders heb ik nog een vriend waarmee ik elke avond al pes.. dus aardig op elkaar ingespeeld

- ADV
Ik krijg net sms van rose, hij is aanwezig 

- Mike S.
- Auto: M135i
+1 dan is er geen eer te behalen voor de kneusjes in dit spel zoals mijMaus335i schreef:Als we teams vooraf gaan uitzoeken zit ik wel gewoon op de bankArjandeV schreef:Rose en ik spelen samen! Als hij van de partij is overigens.. anders heb ik nog een vriend waarmee ik elke avond al pes.. dus aardig op elkaar ingespeeld

- duifjes.com
Ik heb nooit dit spel gedaan en kom die dag net terug van vakantie......maar kan goed zijn dat ik ook kom 

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Grunn is wel dichtbij natuurlijk.
Als er uiteindelijk nog een plekje voor een toeschouwer overblijft en ik kan die dag dan kom ik het stelletje idioten ook wel even van dichtbij bewonderen
Als er uiteindelijk nog een plekje voor een toeschouwer overblijft en ik kan die dag dan kom ik het stelletje idioten ook wel even van dichtbij bewonderen

- ADV
Moeten dan even kijken hoe we dat dan doen.. gewoon zoals vorige keer is ook prima.. alleen ik wil sowieso een paar wedstrijden regelen tussen de Pollies en Rene en ik.. dat moeten we winnen 
We kunnen overigens ook nog altijd beslissen als we daar zijn of van te voren, behalve de datum en het tijdstip staat nog niks vast! Wat ik overigens rot vond aan het lootjes trekken is dat je vast zit aan een team. Gelukkig had ik madrid, maar als je een juventus hebt ben je minder klein. Hier moeten we misschien even een oplossing voor vinden...
Over de 10 euro pp gesproken, als iedereen even wat wensen aangeeft dan halen we dat op.. Uiteraard ben je vrij om zelf shit mee te nemen maar dat komt wel goed denk ik.
Voor diegene die willen blijven slapen omdat het toch in het hoge noorden is, meldt dat even, maar neem ook je eigen shit dan mee (luchtbedje + slaapzak + kussen), voor die personen regelen we dan wel wat ontbijt.. Je kan ook een deel van de bank claimen, daar kunnen inprincipe 2 mensen op pitten..

We kunnen overigens ook nog altijd beslissen als we daar zijn of van te voren, behalve de datum en het tijdstip staat nog niks vast! Wat ik overigens rot vond aan het lootjes trekken is dat je vast zit aan een team. Gelukkig had ik madrid, maar als je een juventus hebt ben je minder klein. Hier moeten we misschien even een oplossing voor vinden...
Over de 10 euro pp gesproken, als iedereen even wat wensen aangeeft dan halen we dat op.. Uiteraard ben je vrij om zelf shit mee te nemen maar dat komt wel goed denk ik.
Voor diegene die willen blijven slapen omdat het toch in het hoge noorden is, meldt dat even, maar neem ook je eigen shit dan mee (luchtbedje + slaapzak + kussen), voor die personen regelen we dan wel wat ontbijt.. Je kan ook een deel van de bank claimen, daar kunnen inprincipe 2 mensen op pitten..
- duifjes.com
Is goedJoost Hermens schreef:Als je gaat kan ik je wel ophalen.Thommy schreef:leuk idee... maar voor mij een beetje verweg... zal er eens over nadenken...![]()

-
jongens, loten is toch eigenlijk wel het eerlijkste en leukste wat mij betreft...
dus ik vind dat we moeten loten... en dan landen teams...
met de volgende landen:
Ivoorkust
Nederland
Engeland
Italie
Frankrijk
Portugal
Spanje
Duitsland
Brazilie
Argentinie
genoeg leuke landen dus....
zoniet: Maus en Metchu is één team! 8)
dus ik vind dat we moeten loten... en dan landen teams...
met de volgende landen:
Ivoorkust
Nederland
Engeland
Italie
Frankrijk
Portugal
Spanje
Duitsland
Brazilie
Argentinie
genoeg leuke landen dus....
zoniet: Maus en Metchu is één team! 8)
-
Joost Hermens schreef:Als je gaat kan ik je wel ophalen.Thommy schreef:leuk idee... maar voor mij een beetje verweg... zal er eens over nadenken...![]()
laat ik tegen die tijd nog wel weten Joost... maar alvast bedank voor het aanbod

stuk makkelijker zo

ben zowiezo dan bank supporter :

-
ah... nandor en thommy... bank is vol 

- Michel P
Loten van landen vind ik prima, echter Italie is ruk, die wil je echt niet, of je moet de opstelling mogen wijzigen. Ivoorkust 2009 was beter dan 2010. Agentinie graag voor mij, heerlijk team.
Michel
Michel
-
Ja, alleen europese landen is ook zoiets... dus ik dacht afrikaans land erbij 8) Maar er zijn zat opties...dus je kan er een aantal wegschrappen... misschien is het ook wijs om Argentinië en Brazilië niet te gebruiken... ?
maar ik vind loten van mensen en landen het leukste eigenlijk! geeft nog een extra fun factor aan de avond... laat het lot maar lekker beslissen!
maar ik vind loten van mensen en landen het leukste eigenlijk! geeft nog een extra fun factor aan de avond... laat het lot maar lekker beslissen!
- Macboy
Loten is natuurlijk altijd leuk en eerlijk. Maar teams vind ik ook prima. Afhankelijk van het aantal deelnemers kun je ook 1 tegen 1 doen. Je kunt desnoods dezélfde teams nemen als mensen erg zeuren over verschillen tussen teams.
En Xavier loopt altijd achter de feiten aan: playstation 2 en PES 2009

- duifjes.com
LOL...Macboy schreef:Loten is natuurlijk altijd leuk en eerlijk. Maar teams vind ik ook prima. Afhankelijk van het aantal deelnemers kun je ook 1 tegen 1 doen. Je kunt desnoods dezélfde teams nemen als mensen erg zeuren over verschillen tussen teams.
Macboy....,...haal je mij op...ikj kom ook definitief!!!!
- Michel P
Idd Argentinie en Brazilie uitsluiten, maar Italie ook!
Wat blijf dan over waar je graag mee speelt, Engeland of Duitsland, Nederland ook wel maar dan wel een aangepaste opstelling.
Loten van spelers en land is niet zo erg, echter wil ik ook net als Arjan wat games met mijn zoon spelen tegen Lega Nord (Arjan/Rene) en tegen dat Macedonische tweetal ofwel de Talibalkan Terror Squad!
Michel
Wat blijf dan over waar je graag mee speelt, Engeland of Duitsland, Nederland ook wel maar dan wel een aangepaste opstelling.
Loten van spelers en land is niet zo erg, echter wil ik ook net als Arjan wat games met mijn zoon spelen tegen Lega Nord (Arjan/Rene) en tegen dat Macedonische tweetal ofwel de Talibalkan Terror Squad!
Michel
- Michel P
Mike en Ik rijden ook graag mee als speler met de GTI!
Michel
Michel
-
Macboy schreef: En Xavier loopt altijd achter de feiten aan: playstation 2 en PES 2009

Ik dacht dat jij mij begrepen had toen ik je in alle vertrouwen meedeelde dat ik alleen van de PC games ben

- duifjes.com
Michel P schreef:Mike en Ik rijden ook graag mee als speler met de GTI!
Michel
Ik rij wel weer.....is goed voor het gemiddelde verbruik heb ik begrepen

- Michel P
duifjes.com schreef:Michel P schreef:Mike en Ik rijden ook graag mee als speler met de GTI!
Michel
Ik rij wel weer.....is goed voor het gemiddelde verbruik heb ik begrepen![]()

- ADV
ff startpost aangepast