Headsets voor PC

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Headsets voor PC

Bericht door Robin » 15 feb 2010, 12:29

Ik heb dus alweer sinds 'n paar jaar een headset van Logitech, deze nu:
Afbeelding
Nu doet ie sinds vrijdag raar, bepaalde tonen geeft ie niet en 'n hol geluid, gekraak. Haast 1keer per jaar koop ik 'n nieuwe. Vorige keer omdat junior met dat ding op achter de PC zat, bij wat vragen van mams meteen erbij wegrent en over de draad van de headset struikelt plus dat hele ding in 3 delen...op de grond. :| .

Wat zou dit kunnen zijn en zijn er betere(dus waarsch duurdere?) Headsets die jullie gebruiken? Deze kostte dacht ik 3 of 4 tientjes?

Iemand tips?. Ik haal vanmidag zowieso een nieuwe....

stefan740

Re: Headsets voor PC

Bericht door stefan740 » 15 feb 2010, 13:13

Jaartje of 3 terug een Sennheiser gekocht en na 1000 uur gamen doet hij het nog perfect. Kostte idd wel richting 100 euro. Sennheiser werd mij toen aanbevolen.

Maargoed met kinderen en als je hem toch niet teveel gebruikt is dat misschien overkill.

Robin

Bericht door Robin » 15 feb 2010, 13:16

Die naam ken ik. Thanx. Is dat ding ook op de USB poort aan te sluiten?

Robertdj

Bericht door Robertdj » 15 feb 2010, 13:16

Ik gebruik ook een Sennheiser headset, eigenlijk gekocht voor het gitaarspelen. Probleem is alleen dat ze geluid afschermen, waardoor je geen fuck meer hoort om je heen en soms iets te veel in het gamen op gaat. :bag:

Booooh
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R

Bericht door Booooh » 15 feb 2010, 13:17

Een draadloze geen optie ;) ...

Deze schijnt wel een erg goed geluid te geven, wel relatief groot maar dat heeft weer als voordeel dat je redelijk van de omgeving bent afgesloten...
http://www.alternate.nl/html/product/He ... -1061308/?

... kijk eens verder bij Alternate, staan nog betere (iets duurdere exemplaren), of dat echt nodig is kun je het best zelf bepalen...

Ben

Robin

Bericht door Robin » 15 feb 2010, 13:20

Ok, jongens bedankt om me op weg te helpen.

Ja draadloos is ook 'n optie, word wel eens moe van die dradenzooi.Ik game ook veel en ben inderdaad vaak van de 'buitenwereld'afgesloten LOL, buiten dat zijn 't op dit moment prima oorwarmers natuurlijk. :mrgreen:

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 15 feb 2010, 15:08

zelf geen ervaring mee maar hoor hele goede verhalen over dit merk..

http://www.turtlebeach.com/products/gam ... hones.aspx

Nu ik de site zo eens bekijk zitten er ook ideale geweldige headsets voor de xbox360 bij... want heb nu af en toe een klagende vrouw naast me zitten omdat ik het geluid zo hard heb omdat ik ze wil horen lopen en horen aankomen met call of duty :lol: :lol:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 15 feb 2010, 15:33

Heb zelf altijd wel goede ervaringen met Plantronics, zeker de microfoon:

http://www.headsetshop.nl/product/85428 ... adset.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Sennheiser is ook een aanrader:

http://www.headsetshop.nl/product/66543 ... adset.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Haast 1keer per jaar koop ik 'n nieuwe. Vorige keer omdat junior met dat ding op achter de PC zat, bij wat vragen van mams meteen erbij wegrent en over de draad van de headset struikelt plus dat hele ding in 3 delen...op de grond.
Dit probleem heb ik ook en hou je met elke headset die je koopt. Vaak blijft de volumeknop achter de stoel hangen en trek je de draadjes van binnenuit kapot. Niks aan te doen behalve goed op te passen, maar soms vergeet je dat ding even en dan.....

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 15 feb 2010, 16:26

Mike Spanjersbergh schreef:zelf geen ervaring mee maar hoor hele goede verhalen over dit merk..

http://www.turtlebeach.com/products/gam ... hones.aspx

Nu ik de site zo eens bekijk zitten er ook ideale geweldige headsets voor de xbox360 bij... want heb nu af en toe een klagende vrouw naast me zitten omdat ik het geluid zo hard heb omdat ik ze wil horen lopen en horen aankomen met call of duty :lol: :lol:

Hhahahaha........

Robin

Bericht door Robin » 15 feb 2010, 17:01

Heb dus nu de (Creative) Fatal1ty gaming headset( 5 tientjes bij Dixons), da's wel ff wat anders dan die Logitech, alleen nu dus de roze en groene plugjes achterin de PC gedouwd(geen USB) , beter voor het niet-struikelen over draden. Volumedraaiknopje en microfoon met antiflieb sponsje en dikke phones.

Dus ik zie er gewoon WRC piloot uit en heb nog warmere oren ook. Totaal van de buitenwereld afgesloten :thumbup:

Two flies in one clap.

Deze dus:
Afbeelding

Robertdj

Bericht door Robertdj » 15 feb 2010, 17:12

Ziet er wel comfortabel uit zeg. :thumbup:

Robin

Bericht door Robin » 15 feb 2010, 17:14

Wat zeg je? Ik versta je niet met dat ding op m'n harses!

Robertdj

Bericht door Robertdj » 15 feb 2010, 17:21

Ziet er wel comfortabel uit zeg!!

Joy

Bericht door Joy » 15 feb 2010, 17:24

Van de week ook een nieuwe koptelefoon gekocht. Ik had er 1 van Sennheiser (200 euro) en dat ding gaf een geweldig geluid. Maar ja zelfde verhaal, struikelen en bam door de helft. Dus zag ik een Sennheiser van 30 euro. Gekocht. Helaas geeft dat ding alleen maar zware basstonen. Echt onplezierig en haalt de muziek uit balans. Maar weer wat anders zoeken.

Plaats reactie