Toerrit verslag Winterberg
-
allen
Re: Toerrit verslag Winterberg
En dan moest Allen gewoon nog tanken om thuis te komen. 
- Ar
- Auto: Prius
Ik was gisteren ook in de buurt van Winterberg. Er lag aardig wat sneeuw. Bij een erg steile helling op een smal weggetje was ik toch bang weg te glijden, maar het ging gelukkig goed. Geef mij maar de zomer.
- Kasteel
Ook mijn zuinigste trip, actieradius (dagteller + nog te rijden) was op een gegeven moment zelfs +700. Heuvel op was vaak wel een probleem, 60 was dan gewoon niet vast te houden, ding ging gewoon slappen. Bult af was overigens ook niet alles, want op de motor remmen (zelfs in 4 en 6) leverde ook enkele baanwissels opPatrick van Wijngen schreef:Was toch wel een van m'n zuinigste duitsland tripjes ooit
1 op 12.2. Alleen heuvel op met 1400 toeren is even wat minder gunstig geweest iedere keer. Anders had het makkelijk zuiniger dan 1 op 16 geweest.
Dacht een paar keer terug te schakelen, voor wat meer toeren heuvel op... haha... gelukkig heb ik stumperhulp dat aanstond
Dus dan maar fijn gewoon door pruttelen in z'n 5 met 50km/h ipv asc aan het werk zetten.
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Allen, om ervoor te zorgen dat je Cat. niet weer verkouden wordt, kun je de volgende keer de Cat. beter een sjaal om doen.
8)
- Joop
Had me even duidelijk gewaarschuwd dan was ik graag meegegaan heren, was gister ook in Dld...
...zit ik op mountainbikefoto's te wachten komen er autofoto's te voorschijn...
Wellicht een volgende keer...
...ziet er wel goed heren. Vooral dat je met zo'n sigaar de sneeuw in duikt Allen...
...zit ik op mountainbikefoto's te wachten komen er autofoto's te voorschijn...
Wellicht een volgende keer...
...ziet er wel goed heren. Vooral dat je met zo'n sigaar de sneeuw in duikt Allen...
-
allen
Het begint alweer duidelijk te worden dat we gisteren met 40 man dwars door Winterberg hadden gekund. En nog een BMW erbij. Alsof de lightweights nog niet genoeg in de verdrukking stonden tussen al het BMW geweld. Nou ja geweld? De M modellen hebben bewezen incapabele wagens te zijn voor winterweer.
Ion, Lewinsky moet niet zeuren. Die hmb had haar muts op. 8)
Ion, Lewinsky moet niet zeuren. Die hmb had haar muts op. 8)
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Wat een helden daar in de sneeuw en het is al eens gezegd, maar respect voor Allen dat ie gewoon met de Caterham door dit weer rijdt! 
- Michel P
Allen is toch wel echt een held :banaan: of is die een beetje loco
Jammer van de "wederom" pech met Lewinski wat een onbetrouwbaar wijf is dat toch, maar de lat relatie is en blijft spannend..... heb je haar nog verwend met valentein Allen
Michel
Michel
-
allen
Jups Michel. Heb sierraden voor haar besteld. 
- Michel P
Weer een "je kan aan het gas kabel" :twisted:allen schreef:Jups Michel. Heb sierraden voor haar besteld.
- GTRene
whahaallen schreef:Jups Michel. Heb sierraden voor haar besteld.
je verwent haar wel
- duifjes.com
allen schreef:Jups Michel. Heb sierraden voor haar besteld.
LOL....