Deadliest catch
- Joy
Deadliest catch
Mooi programma om te zien. Helaas lees ik net dat schipper Phil Harris is overleden. Die had al een keer een narrow escape gehad. R.I.P.

- Jurriuit
Re: Deadliest catch
Eerste seizoen vond ik nog wel leuk, daarna was het ''nieuwe'' er toch wel vanaf.
Die man is niet oud geworden, 53 jaar maar..... R.I.P.
Die man is niet oud geworden, 53 jaar maar..... R.I.P.
- Chris van S.
RIP!
Zo af toe heb ik steeds wat afleveringen gezien. Ik vind het nog steeds een goede serie.
Ik doe ze het niet na in elk geval.
Zo af toe heb ik steeds wat afleveringen gezien. Ik vind het nog steeds een goede serie.
Ik doe ze het niet na in elk geval.
- Jurriuit
Idem hier, zou na 10 minuten al in het water liggenChris van S. schreef:Ik doe ze het niet na in elk geval.
- Paskal
- Auto: meerdere
Kijk zo nu en dan ook eens een aflevering. Best wel bikkels die mannen. Respect voor die lui die dat werk doen... Bij mij zou in no-time mijn eten van de afgelopen weken naar buiten komen of ik zou zelf over de railing stuiteren 
- Joy
Laatst met een artic storm op hun hielen. Damn, gruwelijke kou, meters hoge golven over het dek, stormachtige wind en dan nog gewoon op dat dek aan het werk blijven. Respect voor hun uithoudings- en doorzettingsvermogen. Valt van te leren.
- JP
Ik kijk maar 5u per week tv en daar is dit er eentje van. absoluut een gave serie, waar ze (alsof het niets is) 40u aaneengesloten werken in vriesskou. Zwaar respect al levert het, als je het overleeft, ook veel geld op.
toen de Northwestern vorige week moest omdraaien ivm dood van de zus van een van de bemanningsleden, was een van de velen kippenvelmomentjes.
Heb ook wel eens gezegd dat mij dat werk wat leek, hard/veel werken en dik verdienen, maar denk dat ik eerlijk na een paar dagen huilend van de boot wou....
ZKMP voor Phil en crew/familie
toen de Northwestern vorige week moest omdraaien ivm dood van de zus van een van de bemanningsleden, was een van de velen kippenvelmomentjes.
Heb ook wel eens gezegd dat mij dat werk wat leek, hard/veel werken en dik verdienen, maar denk dat ik eerlijk na een paar dagen huilend van de boot wou....
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Las het daarnet ook op RTL Z, kijk het programma eigenlijk best vaak en op tv mocht ik hem wel.
53 jaar is gewoon veel te jong!
RIP
53 jaar is gewoon veel te jong!
RIP
- Roman
Zo heeeel veel verdient het volgens mij nou ook weer niet? Voor het risico dat je loopt dan...JP schreef:Ik kijk maar 5u per week tv en daar is dit er eentje van. absoluut een gave serie, waar ze (alsof het niets is) 40u aaneengesloten werken in vriesskou. Zwaar respect al levert het, als je het overleeft, ook veel geld op.
Heb ook wel eens gezegd dat mij dat werk wat leek, hard/veel werken en dik verdienen, maar denk dat ik eerlijk na een paar dagen huilend van de boot wou....![]()
RIP Phil.
- duifjes.com
Idd beste bikkels die gasten en die weten wat hard werken is! RIP
-
Marc R
Nederland heeft ook een hoop jongens die dit soort zwaar werk doen op de noordzee.
Geen beringzee stormen maar wel zwaar werk hoor.
Hier een viskotter bij niet eens ECHT harde wind.

Geen beringzee stormen maar wel zwaar werk hoor.
Hier een viskotter bij niet eens ECHT harde wind.
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Roman schreef:Zo heeeel veel verdient het volgens mij nou ook weer niet? Voor het risico dat je loopt dan...JP schreef:Ik kijk maar 5u per week tv en daar is dit er eentje van. absoluut een gave serie, waar ze (alsof het niets is) 40u aaneengesloten werken in vriesskou. Zwaar respect al levert het, als je het overleeft, ook veel geld op.
Heb ook wel eens gezegd dat mij dat werk wat leek, hard/veel werken en dik verdienen, maar denk dat ik eerlijk na een paar dagen huilend van de boot wou....![]()
RIP Phil.
Voor het risico an sich niet, maar er zijn weinig (relatief) hersenloze baantjes waarbij je in 2 weken tijd 40k dollar bij elkaar harkt.
That said, op een rare manier fascineert het me wel. Niet dat ik mezelf er toe in staat zie maar I like that attitude of zoiets. Maar ik zou ook in no time zo'n ding voor m'n harses krijgen, of van het schip afpleuren.
-
Rupie
Dat is de appeal van deze serie natuurlijk ook he. Ik zou graag mezelf ook als zo'n bikkel willen zien, door de tv serie te kijken probeer ik mezelf te motiverenJP schreef:Ik kijk maar 5u per week tv en daar is dit er eentje van. absoluut een gave serie, waar ze (alsof het niets is) 40u aaneengesloten werken in vriesskou. Zwaar respect al levert het, als je het overleeft, ook veel geld op.
Waar is ie nou aan overleden? Vorige keer in het ziekenhuis waren het zijn ribben toch of was het zijn hart?
- Tristan
Gat in z'n long.
- Casper
RIP, vond 'm altijd de meest sympathieke kerel ertussen 
-
Harrie
'Deadliest Catch' star Phil Harris put into coma after 12-hour surgery following stroke.
- Stéphane
Inderdaad. Ik kijk ze niet allemaal, maar ik zie het regelmatig.JP schreef:...toen de Northwestern vorige week moest omdraaien ivm dood van de zus van een van de bemanningsleden, was een van de velen kippenvelmomentjes...
Als Phil overleden is aan een hartaanval was het zijn tijd waarschijnlijk. Hij rookte ook als een ketter, dus wat dat betreft zal dat ook niet geholpen hebben. R.I.P.
- Timmert
Tsja, als er iemand een ongezonde levensstijl op nahield was Phil Harris dat wel. Wel erg jammer, respect voor de man en zijn crew, RIP Phil.
Voor de rest; grandioze serie. Prachtig camerawerk ook en respect voor de gasten aan dek. Ik kijk er altijd met heel veel plezier naar
Voor de rest; grandioze serie. Prachtig camerawerk ook en respect voor de gasten aan dek. Ik kijk er altijd met heel veel plezier naar
- Marsnel
- Auto: Civic B18c | E91 335D
Naast Top Gear de enige serie die ik altijd kijk.
RIP Phil.
RIP Phil.
- JP
Ff kijken @ Discovery.... herhaling van maandag jl.
- Fernando
dat wilde ik nog zien ja, bedankt....