TV Series
-
Re: TV Series
heroes is van de week afgelopen... ik vond het eindelijk weer een beetje leuk worden, maar het was wel aardig voorspelbaar en het einde niet wat je van een seizoensafsluiting verwacht ...
ach ja, kijken wat de volgende chapter ons brengt...
- Roman
Net door het eeste seizoen van Deadwood heen gekomen. Wat een top serie weer, HBO maakt echt steengoede series.
Heb seizoen 2 en de laatste 3de al klaar liggen.
Dat lekker ongecensureerde, en helemaal in de jaren waarin het zich afspeelt is echt top.
Geweldige cast trouwens ook.
Heb seizoen 2 en de laatste 3de al klaar liggen.
Dat lekker ongecensureerde, en helemaal in de jaren waarin het zich afspeelt is echt top.
Geweldige cast trouwens ook.
-
ik kijk entourage op HBO, is ook geniaal 8) 8)
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Metchu schreef:ik kijk entourage op HBO, is ook geniaal 8) 8)
-
Ari gold! HELD 8) 8) 8)
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Zoals How I met your mother een beetje de grote Barney Stinson show is, is Entourage eigenlijk de grote Ari Gold show.
Terecht dat Jeremy Piven zoveel awards binnen haalt.
- Jurriuit
Klopt helemaal. Moet wel eerlijk zeggen dat ik een beetje How I met you mother-moe ben. Wordt een wat langdradige show zo langzamerhand.Jurjen schreef:Zoals How I met your mother een beetje de grote Barney Stinson show is, is Entourage eigenlijk de grote Ari Gold show.
Zit wel met spanning te wachten op een nieuw seizoen Entourage, geniale show vind ik dat. En wat Metin zegt, Ari Gold FTW, die rol is geniaal!
- Petrolhead Tom
Geniaal inderdaad, altijd Erick afzeiken zegt hij een keer wat over de vrouw van Ari: Erick don't be an asshole. that's the mother of my children you're talking about.
- cooldragon
huh?ik dacht dat seizoen 4 20 afleveringen had?Metchu schreef:heroes is van de week afgelopen... ik vond het eindelijk weer een beetje leuk worden, maar het was wel aardig voorspelbaar en het einde niet wat je van een seizoensafsluiting verwacht ...
volgens mij moeten er nog 2 afleveringen komen voordat jet seizoen eindigt?of kijk je via de TV?
- cooldragon
+1Metchu schreef:ik kijk entourage op HBO, is ook geniaal 8) 8)
helemaal super!
ben nu met seizoen 6 bezig!
Sloan is ook een plaatje;-)
-
cooldragon schreef:huh?ik dacht dat seizoen 4 20 afleveringen had?Metchu schreef:heroes is van de week afgelopen... ik vond het eindelijk weer een beetje leuk worden, maar het was wel aardig voorspelbaar en het einde niet wat je van een seizoensafsluiting verwacht ...
volgens mij moeten er nog 2 afleveringen komen voordat jet seizoen eindigt?of kijk je via de TV?
nee was toch echt het einde... end of chapter stond er....
-
OnlineWJ
aye
http://epguides.com/Heroes/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vond het zelf trouwens een verschrikkelijk saai blabla seizoen.
-
net op het moment dat het leuk begon te worden, liep het af idd 

- stefan740
Er komt geen nieuw seizoen van Entourage meer hoor. Wel erg jammer ja.Jurriuit schreef:Klopt helemaal. Moet wel eerlijk zeggen dat ik een beetje How I met you mother-moe ben. Wordt een wat langdradige show zo langzamerhand.Jurjen schreef:Zoals How I met your mother een beetje de grote Barney Stinson show is, is Entourage eigenlijk de grote Ari Gold show.
Zit wel met spanning te wachten op een nieuw seizoen Entourage, geniale show vind ik dat. En wat Metin zegt, Ari Gold FTW, die rol is geniaal!
-
Wat showbizz nieuws.
HBO, dus dat belooft wat.
HBO, dus dat belooft wat.

Bron: http://www.nu.nl/achterklap/2183691/mic ... serie.html" onclick="window.open(this.href);return false;Michiel Huisman speelt in HBO-serie
Uitgegeven: 13 februari 2010 10:48
Laatst gewijzigd: 13 februari 2010 11:18
NEW ORLEANS - De Nederlandse acteur Michiel Huisman heeft een hoofdrol in de nieuwe serie Treme van de Amerikaanse zender HBO. Dat heeft zijn agent zaterdag gemeld.
Treme vertelt over een groep personages die na de orkaan die in augustus 2005 grote delen van New Orleans verwoestte, proberen hun leven weer op te bouwen.
Huisman speelt de jonge straatmuzikant Sonny. De reeks, die is ontwikkeld door de makers van successerie The Wire, telt voorlopig één seizoen van tien afleveringen. De serie wordt in de loop van het jaar uitgezonden.
De opnames vinden plaats in en rond New Orleans en duren tot en met april. Huisman woont daar nu ook tijdelijk, samen met zijn echtgenote Tara Elders en hun dochter. De Nederlandse acteur is zelf door HBO benaderd voor de rol.
Buitenlandse producties
De 28-jarige Huisman was de afgelopen twee jaar al in meerdere buitenlandse filmproducties te zien. Hij speelde onder meer in de tragikomedie Unmade Beds (over een groep jongeren in de hippe Britse krakersscene), vertolkte de beroemde balletdanser Rudolf Nureyev in de biografiefilm Margot (over ballerina Margot Fonteyn) en verscheen als de Britse prins Ernst in het kostuumdrama The Young Victoria.
Het is nog niet duidelijk of er ook een tweede seizoen van Treme komt. Ook is nog niet bekend wanneer de serie in Nederland te zien is.
Sopranos
Betaalzender HBO staat bekend om zijn hoogwaardige en vernieuwende televisiedrama. Zo was het kanaal de afgelopen jaren verantwoordelijk voor grote, veelbekroonde hits als de komedie Sex and the City, maffiareeks The Sopranos, de tragikomedie Six Feet Under, het moderne vampierenepos True Blood en de rauwe gevangenisserie OZ.
-
stefan740 schreef:
Er komt geen nieuw seizoen van Entourage meer hoor. Wel erg jammer ja.
WAT!!!??? dit wist ik niet!!??

-
Ik ook niet. Sad sad situation.Metchu schreef:stefan740 schreef:
Er komt geen nieuw seizoen van Entourage meer hoor. Wel erg jammer ja.
WAT!!!??? dit wist ik niet!!??![]()
- stefan740
Hm als ik nu google komt er misschien toch nog wat aan:)
http://seriesandtv.com/cancelled-shows- ... on-by-hbo/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://seriesandtv.com/cancelled-shows- ... on-by-hbo/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
yes yes yes !
- Jurriuit
Pffff, pak van m'n hart. Wat moet ik anders met m'n vrije tijd 

-
Je komt er wel een beetje laat mee he, het is echt al heeeeeel lang bekend dat die renewed is...stefan740 schreef:Er komt geen nieuw seizoen van Entourage meer hoor. Wel erg jammer ja.Jurriuit schreef:Klopt helemaal. Moet wel eerlijk zeggen dat ik een beetje How I met you mother-moe ben. Wordt een wat langdradige show zo langzamerhand.Jurjen schreef:Zoals How I met your mother een beetje de grote Barney Stinson show is, is Entourage eigenlijk de grote Ari Gold show.
- InjectTheVenom
WJ schreef:aye

-
Border Security - fantastisch programma over douane in Sydney
-
heeft iemand al enige theorie ideeën voor Lost??
- Robin Hartog
Hahaha, wat heb ik gelachen bij het kijken van de nieuwste aflevering van Two And A Half Men.