Dodelijk ongeluk op rodelbaan
- RVV
Dodelijk ongeluk op rodelbaan
http://nos.nl/os2010/video/136350-erik- ... crash.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nos.nl/os2010/artikel/136301-geo ... crash.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nos.nl/os2010/artikel/136301-geo ... crash.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Snipe
Re: Dodelijk ongeluk op rodelbaan
Ik volg deze sport niet zo.
.....maar in dat filmpje hoor ik 150 km/h en 5 G. Spectaculairder dan ik dacht.
.....maar in dat filmpje hoor ik 150 km/h en 5 G. Spectaculairder dan ik dacht.
- GTRene
zo...dat gaat hard en ineens stop/stil.
de baan had daar vrij gemakkelijk beter beschermd kunnen zijn lijkt me, paar grote platen voor die palen langs en klaar ...dan overleef je het wel, maja je kan ook niet alles voorkomen zonder maatregelingen, maar teveel maatregelingen kan wel the thrill van iets eruit halen, echter hier had wel wat gewijzigd mogen worden zonder echt the thrill eruit te halen....weer wat geleerd daar denk ik.
R.I.P.
de baan had daar vrij gemakkelijk beter beschermd kunnen zijn lijkt me, paar grote platen voor die palen langs en klaar ...dan overleef je het wel, maja je kan ook niet alles voorkomen zonder maatregelingen, maar teveel maatregelingen kan wel the thrill van iets eruit halen, echter hier had wel wat gewijzigd mogen worden zonder echt the thrill eruit te halen....weer wat geleerd daar denk ik.
R.I.P.
-
Paul
Tering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die beste jongen heeft alles kapot wat er maar kapot kan in je lichaam... wat een onzettende klapper.
RIP
-
Xave30
Ik keek net de video op de live CBS uitzending op de Sky News zender.
RIP
-
Luuk
Damn, bizar... Olympische spelen beginnen lekker zo...
Rip.
Rip.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
GVD.............wat een klapper...........................dat lijf is nog net niet doormidden, voor de rest is er niets meer nog heel..............geen schijn van kans die jongen.............RIP
Verder onbeschermde palen is niet handig natuurlijk; commentaar "hier is nog nooit iemand er uit gevlogen" ..................nou ja; expect the unexpected zou ik zeggen...........
Bescherming had daar, met deze snelheid ook niet geholpen, das duidelijk, het enige wat zou kunnen IMHO is een volledig afgesloten buis met plexiglas, zo kan je in elk geval niet gecatapulteerd worden buiten de baan..............FWIW, kalf, put enzo................
Verder onbeschermde palen is niet handig natuurlijk; commentaar "hier is nog nooit iemand er uit gevlogen" ..................nou ja; expect the unexpected zou ik zeggen...........
Bescherming had daar, met deze snelheid ook niet geholpen, das duidelijk, het enige wat zou kunnen IMHO is een volledig afgesloten buis met plexiglas, zo kan je in elk geval niet gecatapulteerd worden buiten de baan..............FWIW, kalf, put enzo................
- Ravin ///M
Inderdaad raar om die palen bloot te laten. Als je terugdenkt naar de eerste
paar ritten op deze baan, toen kon ment toch niet zeggen 'hier is er nog
nooit iemand van de baan gegaan?'. Vreemde redenering. RIP
paar ritten op deze baan, toen kon ment toch niet zeggen 'hier is er nog
nooit iemand van de baan gegaan?'. Vreemde redenering. RIP
- Dennis Cavallino
Zeker een vreemde redenatie, want plexiglas of iets dergelijks had veel leed kunnen voorkomen.
Maar damn, wat een heftige baan zeg, als kijker geeft dat zelfs al een kick als je je een beetje inleeft in wat zo'n rodelaar mee moet maken. Ga eens in een open auto'tje zonder gordels over een bochtig weggetje dat door de rotsen door slingert met 150 km/u rijden. Doodeng en onvoorstelbaar extreem.
Maar damn, wat een heftige baan zeg, als kijker geeft dat zelfs al een kick als je je een beetje inleeft in wat zo'n rodelaar mee moet maken. Ga eens in een open auto'tje zonder gordels over een bochtig weggetje dat door de rotsen door slingert met 150 km/u rijden. Doodeng en onvoorstelbaar extreem.
- Gijzer
Ik ben niet vaak gechoqueerd door filmpjes maar bij deze had ik toch ff WTF......
Wat een klap.....
Wat een klap.....
-
Luco
Baan wordt aangepast, ijswand wordt verhoogd heb ik begrepen.
Knap dat de Georgiers blijven.
Wat een klapper zeg, maar aan de andere kant is het wel veel pech als je met rodelen er zo afgaat en gelanceerd wordt, dat gebeurd zelden of nooit.
Ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar daarom niet minder triest.
Denk je vol trots je land te vertegenwoordigen als 21 jarige, is het gewoon je laatste tochtje.
R.I.P.
Knap dat de Georgiers blijven.
Wat een klapper zeg, maar aan de andere kant is het wel veel pech als je met rodelen er zo afgaat en gelanceerd wordt, dat gebeurd zelden of nooit.
Ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar daarom niet minder triest.
Denk je vol trots je land te vertegenwoordigen als 21 jarige, is het gewoon je laatste tochtje.
R.I.P.
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Sodeknetter wat een klapper!
Lekker begin van de OS
Lekker begin van de OS
- Robertdj
Holy crap 
Het moet als maar sneller en gevaarlijker
-
Shakes
The show must go on
Dude zal er niet veel van gevoeld hebben. Effing hell wat een klap
Dude zal er niet veel van gevoeld hebben. Effing hell wat een klap
- @iko
moet toch vrij eenvoudig met een net voorkomen kunnen worden, lijkt me.
-
Luco
Ik denk dat een net nog teveel meeveert en je dan nog de palen raakt.
Net zag ik de beelden op tv, nog indrukwekkender/schokkender dan op de pc.
Net zag ik de beelden op tv, nog indrukwekkender/schokkender dan op de pc.
-
Leonneke
Wat ik zelf het meest verschrikkelijke vind, is het enorme contrast dat binnen 2 - 3 seconden ontstaat. Ik bedoel:
Een jonge, goed afgetrainde en gemotiveerde sporter, ligt klaar, op een plankje, vol zelfvertrouwen en met een supergeconcentreerde 'look'. Je ziet de positieve spanning letterlijk op zijn gezicht ................... Start ............... Go !!!!!! 1 tel en nog 1 tel. Dood ! Weg ! Over !
1 brok vitaliteit, kracht en levenslust slaat in 2 tellen om naar
:
Een jonge, goed afgetrainde en gemotiveerde sporter, ligt klaar, op een plankje, vol zelfvertrouwen en met een supergeconcentreerde 'look'. Je ziet de positieve spanning letterlijk op zijn gezicht ................... Start ............... Go !!!!!! 1 tel en nog 1 tel. Dood ! Weg ! Over !
1 brok vitaliteit, kracht en levenslust slaat in 2 tellen om naar
- Stéphane
Ik snap niet dat ze daar geen borden of iets voorzetten. Dit is hetzelfde als met een motor of auto op een weg met bomen, dat is ook levensgevaarlijk.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Leonneke schreef:Wat ik zelf het meest verschrikkelijke vind, is het enorme contrast dat binnen 2 - 3 seconden ontstaat. Ik bedoel:
1 brok vitaliteit, kracht en levenslust slaat in 2 tellen om naar:
Das was ook mijn eerste gedachte...........................zo ben je er, zo ben je weg..................
- Snipe
Dit filmpje stond op GeenStijl, om te laten zien hoe hard dat rodelen gaat.
Ik wil trouwens niet weten waar 'ie die camera verstopt heeft.
Ik wil trouwens niet weten waar 'ie die camera verstopt heeft.
-
Roy
Dat zegt een auto gek?Robertdj schreef:Holy crap
Veyron, Zonda, Koenigsegg anyone?
- romo
Penile perspective.................... 
-
Tom
Hier een video over jodelen. Moet je zien hoe hard dat dan gaat
-
Roy
Die is wel serieus gaaf haha 
- Snipe