Met 5,0 V8.
Hartge H1
@ArjandeV, dit is je volgende autoauf Wunsch mit LPG Gasanlage
Onzin, dat heeft te maken met hoe je de auto prijst. Het is en blijft uiteindelijk een BMW. We weten inmiddels allemaal wel dat die boten in een paar jaar geen drol meer waard zijn. 8)Richardt. schreef:Leuk en lekker, maar volgens mij raak je hem nooit weer kwijt![]()
Ik zou zelf niet zo snel dit soort auto's kopen
Shakes schreef:Goh wat een koopje vergeleken met
En hoeveel sneller zou dit nu zijn ten opzichte van een 130i eventueel met ess compressor.Tom schreef:Koopje inderdaad![]()
Nee, het is wel bruut zo'n dikke V8 in een 1 serie maar het spreekt mij niet aan. Zou m'n geld er niet aan besteden. Kies liever een 130i met performance goodies als ik een auto zoek die sportief en praktisch moet zijn. Dan houd je zo 20k in je zak. Met 50k zou ik meer sportauto-gevoel in huis halen (Exige/Porsche/Z06 enz.) ipv een verbouwde 1 serie. Het hele one-and-only gebeuren doet mij niets. Ik vind het wel leuk hoor, maar zou er niet extra voor betalen. Tenzij je gegarandeerd die kosten terug ziet zoals bij echt exclusief spul.
es gibt den H1 wirklich sehr sehr selten.
Sind nur ca. ne Hand voll Fahrzeuge produziert worden!!!
hoe het ook zij, sowieso een klein monsterEs gab auf jeden Fall mehr als einen wie gesagt sind es aber nur 2-4 Fahrzeuge gewesen. Einer wurde auf LPG umgerüstst und hat soger nen LPG Weltrekord von über 300km/h geschafft!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast