@Maus, dat soort dingen ga je niet in het programma op tv zien hoor. Stelletje milieu hippies
Sea Shepherd
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Re: Sea Shepherd
Pff, dat zal een lucht geven als zo'n visje vervoerd wordt met een vrachtwagen
@Maus, dat soort dingen ga je niet in het programma op tv zien hoor. Stelletje milieu hippies
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Stalinistische hufters. Kutcommies zijn 't . 'Verbeter de wereld begin bij jezelf', door wat Jappen met zuur te bekogelen. Vuile ratten. 'Genuanceerde actie 'ook!
- RutgerK
Volgens mij is zeker in beeld geweest dat zij pakketten boterzuur/butaanzuur op Japanse schepen gooide. Hoe bespuiten met botenzuur/butaanzuur op open zee in zijn werk gaat weet ik niet. De Japanners zullen er in ieder geval door verrast zijn of geen camera's gebruiken om dit soort acties vast te leggen.
- GTRene
een goed milieu zijn we allemaal bij gebaat, maar wel normaal graag...sommige dingen kunnen beter maar dat je de boel van de ander vernielt of ernstig vertraagd of erger zelfs mensen bezeert/vermoord o.i.d. ben je ziek en in vele gevallen erger dan het zogenaamde "kwaad"
tis bijna een vergelijk met de Taliban of extremisten , je mag niet naar school als meisje vinden we, doe je het toch, gooien we zuur in het gezicht
die lui mogen opgepakt worden stelletje irritantjes, laten ze andere manieren zoeken dan geld te verkwanselen van gulle gevers, zet ze aan het werk in de arme landen waar hongersnood heerst en de bevolking telkens wordt aangevallen door krijgsmannen/stammen...
- KW
Die beesten worden zover ik lees met uitstereven bedreigt. Er zijn niet voor niks wereldwijd internationale verdragen tegen het vangen van walvissen. Die klojo's vegen gewoon hun smerige reet af met alle internationale verdragen, die ze niet eens willen tekenen. Deze tegenactie vind ik niet netjes, maar kan er ook geen medelijden mee hebben. Ze moeten gewoon gestopt worden, hoe dan ook.
Ze vangen beesten onder het mom van wetenschappelijk onderzoek, maar iedereen weet dat ze (grotendeels) voor de commerciele markt bedoeld zijn. Het is van de zotte dat politiek niet meer tegen gedaan wordt (zover ik weet, lijkt iig zo).
Ze vangen beesten onder het mom van wetenschappelijk onderzoek, maar iedereen weet dat ze (grotendeels) voor de commerciele markt bedoeld zijn. Het is van de zotte dat politiek niet meer tegen gedaan wordt (zover ik weet, lijkt iig zo).
Ze mogen blij zijn dat ze niet door een marine-fregat onder vuur genomen zijn 8) dat is wat ik gedaan hadRobin schreef:Stalinistische hufters. Kutcommies zijn 't . 'Verbeter de wereld begin bij jezelf', door wat Jappen met zuur te bekogelen. Vuile ratten. 'Genuanceerde actie 'ook!
Laatst gewijzigd door KW op 13 feb 2010, 02:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- RutgerK
GTRene schreef:das toch niet normaal...
een goed milieu zijn we allemaal bij gebaat, maar wel normaal graag...sommige dingen kunnen beter maar dat je de boel van de ander vernielt of ernstig vertraagd of erger zelfs mensen bezeert/vermoord o.i.d. ben je ziek en in vele gevallen erger dan het zogenaamde "kwaad"
tis bijna een vergelijk met de Taliban of extremisten , je mag niet naar school als meisje vinden we, doe je het toch, gooien we zuur in het gezicht![]()
die lui mogen opgepakt worden stelletje irritantjes, laten ze andere manieren zoeken dan geld te verkwanselen van gulle gevers, zet ze aan het werk in de arme landen waar hongersnood heerst en de bevolking telkens wordt aangevallen door krijgsmannen/stammen...
rene, zoek even wat afleveringen van Discovery op. Daar is prima op te zien wat een 'aanval' met boterzuur/butaanzuur inhoud. Zonder andere beelden ga ik er vooralsnog vanuit dat het een aanval betreft waarin leden van de Sea Sepherd handmatig pakketjes met verrotte boter op het dek van de "RESEARCH" schepen gooien. Enige vergelijking met de Taliban gaat hier in het geheel niet op.
- GTRene
ik weet dat het zuur niet zo erg zal zijn, de vergelijking sloeg meer op de daad en de manier waarop/om zodat ze dan misschien stoppen met dat...
het recht in eigen hand nemen, dreigen en of saboteren of angst zaaien, ook al doen ze het voor iets goeds in hun ogen.
als die walvisvaarders echt fout zijn moet de marine of wie dat ook doet maar maatregelingen treffen, ze gaan vaak iets te ver die activisten, en dan heb ik het niet over deze incidenten.
verzamel dan persoonlijk tig duizend handtekeningen ofzo om meer andere actie te ondernemen om de foute vangst te stoppen.
het recht in eigen hand nemen, dreigen en of saboteren of angst zaaien, ook al doen ze het voor iets goeds in hun ogen.
als die walvisvaarders echt fout zijn moet de marine of wie dat ook doet maar maatregelingen treffen, ze gaan vaak iets te ver die activisten, en dan heb ik het niet over deze incidenten.
verzamel dan persoonlijk tig duizend handtekeningen ofzo om meer andere actie te ondernemen om de foute vangst te stoppen.
-
Paul
Nee die 1000 handtekeningen helpen Rene..
Ik heb toevallig vorige week eens een volledige aflevering gezien op discovery.. maar man... dan krijg je spontaan zin om die spleetogen hun ogen maar helemaal compleet dicht te rammen.... wordt je gewoon raar van als ziet hoe ze die walvissen kapotschieten en aan boord harken..
Ik heb toevallig vorige week eens een volledige aflevering gezien op discovery.. maar man... dan krijg je spontaan zin om die spleetogen hun ogen maar helemaal compleet dicht te rammen.... wordt je gewoon raar van als ziet hoe ze die walvissen kapotschieten en aan boord harken..