Hoe meer zielen hoemeer vreugd was het toch!! Wel een grote DF tafel regelen heElmar schreef:Wel eens van een deadline gehoord...stelletje![]()
![]()

Michel
Hoe meer zielen hoemeer vreugd was het toch!! Wel een grote DF tafel regelen heElmar schreef:Wel eens van een deadline gehoord...stelletje![]()
![]()
Hehehehe en slaapzakken zeker zodat we er een weekend feest van maken!Metchu schreef:als er nou iemand ook PES en een ps3 meeneemt, kunnen we die aansluiten op de beamer![]()
![]()
![]()
Godver, nu wil ik ook komenMetchu schreef:als er nou iemand ook PES en een ps3 meeneemt, kunnen we die aansluiten op de beamer![]()
![]()
![]()
Lul niet zo slappe...jij bent altijd te laatMacboy schreef:Ik neem PES 2010 wel mee![]()
Maar deadline inderdaad dom van Michel en Jacco, ik snap het ook niet. Ik was paar dagen in Geneve en wist het niet, anders had ik natuurlijk gemeld.
Macboy schreef:Ik neem PES 2010 wel mee![]()
Maar deadline inderdaad dom van Michel en Jacco, ik snap het ook niet. Ik was paar dagen in Geneve en wist het niet, anders had ik natuurlijk gemeld.
Michel P schreef:Macboy schreef:Ik neem PES 2010 wel mee![]()
Lul toch niet zo uit je nek!!
Michel
Hij was de tijd vergeten en werd wakker door het getoeter van de busschauffeur van het all in reisje naar Geneve.duifjes.com schreef:Michel P schreef:Macboy schreef:Ik neem PES 2010 wel mee![]()
Lul toch niet zo uit je nek!!
Michel
Hhahahahha...meneer de advocaat was even in Geneve in zn maatpak met Santoni's...kijken naar wat klokjes.......en was de tijd vergeten....
Michel P schreef:Hoe meer zielen hoemeer vreugd was het toch!! Wel een grote DF tafel regelen heElmar schreef:Wel eens van een deadline gehoord...stelletje![]()
![]()
![]()
Michel
Thanks!Elmar schreef:Als ik de laatste 4 veeels te laat aanmelders (waaronder jij Pol) mee reken, 18 df-ers.
Heb je wel die matrassen en die schapenwollen vochtverdrijvende onderdekens gekocht?Downforce Hans schreef:Hij was de tijd vergeten en werd wakker door het getoeter van de busschauffeur van het all in reisje naar Geneve.
Weer terug naar holland en 12 uur naast een lijk van 72 zitten, hoera !
Jij gaat zeker naar Vudel?!Jolanda87 schreef:Hahaha, nee ik ga als duivel dit jaar :twisted:
Toepasselijk hé!!!![]()
Oooo van Kevin mag ik wel hoor... maar heb kaartjes voor een carnavalsfeest hiero als goed is dus ga ik daar lekker heen!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast