Rijdt er hier iemand...
- Bert ///M3
Kijk wel wat ik tegenkom. Maar naar wat ik van Leonard hoorde, en nog een andere die achter mij reed is het een technisch mankement geweest, de achterkant gleed niet weg of wat, hij was gewoon opeens onbestuurbaar en trok naar rechts. Kan van alles wezen, ophangingsdelen gebroken, vastgelopen diff of aandrijfas enz.
- Stéphane
@Bert: Oei! Dat is in materialistisch opzicht echt zwaar kl$%te, maar gelukkig heb je zelf weinig tot niets. Laat je wel even nakijken i.v.m. whiplash. Beter snel erbij en goed laten genezen dan langer ermee doorlopen en grote problemen krijgen. Kleine moeite, maar absoluut de moeite waard.
De combinatie van gladde banden en de kleur doet mij denken aan Thomas Bangma. Fabian heeft niet zo heel lang geleden een opmerking gemaakt over zijn gladde banden toen hij op de Ring was met zijn E46 M3, volgens mij ook in die kleur. Zou toch niet waar zijn dat hij zijn M3 nu opgevouwen heeft daar op CPZ?Bert ///M3 schreef:Die M3 trouwens waar het in de eerste post over gaat reed op kale banden, en had zijn traction control uitgeschakeld staan. Had het er nog even over met 1 van de baanmarshalls toen ze mijn auto aan het wegslepen waren.
- Bert ///M3
Nou dat dacht ik ook al dat het dezelfde was maar ik zat even te wachten of er ook foto's van waren, kan je zien of het dezelde is.Stéphane schreef:De combinatie van gladde banden en de kleur doet mij denken aan Thomas Bangma. Fabian heeft niet zo heel lang geleden een opmerking gemaakt over zijn gladde banden toen hij op de Ring was met zijn E46 M3, volgens mij ook in die kleur. Zou toch niet waar zijn dat hij zijn M3 nu opgevouwen heeft daar op CPZ?Bert ///M3 schreef:Die M3 trouwens waar het in de eerste post over gaat reed op kale banden, en had zijn traction control uitgeschakeld staan. Had het er nog even over met 1 van de baanmarshalls toen ze mijn auto aan het wegslepen waren.
Ik heb hem wel zien rijden aan het begin, en het was inderdaad precies dezelfde kleur.
- Stéphane
@Bert: Dat zou dan haast geen toeval meer kunnen zijn. Combinatie van de drie dingen:
- Fabian waarschuwt hem over zijn gladde banden op de Ring;
- Specifiek die kleur E46 M3 (Phoenix Gelb);
- Jij hebt hem zien rijden.
Zou wel héél typisch zijn n.a.v. de opmerkingen in het Simracing forum over zijn columns.
- Fabian waarschuwt hem over zijn gladde banden op de Ring;
- Specifiek die kleur E46 M3 (Phoenix Gelb);
- Jij hebt hem zien rijden.
Zou wel héél typisch zijn n.a.v. de opmerkingen in het Simracing forum over zijn columns.
- Mari Oh Oh!
- Bert ///M3
- Bert ///M3
- Stéphane
Dat is dan in ieder geval nog gunstig cq. te overzien. Ben je nog van plan om naar de dokter te gaan? Ik had begin van het jaar na de aanrijding van achter op de roadster ook zoiets van 'Zal allemaal wel goedkomen', maar op aanraden van diverse mensen toch naar de huisarts gegaan. Achteraf erg blij om want als je hoort wat mensen voor klachten hebben met een whiplash die ze niet laten behandelen. Daar wordt je niet vrolijk van.Bert ///M3 schreef:Mja, nog steeds last van een beurse knie en stijve rug en schouders maar er zit wel verbetering in zeg maar.
- Bert ///M3
- Stéphane
Ja! Ik heb zelf een paar weken behandeling gehad bij een fysiotherapeut. In mijn geval was er een 'trauma' aan de nekspieren en waren de nekwervels heel licht beschadigd. Door rust te houden en de spieren voorzichtig te masseren en te rekken/strekken bij de fysio herstellen ze wel goed. Dan heb je er daarna als het goed is geen last meer van. In mijn geval is dat gelukkig dus zo en daar ben ik heel blij om.k33z schreef:Kan je een whiplash behandelen?
Via de letselschade-advocaat en ook mijn omgeving heb ik verhalen gehoord van mensen die er te laat mee waren en die b.v. na een half jaar compleet uit de running gegaan zijn. Zoveel last krijg je er dan van. Bij mij nu dus 8 maanden geleden en ik ben al weer volop aan het werk. De eerste 2 maanden wel rustig aan gedaan en daardoor ook minder kunnen werken (en dus ook verlies van inkomsten). Daar is de letselschade-advocaat nu dus mee bezig. Tegenpartij heeft al aansprakelijkheid erkend, dus nu een kwestie van afhandelen van de claim.
- Bert ///M3
- wimprezawrx
- Bert ///M3
- wimprezawrx
- Dennis Cavallino
@Stéphane: Erg slim dat je toen inderdaad naar de huisarts bent gegaan.
Oud collega van me is nu al 2,5 jaar uit de running. Veel moe, duizelig etc. Eigenlijk arbeidsongeschikt. Maar daar was dan ook iemand met 70+ achterin gevlogen. Die is diezelfde dag nog gewoon met mij op een beurs gaan staan. Volgens hem viel het allemaal wel mee. Aan het eind van de dag stond het zweet op zijn kop en heb ik hem snel naar huis gebracht. Vanaf dat moment ging het echt bergafwaarts.
@K33z: ik ken iemand met whiplash klachten, die daaraf is gekomen door voetmassages. Volgens die behandelend arts was dat voor hem de enige oplossing. Niet strekken of masseren in de nek, maar je lichaam zelf weer in balans brengen (door voetmassage en ontspanning), zodat het lichaam zich zelf kan concentreren op het herstellen van de nek.
Niet iedere whiplash is hetzelfde en als je aan zo'n nek gaat trekken kun je vaak nog meer beschadigen.
Oud collega van me is nu al 2,5 jaar uit de running. Veel moe, duizelig etc. Eigenlijk arbeidsongeschikt. Maar daar was dan ook iemand met 70+ achterin gevlogen. Die is diezelfde dag nog gewoon met mij op een beurs gaan staan. Volgens hem viel het allemaal wel mee. Aan het eind van de dag stond het zweet op zijn kop en heb ik hem snel naar huis gebracht. Vanaf dat moment ging het echt bergafwaarts.
@K33z: ik ken iemand met whiplash klachten, die daaraf is gekomen door voetmassages. Volgens die behandelend arts was dat voor hem de enige oplossing. Niet strekken of masseren in de nek, maar je lichaam zelf weer in balans brengen (door voetmassage en ontspanning), zodat het lichaam zich zelf kan concentreren op het herstellen van de nek.
Niet iedere whiplash is hetzelfde en als je aan zo'n nek gaat trekken kun je vaak nog meer beschadigen.