Voorruit Nissan Micra
- dale vito
Voorruit Nissan Micra
De voorruit van mijn nissan micra (JNGH93) heeft een enorme barst. Eigenlijk moet er een x een nieuwe in. Nu kon dit -blijkbaar :S- niet via de sloop ivm de constructie, de ruit is ingelijmd of iets dergelijks. Via kwikfit zou het zo'n 5-600 euro kosten, via carglass zelfs wat meer. Dat moet toch goedkoper kunnen? Heeft iemand een suggestie, adres of tip??
-
- Auto: X5 M F85
Re: Voorruit Nissan Micra
Even bellen naar:
Autoglas Service Schiedam
Neherstraat 4-8
3125 BV Schiedam
T: 010-437 75 88
F: 010-437 76 92
Vragen naar Jaco of Jarno en zeggen dat je via Hans van AGC belt, maken ze vast wel een mooi prijsje
Is alleen ff sturen voor je....
Je kan ook nog je licht opsteken bij
AUTOTAALGLAS Amersfoort
Radonweg 6, 3812 RL, Amersfoort
Tel. 033-4480031
Maar of die veel goedkoper zijn dan Kwikfit/Carglass waag ik te betwijfelen... Verder kan ik niet echt iemand bij jou in de buurt te bedenken, ben alweer ff uit het glas.
Autoglas Service Schiedam
Neherstraat 4-8
3125 BV Schiedam
T: 010-437 75 88
F: 010-437 76 92
Vragen naar Jaco of Jarno en zeggen dat je via Hans van AGC belt, maken ze vast wel een mooi prijsje

Je kan ook nog je licht opsteken bij
AUTOTAALGLAS Amersfoort
Radonweg 6, 3812 RL, Amersfoort
Tel. 033-4480031
Maar of die veel goedkoper zijn dan Kwikfit/Carglass waag ik te betwijfelen... Verder kan ik niet echt iemand bij jou in de buurt te bedenken, ben alweer ff uit het glas.
- dale vito
Super, alvast bedankt. Ik wacht nog even andere opties af maar het wordt gewaardeerd 

- Martin van der Zwaard
Bij mijn zwager op de sloop komen geregeld mensen een ruit halen.
Dat de ruit gelijmd is dat klopt. Maar die kan gewoon vervangen worden hoor.
Wat wij dan doen is, de mensen eerst laten kijken of er een goede ruit is. Zoja, dan kunnen wij een glasgarage bellen die de ruit uit de sloopauto komen halen. Vervolgens halen die de ruit uit jou auto en monteren de "nieuwe" ruit. Fluitje van een cent en je kan er nog op wachten ook. Bind me niet op de prijs vast maar het zal zo'n beetje rond de 100,- kosten alles bij elkaar.
Dat de ruit gelijmd is dat klopt. Maar die kan gewoon vervangen worden hoor.
Wat wij dan doen is, de mensen eerst laten kijken of er een goede ruit is. Zoja, dan kunnen wij een glasgarage bellen die de ruit uit de sloopauto komen halen. Vervolgens halen die de ruit uit jou auto en monteren de "nieuwe" ruit. Fluitje van een cent en je kan er nog op wachten ook. Bind me niet op de prijs vast maar het zal zo'n beetje rond de 100,- kosten alles bij elkaar.