Zelf heb ik zoals links te zien is mijn Honda als dagelijkse auto en dat vind ik eigenlijk wel helemaal prima zo

En hoe is dat bij jullie? Ben benieuwd waar we op uitkomen!
Uhm...ach, van mij mag het. Maar zullen we dan achterwielaangedreven 2-zitter als extra voorwaarde er bij zettenChuck schreef:Valt een Audi A2 ook onder lichtgewicht? 900 kg
Mijn vrouw rijd er dagelijks in. Lightweight maar de aandrijving aan de verkeerde kant.Stéphane schreef:Uhm...ach, van mij mag het. Maar zullen we dan achterwielaangedreven 2-zitter als extra voorwaarde er bij zettenChuck schreef:Valt een Audi A2 ook onder lichtgewicht? 900 kg
Weekend of week? Achterin de Alfa ligt een autotas van Robert met noodzooi die is kleiner dan 1/4 van wat je daar hebt liggen, mijn eigen bagage voor een weekend is een kleine sporttas + een laptoptasje waar ook alle fotozooi in zit. Wat je op die foto hebt lijkt me genoeg voor een week of twee. Dat kamperen van jullie blijft echt tobben!Paskal Morriën schreef:Helaas heb ik mijn Speedster niet meer, maar toen ik hem had gebruikte ik hem wel als daily aangezien het mijn enige auto was. Ging prima alhoewel het soms wat creativiteit vergt bij de bouwmarkt e.d. Verbazingwekkend wat je nog mee kunt nemen voor een weekendje Ring in zo'n ding...
Haha, mooi geformuleerdsteve smith schreef:Weekend of week? Achterin de Alfa ligt een autotas van Robert met noodzooi die is kleiner dan 1/4 van wat je daar hebt liggen, mijn eigen bagage voor een weekend is een kleine sporttas + een laptoptasje waar ook alle fotozooi in zit. Wat je op die foto hebt lijkt me genoeg voor een week of twee. Dat kamperen van jullie blijft echt tobben!
Paskal Morriën schreef:
Paste je er zelf nog wel bij of reed hij radiografisch bestuurd rond?Paskal Morriën schreef:Helaas heb ik mijn Speedster niet meer, maar toen ik hem had gebruikte ik hem wel als daily aangezien het mijn enige auto was. Ging prima alhoewel het soms wat creativiteit vergt bij de bouwmarkt e.d. Verbazingwekkend wat je nog mee kunt nemen voor een weekendje Ring in zo'n ding...
Het is anders best spectaculair om met de buitenspiegel schurend over de grond door de bocht te gaan....Maik schreef: Een lupo of golf doordeweeks is toch wat minder spectaculair
allen schreef:Dat is omdat je dempers net zo lek zijn als je banden...
Jawel hoor, paste er nog prima in, maar er lagen wel een paar dingen op de passagiersstoel. Echter niet hoog opgestapeld of zo want anders heb je al dat spul op schoot als je eens enthousiast wat bochtjes pakt ergens in de Eifel...Tissi RS schreef:Paste je er zelf nog wel bij of reed hij radiografisch bestuurd rond?![]()
Ik had eerlijk gezegd nooit verwacht dat je er zoveel in weg zou kunnen stoppen, het lijkt wel een busje
Voor mij is het echt een meevaller en dit is veel meer dan bij nu in de kofferbak van mijn 107 past, met achterbank overeind. Ik kan niet wachten tot het zomer isPaskal Morriën schreef:Jawel hoor, paste er nog prima in, maar er lagen wel een paar dingen op de passagiersstoel. Echter niet hoog opgestapeld of zo want anders heb je al dat spul op schoot als je eens enthousiast wat bochtjes pakt ergens in de Eifel...Tissi RS schreef:Paste je er zelf nog wel bij of reed hij radiografisch bestuurd rond?![]()
Ik had eerlijk gezegd nooit verwacht dat je er zoveel in weg zou kunnen stoppen, het lijkt wel een busje
Daarom heb ik die foto ook geplaatst.... Om al die figuren die roepen dat je in een Speedster nix kwijt kunt ff de mond te snoeren
Handig om was te drogen in de zomerallen schreef:Speedster had gewoon een grote bruikbare kofferruimte. Enige waar je even op moet letten dat je geen harde, zware spullen los erin gooit. Kon boodschappen voor een hele week precies kwijt. Met de Caterham moet ik tegenwoordig de rechter stoel nog volladen. Voordeel van die wagen is dan weer wel dat ik een hoop aan de rolbar kan binden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten