Blijft toch meer licht geven als gewone halogeen.Fabian schreef:12000K Xenon??? Zie je nog wel iets met dat infrarood licht?
my new ride e39 ,old ride e34 is sold
-
Re: my new ride e39 ,old ride e34 is sold
-
Had eigenlijk een half boek getipt met beschrijving van mijn trip die ik eigenlijk nog niet eens hoefde te doen , maar dan kreeg ik een opmerking "Je mag maar 3 citaten in een andere citaat hebben." waardoor ik eigenlijk toch niet kon posten . Om het kort te houden ging het over ong 5650km (Zuidooste van Oekraïne) waar ik het graf van mijn grootmoeder ging bezoeken .(culturele traditie), zowel bij ons als bij jullie. heb er ong 52uur over gedaan . Wat op een gemiddelde snelheid van 108-109 uitkomt . De gemiddelde snelheid lag rond 112 volgens de boardcomputer. De wagen stond in augustus op 17inch 235/45;-)M@rcel schreef:En dan hebben we het nog niet over de grotere wielomtrek van die 30 inch jetsers...dus misschien waren het wel 7000 km's in 2 dagen.
Ben met de wagen gegaan omdat ik een uitdaging wou ,was nieuwsgierig naar Polen omdat ik niet wist of ik daar ging blijven of direkt terugrijden naar België.Het openbaar vervoer is afschuwelijk en taxi belachelijk duur voor een toerist in Oekraine vandaar dat ik daar liever met eigen wagen daar ben want dan heb ik op elk moment mijn spullen en alle luxen die bmw kan bieden mee.
Heb geslapen ...2 keer ..1keer 30 min andere keer 40 min . Dag van vertrek heb ik de hele dag geslapen en dag van aankomst 14uur aan een stuk. Was echt uitgeput , maar zeg aub niet dat het onmogelijk is!Heb me zelfs op geen enkel moment verveelt ,airco op volle toeren, luide muziek (af en toe meezingen :p), vele blikjes redbull , en enkele tankbeurten later was ik er

Ben vanplan dit jaar terug naar Oekraïne te gaan ,richting Odessa.Maar deze keer op 3 dagen of langer.
http://www.youtube.com/watch?v=SOQ4ZAgFHZk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Martijn Koevoets schreef:Ik zou de voorruit voorzien van donkerzwarte tint!
??

- Tom V
Wat staat dat ding hoog, soort 5 serie cross country. Niet echt mijn ding.
- Joy
Dat is redelijk hardcore zoveel kilometers in zo een korte tijd.
Kom je zelf uit de Oekraïne of zijn je ouders naar België gekomen ? Ik ben nooit in die hoek van Europa gekomen, ergens beetje bevooroordeeld misschien. Het schijnt mooi te zijn.
Kom je zelf uit de Oekraïne of zijn je ouders naar België gekomen ? Ik ben nooit in die hoek van Europa gekomen, ergens beetje bevooroordeeld misschien. Het schijnt mooi te zijn.
- Peric
Vind die wielen echt veel te groot. Lijken wel karrewielen zo.
Oost Europa is mooi Joy, zou je gewoon 's naartoe moeten gaan.
Heb een jaar in Roemenië gewoond en 4 in Hongarije.
- Hans
Flinke roadtrip. 

-
Joy schreef:Dat is redelijk hardcore zoveel kilometers in zo een korte tijd.
Ben er zelf geboren en tot 5jaar met mijn moeder grootmoeder en zus daar gewoont .(ouders waren op dat moment net aan het scheiden). Toen ik 5 was is mijn moeder naar Belgie vertrokken . Tot mijn 8ste woonde ik dan met mijn grootmoeder in een klein dorpje waar ze nu ook begraven ligt.Mijn zus woonde van het moment dat ons moeder vertrokken was bij haar vader.Op m'n 8ste is mijn vader mij komen halen , en verbleef ik een jaartje met hem en zijn nieuw gezin in Zelenogorsk ( in Rusland ,bij Oeralgebergte). Van daaruit heeft hij mij naar België gebracht waar mijn moeder was...ben hier al sinds 1996

-
ze zijn echt een pak kleiner van dichtbij...maar zoals ik zei ..in Nederland zit je goed met een grote Lage wagen met een lange wielbasis. In België is het gewoon een ramp . Ik heb eens alle vluchtheuvels van thuis tot aan mijn werk geteld die nog neen 10km verderop ligt ...14keer berg op en af , sommige zijn zo kort en steil dat je tegen 30/h tegen je dakhemel kleeft.Vandaar dat ik liever hoog en droog zit.En zit ook nog met het probleem van de achtervering ...(het zijn luchtveren) dus niet zomaar even een schroefkitje eronder steken , en klaar is kees....en ben tegnwoordig veel met de wagen op pad omdat ik nog aan het wachten ben op de verzekering om mijn moto te laten herstellen na het ongeval.Omdat een voetganger het ongeval veroorzaakt heeft kan het onderzoek iets langer duren, vandaar dat het toch praktisch moet blijven.Peric schreef:Vind die wielen echt veel te groot. Lijken wel karrewielen zo.