http://www.autojunk.nl/2010/02/celeb-ca ... an-de-berg" onclick="window.open(this.href);return false;
Nieuwe 'rage' in West-USA...
-
Luuk
Nieuwe 'rage' in West-USA...
... het stelen van dure auto's, en ze van bergen afduwen.
http://www.autojunk.nl/2010/02/celeb-ca ... an-de-berg" onclick="window.open(this.href);return false;

Laatst gewijzigd door Luuk op 08 feb 2010, 00:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Xave30
Re: Nieuwe rage in West-USA...
- ErikMartijn
Re: Nieuwe rage in West-USA...
Een rage is misschien nog een beetje een groot woord, maar het is echt belachelijk om zoiets te doen.
Ik snap echt niet dat mensen dit kunnen doen met andermans spullen, en waarom hebben sommige mensen altijd zo'n afgunst voor mensen met dure auto's...
Gewoon pure jaloezie als je het mij vraagt.
Ze moeten zelf eens zorgen dat ze wat voor hun geld doen, in plaats van anderen tot last zijn, samen met hun eigen auto van hetzelfde ravijn gooien lijkt me een goede oplossing.

Ik snap echt niet dat mensen dit kunnen doen met andermans spullen, en waarom hebben sommige mensen altijd zo'n afgunst voor mensen met dure auto's...
Gewoon pure jaloezie als je het mij vraagt.
Ze moeten zelf eens zorgen dat ze wat voor hun geld doen, in plaats van anderen tot last zijn, samen met hun eigen auto van hetzelfde ravijn gooien lijkt me een goede oplossing.
-
Roy
Re: Nieuwe 'rage' in West-USA...
Schandalig, stelletje malloten.
Maarja, de celebs zullen wel een all-riskje hebben
Maarja, de celebs zullen wel een all-riskje hebben
- Jinx
Het is allemaal terug te leiden naar overbevolking en het concurreren met elkaar.
Er is uit onderzoek naar voren gekomen dat als mensen de keuze krijgen tussen:
Iedereen in nederland 50.000 euro per jaar, of, iedereen in nederland 20.000 euro per jaar en alleen jij 100.000 euro per jaar, dat iets van 95% van de ondervraagden de tweede optie kozen.
Afgunst, jaloezie, materialisme, etc. Triest.
Er is uit onderzoek naar voren gekomen dat als mensen de keuze krijgen tussen:
Iedereen in nederland 50.000 euro per jaar, of, iedereen in nederland 20.000 euro per jaar en alleen jij 100.000 euro per jaar, dat iets van 95% van de ondervraagden de tweede optie kozen.
Afgunst, jaloezie, materialisme, etc. Triest.
- Robertdj
Kan me voorstellen dat de meerderheid dat kiest, maar zeker niet 95%. Besides, als alleen jij 100k verdient en de rest 20k word er een speciale belastingschaal voor jou gemaakt om de boel recht te trekken
Ik zou overigens voor 50k gaan.
- HansD
@Jinx het onderzoek ging om iets andere bedragen. Het kwam erop neer dat de meerderheid een lager bedrag koos (voor zichzelf) als het maar iets hoger was dan dat van anderen. Dus bijv iedereen € 50K of iedereen € 20K en de ondervraagde € 30K dan werd er vaak voor de € 20K en €30K optie gekozen.
Conclusie was hetzelfde, als je maar meer had dan een ander dan was het absolute bedrag minder belangrijk.
Conclusie was hetzelfde, als je maar meer had dan een ander dan was het absolute bedrag minder belangrijk.
- Jinx
Yes, dat was het inderdaad. Ongelooflijk als je het mij vraagt.
Ik heb dan ook maar niet geklikt op de link in eerste post, ik word alleen maar boos van dat soort dingen. Laatst 10 minuten bij mijn moeder voor de deur op de stoep gestaan, en een kras van voor naar achter toen ik terug kwam, 2000 euro schade op een 2 weken oude auto.. Wat er in mensen hun hoofd omgaat of wat voor recht deze mensen denken te hebben als ze dit doen, of een auto in een ravijn gooien die niet van jou is, ik kan me er erg druk om maken. Duidelijk laf ook, niemand begaat zulke misdaden als de eigenaar er naast staat.
Ik heb dan ook maar niet geklikt op de link in eerste post, ik word alleen maar boos van dat soort dingen. Laatst 10 minuten bij mijn moeder voor de deur op de stoep gestaan, en een kras van voor naar achter toen ik terug kwam, 2000 euro schade op een 2 weken oude auto.. Wat er in mensen hun hoofd omgaat of wat voor recht deze mensen denken te hebben als ze dit doen, of een auto in een ravijn gooien die niet van jou is, ik kan me er erg druk om maken. Duidelijk laf ook, niemand begaat zulke misdaden als de eigenaar er naast staat.
- Robertdj
De 924 stond nog geen 3 dagen voor de deur toen er al krassen op zaten. In 10 jaar tijd hebben we daar met in totaal 6 auto's nooit last van gehad, terwijl de 924 het minst gekost heeft 
- Stéphane
Er staan 40 auto's bij mij in de garage. Sommige van buitenaf zichtbaar. En waar gooien ze de sigaret op? Juist! Op mijn Elise en de week daarvoor op mijn Brabus roadster. Zucht.Robertdj schreef:De 924 stond nog geen 3 dagen voor de deur toen er al krassen op zaten. In 10 jaar tijd hebben we daar met in totaal 6 auto's nooit last van gehad, terwijl de 924 het minst gekost heeft
- Hendrik Kinderman
Tja, en de amerikanen weten ook hoe je een auto weer weg trekt:
Geen kabel aan een sleepoog/chassis oid, maar gewoon door de achterwielen
zie de latere schade van de bentley maar ...
Geen kabel aan een sleepoog/chassis oid, maar gewoon door de achterwielen
- duifjes.com
Ongelofelijk......andersman spullen .... afblijven.....er lopen heel wat gekke gasten in deze wereld die les moeten hebben in; respect, zelf werken voor spullen, gled leren waarderen, ergens hard voor knokken, discipline en nog wat meer van die dingen......
Ben wel eens benieuwd wat de reden is van de mafkezen als ze zoiets gedaan hebben!
Ben wel eens benieuwd wat de reden is van de mafkezen als ze zoiets gedaan hebben!