If so, doe me ff een pm'tje, ik kan er sinds kort niet meer aankomen, wellicht jij nog wel
Master Movie Box
- dvh
Master Movie Box
Koopt iemand van hier maandelijks de Master Box ?
If so, doe me ff een pm'tje, ik kan er sinds kort niet meer aankomen, wellicht jij nog wel
- Joost H.
Re: Master Movie Box
Wat is het, een verzameling illegale films die je iedere maand koopt ? 
-
MartijnS
Ja, set illegale DVD's.
Ooit wel eens een gehad, maar geen reguliere koper
Ooit wel eens een gehad, maar geen reguliere koper
-
Roy
Geweldig. Illegale gebrande DVD'tjes KOPEN. Gouwe handel.
- dvh
Handel ?
Ik zoek er gewoon 1 per maand...
Ik zoek er gewoon 1 per maand...
-
Roman S.
Ik denk dat Roy bedoelt dat het voor de verkopende partij gouden handel is 
- dvh
Ja dat denk ik ook wel.
Alleen worden er regelmatig wat 'dealers' opgepakt en zodoende heb ik de afgelopen maand geen nieuwe box mogen ontvangen
Alleen worden er regelmatig wat 'dealers' opgepakt en zodoende heb ik de afgelopen maand geen nieuwe box mogen ontvangen
- ErikMartijn
Waarom download je die films niet gewoon zelf?
Makkelijker en goedkoper lijkt me.
Makkelijker en goedkoper lijkt me.
-
Luco
Plus dat ze je voor heling kunnen pakken, zou het dus niet hier zomaar neerzetten.
-
Roman S.
Zit ook wat in. Voor hetzelfde gemak kun je ze zelf ook wel op het net vinden.
- Tom V
IddRoy schreef:Geweldig. Illegale gebrande DVD'tjes KOPEN. Gouwe handel.
- Knot
Schandalig.. ik vind dat je gewoon naar de bios moet gaan of de dvd's legaal bij de freerecordshop moet aanschaffen, anders gaat de wereld naar de kl00ten.
- Michel P
Lol idd!Knot schreef:Schandalig.. ik vind dat je gewoon naar de bios moet gaan of de dvd's legaal bij de freerecordshop moet aanschaffen, anders gaat de wereld naar de kl00ten.
Leve de nieuwgroepen!
Michel
- Jinx
Ook ik koop of huur gewoon origineel.. Alleen voor de kwaliteit al.
Nothing beats blue ray in HD op een scherm van 109cm.
- dvh
Met 2 kleine kiddo's is de bios niet altijd mogelijk, en in de buurt is er tegenwoordig geen enkele videotheek meer.Knot schreef:Schandalig.. ik vind dat je gewoon naar de bios moet gaan of de dvd's legaal bij de freerecordshop moet aanschaffen, anders gaat de wereld naar de kl00ten.
Tegenwoordig kun je ze ook via de digitenne or dergelijke huren, maar die service is bij ons nog niet mogelijk.
Dus zo'n box, zij het dat het niet helemaal mag, was een ideale oplossing..
- MartijnGizmo
Je weet dat je ook gewoon Bluray's kunt downloaden?Jinx schreef:Ook ik koop of huur gewoon origineel.. Alleen voor de kwaliteit al.
- ErikMartijn
Dat klopt, het duurt alleen wel evenMartijn Koevoets schreef:Je weet dat je ook gewoon Bluray's kunt downloaden?Jinx schreef:Ook ik koop of huur gewoon origineel.. Alleen voor de kwaliteit al.
- RobS
Ben zeer blij met m'n glaslijntjeErikMartijn schreef:Dat klopt, het duurt alleen wel evenMartijn Koevoets schreef:Je weet dat je ook gewoon Bluray's kunt downloaden?Jinx schreef:Ook ik koop of huur gewoon origineel.. Alleen voor de kwaliteit al.
Nothing beats blue ray in HD op een scherm van 109cm.tenzij je een 120 mbps internetverbinding hebt.
-
allen
Op zo'n klein tv'tje?Jinx schreef:Ook ik koop of huur gewoon origineel.. Alleen voor de kwaliteit al.
- Jinx
Haha.
Vroeger was 109cm baas, tegenwoordig koop je al veel grotere voor minder geld.
Ik bedoel ik ben best gek op films, maar niet gek genoeg om gedownloade versies op mijn pc te kijken..
En ik weet ook wel dat je ze kan branden en op je tv kijken, maar de kwaliteit van wat ik gezien heb was eigenlijk altijd ruk, ondertitelingen die niet klopten, downloads die 14 uur bezig zijn en dan erachter komen dat de file corrupt is, dat soort dingen. Voor die 3 euro, mij teveel gedoe.. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik torrents en nieuwsgroepen e.d. nooit geprobeerd heb.
Vroeger was 109cm baas, tegenwoordig koop je al veel grotere voor minder geld.
Ik bedoel ik ben best gek op films, maar niet gek genoeg om gedownloade versies op mijn pc te kijken..
En ik weet ook wel dat je ze kan branden en op je tv kijken, maar de kwaliteit van wat ik gezien heb was eigenlijk altijd ruk, ondertitelingen die niet klopten, downloads die 14 uur bezig zijn en dan erachter komen dat de file corrupt is, dat soort dingen. Voor die 3 euro, mij teveel gedoe.. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik torrents en nieuwsgroepen e.d. nooit geprobeerd heb.
- Erik K.
Newsgroepen zijn super, haal gewoon complete Blu-rays binnen van zo'n 50GB en die kwaliteit is echt goed hoor, zeker met Dolby DTS Master HD-audio 
-
Tom
FTD + nieuwsserver = perfect.
Kwaliteit (van zowel video als audio) staat erbij vermeld dus je weet wat je binnenhaalt. Snelheid is bij een goede nieuwsserver (wel betaald in de meeste gevallen) de volle snelheid van je internetlijn. Ik heb glasvezel en trek een dvdtje in 8 minuten binnen. Blu-ray van 30gb binnen een uur. Als je een Blu-ray kunt downloaden is de kwaliteit sowieso prima.. als het hd materiaal is moet de bron natuurlijk al goed moeten zijn (vaak gewoon de retail blu-ray), niemand gaat een zelf opgenomen cam versie of een DVD versie vergroten naar een Blu-ray a 30gb.
Als er van die illegale dvd boxen te koop zijn komen ze ook van diezelfde bronnen op internet gok ik
Kwaliteit (van zowel video als audio) staat erbij vermeld dus je weet wat je binnenhaalt. Snelheid is bij een goede nieuwsserver (wel betaald in de meeste gevallen) de volle snelheid van je internetlijn. Ik heb glasvezel en trek een dvdtje in 8 minuten binnen. Blu-ray van 30gb binnen een uur. Als je een Blu-ray kunt downloaden is de kwaliteit sowieso prima.. als het hd materiaal is moet de bron natuurlijk al goed moeten zijn (vaak gewoon de retail blu-ray), niemand gaat een zelf opgenomen cam versie of een DVD versie vergroten naar een Blu-ray a 30gb.
Als er van die illegale dvd boxen te koop zijn komen ze ook van diezelfde bronnen op internet gok ik
-
OnlineRichardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Poos terug al een tijd aan het klieren geweest met nieuwsgroepen, maar ik krijg het hier niet voor elkaar. Ik doe het dus maar met torrents, schiet niet altijd even snel op maar dat is dan niet anders
- duifjes.com
http://www.ftn2day.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;Richardt. schreef:Poos terug al een tijd aan het klieren geweest met nieuwsgroepen, maar ik krijg het hier niet voor elkaar. Ik doe het dus maar met torrents, schiet niet altijd even snel op maar dat is dan niet anders
http://www.nzbindex.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
simpel.....ik snap het na uitleg van de opensliphunter ook
-
OnlineRichardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ach, eigenlijk moet ik een van m'n vrienden eens vragen of ze er even naar kunnen kijken voor mij. Het downloaden zelf zal het probleem niet zijn, maar als juist ingesteld krijgen is het grootste obstakel.
Heb je linkjes wel even opgeslagen
Heb je linkjes wel even opgeslagen