waarvoor is eigenlijk dat blauwe kabeltje ?

Niels schreef:![]()
Het project van 2010 :!:
Ik zou dat dus op videocamera vastleggen ofzo als ik er dan niet meer uit kwam hoef ik niet de hele blueprints door te lopen...David R. schreef:Die kabels wordt ik ook wel wat nerveus van. Alles is echter vanuit de hele auto naar voren gebracht en daar op een hoop gebonden om geen belemering te zijn bij het inbouwen van de kooi. Als je alles weer uitrolt zit er overigens wel enige logica in en alles is gewoon met originele stekkers verbonden. Audio etc zit er ook nog bij en dat haalt men later weg.
Metchu schreef:Niels schreef:![]()
Het project van 2010 :!:
nee die is jaarlijks gereserveerd door Aram, tot en met 2020, dat is de prognose dat ie af is. Daarna komt er een nieuwe project van het jaar
Ben ik nog niet uit. Het wordt geen silverstone grijs maar ik twijfel tussen wit met zwart of zwart met oranje. Wit is in principe altijd goed maar daar zijn er al zoveel van.Steven Nauta schreef:Gaaf hoor! 8)
Blijft hij silverstone grijs?
Draai je dat zo snel kapot AndreAndre schreef:Dat orginele diff gaat niet werken zeker als je op full slicks gaat.
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, De fiscalist, Marc Sierra, mark123, TomTomm, Will F. en 4 gasten