een voor jullie eenvoudig IT vraagje
-
Jeroen05
een voor jullie eenvoudig IT vraagje
Van het ene op het andere moment heb ik iets raars met Vista. Normaal als je op een link klijkt zie je naast je tabblad een nieuw openen met de betreffende site. Nu,....ik ben nergens aangekomen ik zou niet durfen ben blij dat ik de pc aan en uit kan zetten komt er geen nieuw tabblad maar verdwijnt de huidige en komt de nieuw voor terug. eerst had je dan op een gegeven moment een hele rij openstaande paginas maar kan je wel alles terug vinden, nu ben je vorige pagima kwijt. Het vreemde is dat het ineens is ontstaan. Kan dit "ingesteld"worden of zo?
- Martin van der Zwaard
Re: een voor jullie eenvoudig IT vraagje
Als je op een linkt klikt, dan kan het zijn dat de ene keer een nieuw tabblad geopend wordt en de andere keer het huidige tabblad gebruikt wordt.
Is een beetje afhankelijk per site hoe dit verloopt.
Je kan die voorkomen door de Ctrl-toets in te drukken en dan met ingedrukte toets de link aan te klikken. Hij opent dan altijd in een nieuw tabblad.
Is een beetje afhankelijk per site hoe dit verloopt.
Je kan die voorkomen door de Ctrl-toets in te drukken en dan met ingedrukte toets de link aan te klikken. Hij opent dan altijd in een nieuw tabblad.
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Wat ik altijd doe is met het scroll balletje van m'n muis een link aan klikken, hij opent de link dan gelijk in een nieuw tabblad.
Dat zou je dus ook nog eens kunnen proberen
Dat zou je dus ook nog eens kunnen proberen
- Martin van der Zwaard
Is ook een optie inderdaad.
-
Jeroen05
maar ik heb dit tot vandaag nooit hoeven te doen? het ging vanzelf...vanmorgen starte ik mijn pc ging naar een site met lijke ne het werte niet meet vanzelf bij andere sites gecontroleert maar ne hoor geen extra tabbladen en de vorige paginas gewoon kwijt........ 
- Martin van der Zwaard
En nu in het gewoon Nederlands??
- Robin Hartog
Ik snap er echt vrij weinig van moet ik bekennen..
Als je met je scrollballetje op een link klikt zal hij openen in een nieuw tablad. Ctrl-klik ook. Rechtermuistoets -> open in nieuw tablad ook... Wat is het probleem?
Edit: Welke browser gebruik je?
Als je met je scrollballetje op een link klikt zal hij openen in een nieuw tablad. Ctrl-klik ook. Rechtermuistoets -> open in nieuw tablad ook... Wat is het probleem?
Edit: Welke browser gebruik je?
-
Rickstah
Altijd leuk die mensen die roepen 'Gister deed ie dat nog niet hoor...en ik heb nergens aangezeten'