interessante gegevens over welke nieuwe auto nederlanders kopen als ze ze van hun eigen geld moeten betalen
heel zelf-betalend-nederland rijdt Toyota zo te lezen, en vooral klein
ook wel interessant dat ongeveer 75% van de uit eigen beurs nieuw gekochte auto's gekocht worden door mensen van boven de 45, en maar 25% door mensen t/m 45
onze regering moet zich qua milieumaatregelen dus veel meer richten op de leaserijder en bedrijven met een leasewagenpark en niet de zelf betalende nederlander lastig vallen, die koopt en rijdt al klein zo blijkt
http://www.automotive-online.nl/upload/ ... d_2009.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.automotive-online.nl/home/70 ... _jaar.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoblog.nl/archive/2010/02/ ... n-het-jaar" onclick="window.open(this.href);return false;
wat koopt nederland nieuw van haar eigen geld
- frankv
- GTRene
Re: wat koopt nederland nieuw van haar eigen geld
goed onderwerp Frank
zit wel wat in...

zit wel wat in...
- duifjes.com
Klopt maar is al jaren zo Frank....
- frankv
was voor mij nieuw, ik was best verbaasdduifjes.com schreef:Klopt maar is al jaren zo Frank....
-
Sjah Nederland is geen autoland he.
Dikke auto's worden extreem zwaar belast bij aankoop, en diesels zijn heel erg duur in de MRB. Logisch dat kleine knakenauto's zo populair zijn. Zelfs voor mijn Golf 2 moest ik per kwartaal 200 euro MRB betalen, per jaar betaal ik dus 2x zoveel als iemand die een X5 3.0d in Duitsland bezit...
Kleine auto's schrijven nauwelijks af, en je betaalt niet of vrijwel geen MRB.
En vergeet niet de indoctrinatie van Spee he, je word overal doodgeflitst en harder dan 120 rijden is levensgevaarlijk.
Dikke auto's worden extreem zwaar belast bij aankoop, en diesels zijn heel erg duur in de MRB. Logisch dat kleine knakenauto's zo populair zijn. Zelfs voor mijn Golf 2 moest ik per kwartaal 200 euro MRB betalen, per jaar betaal ik dus 2x zoveel als iemand die een X5 3.0d in Duitsland bezit...
Kleine auto's schrijven nauwelijks af, en je betaalt niet of vrijwel geen MRB.
En vergeet niet de indoctrinatie van Spee he, je word overal doodgeflitst en harder dan 120 rijden is levensgevaarlijk.
- Stéphane
Op mijn Elise betaal ik ook bijna geen houderschapsbelasting
En hij schrijft ook weinig af 

- SteV6
Maar die is niet nieuw gekocht door jou 

- Stéphane
Dat is waar. Aaargh...uhm...dan maar een nieuwe Elise kopenSteV6 schreef:Maar die is niet nieuw gekocht door jou