Eind 2006, begin 2007 is mijn droom in vervulling gegaan toen ik een BMW Z3 Coupe 3.0 aan kon schaffen. Een geweldige bak, prachtig zwart metallic. Ietwat verlaagd, stond erg dik. Na een klein jaar kwam een prachtige imolarode S50 M Coupe op mn pad, zonder echt op zoek te zijn verving dit beest de toch wat stijlvolle 3.0. Helaas aardig wat problemen met de M Coupe (vanos, zwaar leven achter de rug). Toen ik er na 15k km klaar mee was, overgestapt in een Z4 3.0 met Inifinitas compressor & intercooler. Heerlijke zomer gehad, maar toen werd het tijd voor iets ruimers, met achterbank. Overgestapt in een Saab 9-3 Aero cabrio. Best ok nog redelijk rap ook... maar zoveel PKs op de voorwielen is

Extra ruimte in de cabrio bleek niet nodig en vrouwlief, die toch ook wel af en toe op stap zou gaan met de Aero liet de auto doodleuk links liggen.
Oftewel, (voor ons) nutteloze auto die niet (goed genoeg) rijdt en weinig emotie oproept... dus tijd voor een écht leuk speeltje.

Het Z3 Coupe virus is best hardnekkig gebleken. Ik ben besmet. Sommigen vinden het niets, anderen helemaal ok... eind vorig jaar liep ik tegen een mooie Z3 Coupe 2.8 aan. Montreal blauw, 69k km. 19` Hartge, K&W schroefset, M spiegels... Auto wellicht bekend hier? ik durf het haast niet te zeggen, maar this one is here to stay, gaat er niet 1-2-3 uit

Het overweldigende gevoel bij deze bijzondere Z helemaal weer terug. L&B, er zijn toch maar weinig betaalbare auto's die zoveel passie uitstralen als de Z3 Coupe.
Ik heb er echt plezier van.
Groet,
Martijn