Owow er komt weer wat voorbij hoor
1m sexy 1m sexy
Als in: X-factor is ook een complot tegen Pennucciracing?Luco schreef:X factor is soms net DF
en jij bent mod pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffSnipe schreef:Als in: X-factor is ook een complot tegen Penucciracing?Luco schreef:X factor is soms net DF
Luco schreef:Af en toe kandidaatjes afzeiken.
1m sexy 1m sexy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat het dan heeel rustig hier zou zijn hahahhahahDownforce Hans schreef:Luco schreef:Af en toe kandidaatjes afzeiken.
1m sexy 1m sexy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van die stelling klopt helemaal niets....
Als DF hetzelfde zou werken als x factor dan was jij in de eerste ronde al afgevallen.................
Jij had dan niet eens in de eerste ronde mee mogen doen ouweDownforce Hans schreef:Luco schreef:Af en toe kandidaatjes afzeiken.
1m sexy 1m sexy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van die stelling klopt helemaal niets....
Als DF hetzelfde zou werken als x factor dan was jij in de eerste ronde al afgevallen.................
+1 allemaal bagger. Scheelt wel een hoop tijd die je niet voor die buis doorbrengtRichardt. schreef:Ik word helemaal knetterbek van al die Idols, X factor, so you think..., beste idee..., my name is... programma's. Ze kunnen tegenwoordig niets anders meer verzinnen lijkt het wel.
Ik kijk het dus niet, de echt sneue figuren kom ik vanzelf een keer op youtube tegen ofzo 8)
Ik vindt het wel kunnen...neem ik haar wel oke!Snipe schreef:Teveel tattoes.
Gebruikers op dit forum: De fiscalist, Edwin de Haas, Eric Z, EvdP, jos_br, looney16v, RJK, Semrush [Bot] en 14 gasten