Lol Jolanda87 heeft een tweeling zus :banaan:

Lol Jolanda87 heeft een tweeling zus :banaan:
Daar is ook niet mis mee. Je verkoopt een wezenlijk produkt en vraagt een vergoeding daarvoor. Maar HobbyBob die als veldvulling achteraan rijdt voor de lol is wel een heel ander verhaal. En daar slaat mijn bovenstaande tekst op.Downforce Dennis schreef:Downforce heeft nooit om sponsoring willen vragen. Altijd was er de vereiste dat er voor beide partijen een added value was, dat wil ik even onderstrepen. Gewoon geld ontvangen om het te verbranden, zo is het nooit gegaan bij downforce(tenzij het van Jan kwam, zo lijkt het). We hebben veel mensen de initiatie en ervaringen kunnen geven naar de 'echte' racerij en hoe het eraan toegaat, en dat dit nu als ouderwets bedelen wordt gezien doet me wel pijn moet ik zeggen.
Iemand een onvergetelijke dag in de (bij)rijdersstoel van een raceauto bezorgen op een circuit, daar mag toch een kleine vergoeding tegenover staan? Ik snap niet wat daar mis mee is.
Andre, jij begrijpt als de beste dat racerij bakken geld kost. Waarom zouden wij niet via dit forum mensen enthousiast mogen maken om een bedrijfsuitje oid te organiseren in zijn of haar kring? De meesten die meegereden hebben, of bij ons welkom waren heeft het geen cent gekost.
Zo zie ik het ook. Leuk om de diverse raceteams te volgen. En ja, waarom zou je dan alles mogen zeggen behalve dat je een sponsor zoekt?Rico schreef:Je kunt het ook omdraaien.. al die topics over raceteams.. zijn toch ook leuk om te volgen. Afgezien van het feit of men sponsoren nodig heeft is het toch echt een meerwaarde voor het forum dat er raceteams zijn die hun verhaal op DF kwijt willen.
Ik heb nee gestemd.. Zoals door velen al geschreven hou ik er ook niet van om te bedelen.Madness schreef:Verder denk ik ook niet dat je hiermee een profesionele uitstraling geeft aan jezelf/team.
Sponsors zoeken is IMO, contacten leggen met de sponsor zelf, face to face, en niet een oproep doen op internet, want daar haal je toch niets/weinig uit.
Peric schreef:Ik heb nee gestemd.. Zoals door velen al geschreven hou ik er ook niet van om te bedelen.Madness schreef:Verder denk ik ook niet dat je hiermee een profesionele uitstraling geeft aan jezelf/team.
Sponsors zoeken is IMO, contacten leggen met de sponsor zelf, face to face, en niet een oproep doen op internet, want daar haal je toch niets/weinig uit.
Deze tak van autosport is toch net effe wat proffesioneler dan autocrossen. Dus moet je daar ook zo mee omgaan.
Met een oproep op het internet bereik je denk juist wél meer mensen.
Geloof ik meteen.Luco schreef:Peric schreef:Ik heb nee gestemd.. Zoals door velen al geschreven hou ik er ook niet van om te bedelen.Madness schreef:Verder denk ik ook niet dat je hiermee een profesionele uitstraling geeft aan jezelf/team.
Deze tak van autosport is toch net effe wat proffesioneler dan autocrossen. Dus moet je daar ook zo mee omgaan.
Met een oproep op het internet bereik je denk juist wél meer mensen.
Peric, een beetje crossauto in bv de super2000 kost meer dan 90% van het dsc of gt4 veld kan ik je melden![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten