Sponser zoeken gezeur!!!!
-
Sponser zoeken gezeur!!!!
Ik vind het gezeur om sponsors op een forum eigenlijk een beetje de spuitgaten uitlopen. Het komt op een gegeven moment schooierig over.
Racing forum is leuk om te lezen wat men allemaal doet aan de race auto s waar men geraced heeft etc. Maar er zijn genoeg andere mogelijkheden buiten dit gezellige forum om sponsors te gaan zoeken. Ik race zelf ook en zo zijn hier nog wel een paar en als we allemaal zeur threads openen om sponsers dan wordt het lekker gezellig hier.
Racing forum is leuk om te lezen wat men allemaal doet aan de race auto s waar men geraced heeft etc. Maar er zijn genoeg andere mogelijkheden buiten dit gezellige forum om sponsors te gaan zoeken. Ik race zelf ook en zo zijn hier nog wel een paar en als we allemaal zeur threads openen om sponsers dan wordt het lekker gezellig hier.
- Michel P
Re: Sponser zoeken gezeur!!!!
Als jij Luco nou gaat sponsoren, dan is het gezeur afgelopen lijkt me 

-
klopt als jij mij dan weer gaat gaat sponseren zeur ik ook niet meer.
-
Als ik nu ook even meedoe, dan kunnen we het klassieke DRIEHOEK sponsorplan in gang zetten 8)
-
Maar blijft altijd 1 iemand over met een lege knip.
- Hielke
Soort piramide constructie qua sponsoring? Goed idee.
Sponsor ik Michel weer, en dan zit ik in ieder geval nog aardig bovenin die piramide. Voor hen die na ons komen de zondvloed
Sponsor ik Michel weer, en dan zit ik in ieder geval nog aardig bovenin die piramide. Voor hen die na ons komen de zondvloed

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ben het er wel mee eens. (niet om achter dre aan te lopen mocht die suggestie weer gewekt worden
) Wil ook graag wat sponsoring om mezelf opweg te helpen, maar dat zoek ik niet hier dat lukt prima buiten DF om. Al richt ik me voorlopig nog steeds op school/werk.

-
Ik had ook al nee ingevuld.
Maar misschien een (maf) idee. We maken een aparte groep aan in DF waar iedereen zijn diensten aan kan bieden. Kunnen we van elkaar expertise gebruik maken maar.......we moeten een percentage van de omzet doneren in een sponsor pot.

Maar misschien een (maf) idee. We maken een aparte groep aan in DF waar iedereen zijn diensten aan kan bieden. Kunnen we van elkaar expertise gebruik maken maar.......we moeten een percentage van de omzet doneren in een sponsor pot.

- Bert ///M3
Ik stoor me er an sich niet aan. Zelf ben ik op zich niet zo van het vragen om geld van anderen dus ik zou dat ook niet op een forum zetten.
-
Ze doen maar, ik sponsor toch niet. 8)
- Downforce Hans
Tja Andre, das nou jammer dat ik een beetje laag in de piramide zit........
Dan sponsor ik mezelf wel
Grtz,Hanz06
Dan sponsor ik mezelf wel

Grtz,Hanz06

-
LOL
http://www.grapheine.com/bombaytv/creat ... 3972e.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.grapheine.com/bombaytv/creat ... 3972e.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michel P
lol@hielke, dit jaar vor jou ook GT4
Michel

Michel
- Hielke
GT4 lijkt me wel wat Michel. Moeten er wel een boel mensen de redelijkheid van dit pir......., eh, sponsorsysteem gaan inzien.Michel P schreef:lol@hielke, dit jaar vor jou ook GT4![]()
Michel
En ze krijgen er ook ontzettend veel voor terug natuurlijk.
- Michel P
Idd, wellicht wat airtime bij Harrie Mens regelen, dan hebben ook zo een dikke trailer en tentHielke schreef:GT4 lijkt me wel wat Michel. Moeten er wel een boel mensen de redelijkheid van dit pir......., eh, sponsorsysteem gaan inzien.Michel P schreef:lol@hielke, dit jaar vor jou ook GT4![]()
Michel
En ze krijgen er ook ontzettend veel voor terug natuurlijk.

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
+1Steven Nauta schreef:Ben het er wel mee eens. (niet om achter dre aan te lopen mocht die suggestie weer gewekt worden) Wil ook graag wat sponsoring om mezelf opweg te helpen, maar dat zoek ik niet hier dat lukt prima buiten DF om. Al richt ik me voorlopig nog steeds op school/werk.
Kan ook komen omdat ik als ondernemer ook gek wordt van iedereen die geld moet hebben. Dagelijks telefoon. Wil je ons sponsoren, wil je advertentie kopen in ons blaadje, wil je dit en dit ondersteunen... flikker toch es op. Zeur niet zo, geschooi steeds.
Enige waar ik nu nog wat aan geef is goede doelen. Net 50 euri aan gehandicaptenactie gegeven, dat vind ik wel best maar voor de rest is het vooral vermoeiend.
-
+1 voor wouter.
- Hielke
http://www.grapheine.com/bombaytv/graph ... 51951.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Wouter81 schreef:+1Steven Nauta schreef:Ben het er wel mee eens. (niet om achter dre aan te lopen mocht die suggestie weer gewekt worden) Wil ook graag wat sponsoring om mezelf opweg te helpen, maar dat zoek ik niet hier dat lukt prima buiten DF om. Al richt ik me voorlopig nog steeds op school/werk.
Kan ook komen omdat ik als ondernemer ook gek wordt van iedereen die geld moet hebben. Dagelijks telefoon. Wil je ons sponsoren, wil je advertentie kopen in ons blaadje, wil je dit en dit ondersteunen... flikker toch es op. Zeur niet zo, geschooi steeds.
Enige waar ik nu nog wat aan geef is goede doelen. Net 50 euri aan gehandicaptenactie gegeven, dat vind ik wel best maar voor de rest is het vooral vermoeiend.
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... t_Register" onclick="window.open(this.href);return false;
Werkt verbluffend goed, kan ik inmiddels zeggen.
- Michel P
- Bert ///M3
Zit een kern in het verhaal van Wouter. Bij sponsoring moet het ook interressant zijn voor de ondernemer die je geld geeft. Blijft toch altijd een lastig verhaal vooral op kleine schaal.
Bijvoorbeeld de lokale kroegbaas geeft het lokale voetbalteam geld, maar die zitten daarna lekker een avondje aan de bar te zuipen. Een volle bar trekt meer bezoekers dus win win. Probleem met autosport is weer hoe zorg je dat ze wat terug zien zonder dat het jezelf veel geld kost. Je sponsor rond rijden etc ala maar net zoals het voetbalteam wat uit zijn eigen zak aan de bar zit te zuipen is de kans groot dat je dat ook uit eigen zak loopt te doen dus dan ben je per saldo ook weer niet opgeschoten
Bijvoorbeeld de lokale kroegbaas geeft het lokale voetbalteam geld, maar die zitten daarna lekker een avondje aan de bar te zuipen. Een volle bar trekt meer bezoekers dus win win. Probleem met autosport is weer hoe zorg je dat ze wat terug zien zonder dat het jezelf veel geld kost. Je sponsor rond rijden etc ala maar net zoals het voetbalteam wat uit zijn eigen zak aan de bar zit te zuipen is de kans groot dat je dat ook uit eigen zak loopt te doen dus dan ben je per saldo ook weer niet opgeschoten

- MartijnGizmo
Als daarmee het zeuren over zeuren stopt ben ik vóór! 

- Michel P
http://www.grapheine.com/bombaytv/creat ... dd232.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hielke
- Joy
http://www.grapheine.com/bombaytv/pub-u ... 35412.html" onclick="window.open(this.href);return false;