Gaan we nu ook nog domme vragen stellen?Hans schreef:Atlantic road is dat in Schotland?

---
edit:
En Niels, ruil eerst die M3 maar in op een lightweight. Praten we daarna verder.

Gaan we nu ook nog domme vragen stellen?Hans schreef:Atlantic road is dat in Schotland?
Te weinig comfort om zo'n stuk mee te rijdenallen schreef: En Niels, ruil eerst die M3 maar in op een lightweight. Praten we daarna verder.
Dito! Maar eens de agenda er bij pakken...Downforce Hans schreef:Ik zit er toch sterk aan te denken om de B.A.S.E. tour te doen met petrolhead nirvana.
Een beetje door france heen vlammen lijkt me geweldig.
Grtz,Hanz06
Je zal ongetwijfeld opstijgen als je met een hoge snelheid over die bruggen van de Atlantic Road knalt 8)allen schreef:Kijk, als ik dan toch autopech moet hebben, kan ik beter wat mooie vergezichten om me heen hebben Hans...
waarom daar een weg gebouwd? just because you can?Metchu schreef:stoer
Nonsens.Stéphane schreef:Voor de daklozen onder ons: in de fjorden sterft het van de muggen, heb ik me laten vertellen door Zweedse vriend die vorig jaar met zijn zoon door Noorse fjorden gereden is. Wel heel erg mooi, dus zeker nog op to do-lijst voor mij
Ik herhaal wat er tegen mij gezegd is door een 100% Zweeds persoonJohanH schreef:Nonsens.Stéphane schreef:Voor de daklozen onder ons: in de fjorden sterft het van de muggen, heb ik me laten vertellen door Zweedse vriend die vorig jaar met zijn zoon door Noorse fjorden gereden is. Wel heel erg mooi, dus zeker nog op to do-lijst voor mij
Zelf twee jaar terug geen muggen bemerkt aan het eind van de zomer terwijl ik hier lekgeprikt wordt. Bovendien, de muggen leggen hun eitjes in stilstaand, zoet water wat je niet hebt in een fjord. Nou trokken wij destijds wel voornamelijk langs de fjorden, in het binnenland bij meertjes kun je er hoogstwaarschijnlijk wel op rekenen... Overigens staat juist Zweden bekend om zijn muggenplagen in de zomer :')
Dat hangt dat allemaal af van de tijd van het jaar. Veel landen met een mooie omgeving rijden in de zomer ook allemaal campers,sleurhutten en toeringbussen rond. En daar wordt je niet vrolijk van als je niet kan inhalen. Je moet eigenlijk net buiten de vakantie periodes gaan, dan kan je meestal nog wat doorrijden.ErikMartijn schreef:Deze zomer de Trollstigen en de Atlantic road gereden, was erg mooi, alleen zou ik ze niet echt aanraden voor echte Driving Fun zeg maar....
Daar is het veel te toeristisch voor, de Trollstigen zit het grootste deel van de tijd vol met Touringcars vol met toeristen die elke haarspeldbocht een paar keer moeten steken om hem uberhaupt te kunnen halen. Meer voor het uitzicht dus.
De Weg van Skjolden naar Lom kan ik daarentegen wel aanraden, daar wel erg veel driving fun, en veel minder druk. De mooiste weg van Noorwegen naar mijn mening, kwam daar ook een hele stoet porsches tegen deze zomer.
Gebruikers op dit forum: Bart_k, Darudevampire, SAH en 1 gast