Vanaf nu heb je een verplichting die avondJolanda87 schreef:Kom heel misschien met kevin mee kijken! Maar moet nog eventjes kijken of ik kan
Die durft Casa di GTRene niet eens uitMetchu schreef:oh oh, voor je het weet komt GTRené ook!
Elmar schreef:incoming message
Ze bieden dan een menu voor € 15,= aan.
Deze bestaat uit:
Voorgerecht;
Carpaccio of garnalencocktail.
Hoofdgerecht:
Biefstuk of kipsaté.
En een nagerecht.
Dit eten is van 18.00 tot 20.30 uur, mocht je hier gebruik van maken, dit gaarne voor 9 februari doorgeven aan mij doorgeven.
Ik zelf zal om ca. 19.00 uur daar gaan eten.
Ik moet ook werken zaterdag heJolanda87 schreef:Verplichting nog welmaar het is op een vrijdagggg en moet zaterdag vroeg werken
Zie hier de "kaart".Joost Hermens schreef:
En een nagerecht.![]()
8)
partyondude schreef:Ik vind dat eten ook wel een goed plan, maar ben bang dat Elmar met zijn paardenstaart in mijn biefstuk en carpaccio gaat hangen![]()
Eet jij mee Elmar?
Elmar schreef:incoming message
Dit eten is van 18.00 tot 20.30 uur, mocht je hier gebruik van maken, dit gaarne voor 9 februari doorgeven aan mij doorgeven.
Ik twijfel tussen shoarma en dit..Elmar schreef:Zie hier de "kaart".Joost Hermens schreef:
En een nagerecht.![]()
8)
ThanxJoost Hermens schreef:partyondude schreef:Ik vind dat eten ook wel een goed plan, maar ben bang dat Elmar met zijn paardenstaart in mijn biefstuk en carpaccio gaat hangen![]()
Eet jij mee Elmar?Elmar schreef:incoming message
Jaa kijk wel...Kgroot.nl schreef:Ik moet ook werken zaterdag heJolanda87 schreef:Verplichting nog welmaar het is op een vrijdagggg en moet zaterdag vroeg werken
Maak het gewoon niet zo laat
jup!Nico L. schreef:Is dat menu op dezelfde locatie als het kaartavondje?
Elmar schreef:Voor Jolanda en Kevin kan er voor het diner wel een apart tafeltje met kaarslicht geregeld worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten