Zoals je ziet.....geen BLABLA for meJolanda87 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat gek als je elkaar dagelijks spreektJP schreef:KGroot weet ook alles.....duifjes.com schreef:Max V schreef:Jolanda is al zo geliefd dat mensen zelfs haar woonplaats onthouden...![]()
![]()
C80![]()
Dagelijks spreken om de skyline van Jolanda te meten?Kgroot.nl schreef: Is dat gek als je elkaar dagelijks spreekt![]()
@jacco beetje wanhopig kerel
indobesar schreef:Dagelijks spreken om de skyline van Jolanda te meten?Kgroot.nl schreef: Is dat gek als je elkaar dagelijks spreekt![]()
Die skyline hoef ik niet te meten hoor..indobesar schreef:Dagelijks spreken om de skyline van Jolanda te meten?Kgroot.nl schreef: Is dat gek als je elkaar dagelijks spreekt![]()
Waahahahahaha dit wordt een nominatie voor topic van het jaar als het zo doorgaat.Emiel schreef:Volgens mij wil er iemand een motorkapje spuiten.
Mocht jij ook al niet.....nou ja er waren er meerdere.......Eric H schreef:Als Ellen maar niet is weggewaaid......
Staat een flinke woei....
En ja, Kgroot.....leg nou eens uit....
Hoe zit dat nou tussen Jou, Jolanda en de Witte Wolf.....
Ben nu toch wel erg nieuwsgierig geworden, had toch naar de BBQ moeten komen merk ik al......maar ja, ik mocht niet van de Bitch.....
Waarom maakt dat ei het blokje op z'n gaspedaal dan ook niet wat hoger.....dan hoeft hij ook niet te overstrekken...duifjes.com schreef:
ps. Ik weet hoe het komt dat Allen zn sigaar onregelmatig loopt.....door de kou gaat zn rechtervoet trillend heen en weer.....problem solved
Vermoed iets met een dubbelgeblazen Skyline, aandrijving van achter en een chocoprins.....oid....Eric H schreef:....
En ja, Kgroot.....leg nou eens uit....
Hoe zit dat nou tussen Jou, Jolanda en de Witte Wolf.....
Inderdaad, voor 4000 a 5000 heb je er eentje uit de UK of Japan, en hier worden ze dan doorverkocht voor 9000 a 10.000. En veel gasten (meestal ex vw of subaru rijders) denken : Owww een Skyline wat dik... en kopen hem zonder enige kennis van zaken, want ze vinden 10k een koopje. Wat ze niet weten is dat dat meestal GTST's zijn, en geen GTR's. Dus RWD ipv 4WD, en een ander blok/remmen/onderstel etc. In Japan zijn die dingen niet veel waard, daar willen ze allemaal een GTR hebben.berry schreef:ten eerste:hulde! geweldig topic..
ten tweede: jammer dat die jongens die een skyline kopen allemaal zo bedonderd worden..
Importeer gewoon zo'n hok en maak er 8000 winst opzelfs uit kommerzijl(groningen) komen ze tot het zuidelijkste puntje van limburg om ze af te halen..
Bevriend bedrijf heeft er laatst meteen 5 laten komen..
ik lag in een deuk toen ik hoorde hoeveel winst erop gemaakt wordt.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot], Rogerb en 4 gasten