Degene zonder Hyves kunnen de antwoorden gewoon posten, ik zorg er wel voor dat ze goed terecht komen.Beste leden van de hyves Red Onze Privacy!?
Mijn naam is Joris Janssen en ik werk voor hét discussieprogramma Rondom 10 van de NCRV. Op zaterdag 13 februari 2010 starten wij weer een nieuwe reeks van 17 live-uitzendingen van Rondom 10, te zien rond 21.05 uur op Nederland 2.
Op dit moment bereiden wij ? Rondom10 - een aantal afleveringen voor. Eén van de onderwerpen die wij graag in één van onze uitzendingen willen bespreken, is de kilometerheffing c.q. het fileprobleem.
Omdat dit onderwerp jullie zeer aan het hart gaat, wil ik jullie vragen ons te helpen om dit onderwerp succesvol in Rondom 10 aan het licht te brengen!
Wat vragen wij van jullie?
Wij zijn heel erg benieuwd naar jullie (goed onderbouwde) meningen, oplossingen, suggesties, tips etc. over dit onderwerp!
Word daarom lid van onze Rondom10-hyves en mail ons via die hyves jullie antwoorden op onderstaande vragen:
- Wat vinden jullie van de plannen van minister Eurlings (kilometerheffing)?
- Wat zou een (beter?) idee zijn om de files aan te pakken?
- Hebben jullie tips en suggesties voor ons om dit onderwerp goed uit de verf te laten komen in Rondom 10? (Bijvoorbeeld: welke persoon moeten wij zeker uitnodigen voor de discussie?)
- Zou jij zelf eventueel de uitzending willen bijwonen of zelfs willen meepraten (en waarom dan?)?
Kortom: wij vragen jullie om actief bij te dragen aan ?input? voor deze uitzending.
Wij zijn benieuwd naar jullie antwoorden!
Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking!
Tot slot:
Volg ons op twitter!!!
Ook zijn wij te vinden op Facebook en in het nieuwe seizoen ook op Youtube!
Met vriendelijke groet,
Joris Janssen
Rondom10
T: 035-6719694
E: joris.janssen@ncrv.nl
http://www.rondom10.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
rondom10.hyves.nl
TV uitzending Rondom10 - uitnodiging
- RobS
TV uitzending Rondom10 - uitnodiging
Laatst gewijzigd door RobS op 28 jan 2010, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- RobS
Re: TV uitzending Rondom10 - kilometerheffing
Wie van de heren voelt zich geroepen?- Zou jij zelf eventueel de uitzending willen bijwonen of zelfs willen meepraten (en waarom dan?)?
- Sander
Re: TV uitzending Rondom10 - uitnodiging
Niemand ??
Misschien wel goed om dit aan te grijpen.
Misschien wel goed om dit aan te grijpen.
- Sperdy
Macboy heeft zich opgegeven zo heb ik ergens gehoord...
- Dutch
Als Snipe op tv hetzelfde verhaal kan houden als hij op de site heeft gezet, zou hij daar geen gek figuur slaan.