Waarom wordt die M5 dan in hemelsnaam aangeboden via BVA?Joy schreef:Omdat ze denk ik puur de kale opbrengst (33 mille) krijgen. De rest van die opbrengsten zijn voor de veiling ?Hans schreef:Ik snap niet dat ze je de auto niet gunnen als je kijkt wat er allemaal voor 45K te koop staat. (met garantie)
Oeps...E60 M5 gewonnen bij veiling!?
- RutgerK
Re: Oeps...E60 M5 gewonnen bij veiling!?
- Hugo Bos
Omdat er domme mensen zijn met geld die niet opletten naar de bijkomende kosten. Je hebt maar 1 dombo nodig...RutgerK schreef:Waarom wordt die M5 dan in hemelsnaam aangeboden via BVA?Joy schreef:Omdat ze denk ik puur de kale opbrengst (33 mille) krijgen. De rest van die opbrengsten zijn voor de veiling ?Hans schreef:Ik snap niet dat ze je de auto niet gunnen als je kijkt wat er allemaal voor 45K te koop staat. (met garantie)
-
Ik ben naar de kijkdag geweest van deze veiling. deze m5 bewonderd. zag er netjes uit voor de rest.
we kwamen naar de m6 cabrio kijken. maar dat was een ingevoere vanuit amerika, en bumper was scheef
dus niks.
@Hugo bos,
als je bied op bva, word er automatisch de bij behorende kosten berekend, en zie je dus het werkelijke bedrag dat je zou moeten betalen wanneer de kavel je gegund is.
we kwamen naar de m6 cabrio kijken. maar dat was een ingevoere vanuit amerika, en bumper was scheef

@Hugo bos,
als je bied op bva, word er automatisch de bij behorende kosten berekend, en zie je dus het werkelijke bedrag dat je zou moeten betalen wanneer de kavel je gegund is.
- Adje ///M3
Vandaag was er een veiling in Soesterberg toch?
- duifjes.com
Klopt ik he nog geld geboden op een F-16 maar die werd me niet gegundAdje ///M3 schreef:Vandaag was er een veiling in Soesterberg toch?