Naam: Deen
sinds gisteren: E30 316 1990 (kon het niet laten)
verder nog: MGB GT '76 sebring, Golf3 cabrio
Na een aantal Afa's en opgelegde Lease-keuzes in maart 2004 deelgenomen aan de MGrace-cursus met een e30 2.5L uit '88. Wat een feest, voor de kenners hoef ik dat niet toe te lichten!
Dat is de jaarlijks herhaalde cursus op circuit Zandvoort, waar je in 3 dagen en een theorie+praktijkexamen een racelicentie kunt halen.
14 dagen eerder een hele nette(!) 325 gevonden in via Marktplaats, waterpomp vervangen, beetje poetsen en maar rijden.
Laatste dag van de cusrus door een onverlaat de vangrail in geduwd, einde 325, wat een domper.
Zo gaan er vast veel kanshebbers op een lang leven naar de kl....
En spijt!!! maar gedane zaken nemen geen keer helaas.
De weken daarna veel onderdelen verkocht via Marktplaats en dat was het.
En toen was het gisteren: Zilveren 316 van liefhebber op liefhebber. Dat is te zien en te merken. Alleen deze week nwe distributie, andere (geluidloze) diff., beurtje en wellicht nog 2 schokbrekers. 190/h op de teller zonder echt een dip met doorschakelen, het voelt allemaal prima.
Het is nog zeker niet de 170pk als de vorige, maar gaat het ooit misschien wel worden.
Maarrr, heb thuisfront wel moeten beloven dat de MGB GT nu echt wordt afgemaakt én verkocht.
Tuurlijk!
De golf is wel af, alleen nog nwe kap binnenkort.
Neem met plezier graag deel aan jullie kennisuitwisseling.
Foto's volgen.
Mvg Deen.e30d
316i
introductie
- Niels
- Auto: Prius+
Re: introductie
Welkom Deen
Klinkt als een mooie basis om een 2.5 24V in te lepelen

Klinkt als een mooie basis om een 2.5 24V in te lepelen

- Jolanda87
Welkom!
- Niels v D
Welkom!
Heb je foto's van de MG? Ben zelf met een 73 GT bezig.
Sebring kit is wel gaaf.
Heb je foto's van de MG? Ben zelf met een 73 GT bezig.
Sebring kit is wel gaaf.
- Petrolhead Tom
Welkom!
- frankv
welkom!
maar hoezo door een mede cursist de vangrail ingeduwd, gaat het er niet zo netjes aan toe op zo'n cursus? ik denk er ook altijd nog over, maar om daar een aparte auto voor te kopen zie ik niet zitten, maar de vangrail ingeduwd worden ook niet!
maar hoezo door een mede cursist de vangrail ingeduwd, gaat het er niet zo netjes aan toe op zo'n cursus? ik denk er ook altijd nog over, maar om daar een aparte auto voor te kopen zie ik niet zitten, maar de vangrail ingeduwd worden ook niet!