bmw zonder kenteken

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
JurT

bmw zonder kenteken

Bericht door JurT » 31 jan 2010, 23:04

Kan iemand mij vertellen hoe het zit als je een auto koopt zonder kenteken en kenteken bewijs. Kan jij bij het rdw dan gewoon een nieuw kenteken en kenteken bewijs aanvragen?

Reden hiervoor is dat ik een sedan chassis met rolkooi en nog wat spul kan overnemen van iemand maar er zit geen kenteken bij. Er komt een m3 blok in en het zou sowieso allemaal omgekeurd moeten worden. De auto moet een kenteken hebben anders kan ik er niet mee op de Nurburgring rijden.

Alle info welkom. :df:

GTRene

Re: bmw zonder kenteken

Bericht door GTRene » 31 jan 2010, 23:33

dan krijg je een controle kenteken/chassinummer...hey een gestolen auto :mrgreen: staat het nummer er wel in? be awere

Remko

Bericht door Remko » 01 feb 2010, 12:47

De kortste klap is om te bellen met de RDW of langs te rijden bij een keuringsstation van de RDW.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 01 feb 2010, 16:09

Waarom is er geen kentekenbewijs meer bij??
Stel, de auto is afgemeld voor de sloop en dus niet meer bekend bij de RDW, dan krijg je er ook nooit meer een kenteken op.
Auto bestaat tenslotte niet meer.

Kan zijn dat de vorige eigenaar hem dus heeft laten afmelden voor de sloop om zo geen kosten van verzekering etc meer te hebben. De body wel gehouden om er alleen mee op het circuit te rijden. Theoretisch moet dit niet kunnen maar ik de praktijk zal het denk best voor kunnen komen.

Of inderdaad een gestolen ding die ze omgebouwd hebben tot circuitbak.

Plaats reactie