allen schreef:Was top hoor!![]()
En Metin heet zeker Tomtom zitten volgen. Afslag later was handiger geweest. Want driften doe je toch niet met een Hybrid.
haha iphone hè, heenweg ook zo gekomen. Ach ja, scheelde niets, weg was goed te doen

allen schreef:Was top hoor!![]()
En Metin heet zeker Tomtom zitten volgen. Afslag later was handiger geweest. Want driften doe je toch niet met een Hybrid.
Die was lekker, met lightweight slagroom mmmmmmmmmallen schreef:Hey verdomme! Ik ben het gebak van onze banketbakster vergeten te proeven...
Je was zeker bezig om je auto start klaar te krijgen voor de terug tocht......allen schreef:Hey verdomme! Ik ben het gebak van onze banketbakster vergeten te proeven...
Enigste waarvan we zeker wisten dat het gaar was ben je vergeten ?allen schreef:Hey verdomme! Ik ben het gebak van onze banketbakster vergeten te proeven...
Wrijf het er ff lekker in joh, mij was het ook al helemaal ontschotenEmiel schreef: Was goed toetje dat gebak.
Emiel schreef:Niet DF proof vermoed ik
Of pussypack was langs geweest?luco hornsveld schreef:Emiel schreef:Niet DF proof vermoed ik
Vanochtend lag de sneeuwman op zijn rug, ik denk dat er wat tegenstanders langs zijn geweest![]()
Jajajajaa :jenna:Emiel schreef:Juirruit : Was lekker man!![]()
Luco : Zijn er wel meer bijna op hun rug beland nadat de hond zijn lucht aan het verspreiden was, dus ik snap de sneeuwman wel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten