ik heb sinds begin september een bmw 325i e36 gekocht uit 1992 en ik ben er echt superblij mee.
ik ben pas 20 en daarom is dit pas m`n tweede auto. m`n vorige auto was een opel ascona b. dat was ook echt wel een geinig karretje maar wegens omstandigheden moest ik daar afstand van doen.
ik heb deze bmw gevonden via internet en ik heb er nog geen moment spijt van. ik en m`n omgeving kan nog steeds niet geloven dat deze auto al 14 jaar oud is. zo goed onderhouden en hij is nog helemaal orgineel op de velgen na. ik ben ook zeker van plan om hem zo te houden.
hier wat foto`s als het gelukt is tenminste:
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
