Sterkte!
Rijdt er hier iemand...
- Dennis Cavallino
Tering!!
Sterkte Bert, sinds 2 weken weet ik hoe een impact voelt en hoeveel impact dat op je gestel heeft. Doe rustig aan, ga vooral wat vaker tussendoor slapen. Je lichaam heeft zoiets echt nodig.
Zonde van je auto, maar wat je al zegt, wees blij dat je zelfs niets hebt.
Een góede kooi + speciaal schuim + goede helm etc. zijn zoooooo belangrijk inderdaad. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dat zie je maar weer en die objecten die je raakt geven echt niet veel mee.
Succes gozer!
Sterkte Bert, sinds 2 weken weet ik hoe een impact voelt en hoeveel impact dat op je gestel heeft. Doe rustig aan, ga vooral wat vaker tussendoor slapen. Je lichaam heeft zoiets echt nodig.
Zonde van je auto, maar wat je al zegt, wees blij dat je zelfs niets hebt.
Een góede kooi + speciaal schuim + goede helm etc. zijn zoooooo belangrijk inderdaad. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dat zie je maar weer en die objecten die je raakt geven echt niet veel mee.
Succes gozer!
- Bert ///M3
- Dennis Cavallino
- Jelmer850i
-
leonard
Bert ///M3 schreef:Ik reed al een tijdje in 4. 3 ging bij mij tot 170. Ik ging ook niet direct bij Bos uit, het was na start fisnish waar het gebeurde.wimprezawrx schreef:Ik ben blij dat jezelf niets hebt, was de eerste achter op jou... zag een ravage over het wegdek....ongelovelijk....![]()
Bert ///M3 schreef: Reed tussen de 180 en 200 in.Ik vind dit niet erg geloofwaardig alleen...
Het was spek glad op "bos uit" en ik kwam al driftend het rechte stuk op..
(rijdt met AWD)
Top vandaag is (bij mij) niet hoger geweest als 163km,
meer zat er vandaag niet in...
Ja nu valt het nog wel mee, morgen zal wel een stuk erger zijn....Tom Haex schreef:Is klote voor je Bert, pas wel op met je nek. Daar ga je nog even spierpijn aan voelen ben ik bang.
Die M3 trouwens waar het in de eerste post over gaat reed op kale banden, en had zijn traction control uitgeschakeld staan. Had het er nog even over met 1 van de baanmarshalls toen ze mijn auto aan het wegslepen waren.
Je reed denk ik 150 km!! het was nog tijdens het warm rijden in het 1e of 2e rondje!!
163 op de teller met de subaru ???? Vandaag diverse keren 190 gezien op de teller van m'n E30
Was wel op regenbanden
- wimprezawrx
Ik persoonlijk vind, dat een helm en 4 punts gordels minimaal in de auto horen als er aan dit soort "track days" gehouden worden.
Ook vind ik het belachelijk,
dat je zelf mag vertellen in wat voor klasse/ronde/sessie je mag starten...
Maak bijv een persoonlijke kaart (die je dan mee moet nemen)
van de aantal rondes die je aan ervaring hebt.
Na bijv. 5 sessies in de tour , je door mag naar de sportklasse...
Hoe denken jullie er over...??
(Moet naar een verjaardag, kijk straks weer even...)
Ook vind ik het belachelijk,
dat je zelf mag vertellen in wat voor klasse/ronde/sessie je mag starten...
Maak bijv een persoonlijke kaart (die je dan mee moet nemen)
van de aantal rondes die je aan ervaring hebt.
Na bijv. 5 sessies in de tour , je door mag naar de sportklasse...
Hoe denken jullie er over...??
(Moet naar een verjaardag, kijk straks weer even...)
- Topfuel
- wimprezawrx
Ik was met mijn tweede ronde bezig ( 163km op de AVC-R)leonard schreef:Bert ///M3 schreef:Ik reed al een tijdje in 4. 3 ging bij mij tot 170. Ik ging ook niet direct bij Bos uit, het was na start fisnish waar het gebeurde.wimprezawrx schreef:Ik ben blij dat jezelf niets hebt, was de eerste achter op jou... zag een ravage over het wegdek....ongelovelijk....![]()
Ik vind dit niet erg geloofwaardig alleen...
Het was spek glad op "bos uit" en ik kwam al driftend het rechte stuk op..
(rijdt met AWD)
Top vandaag is (bij mij) niet hoger geweest als 163km,
meer zat er vandaag niet in...
Ja nu valt het nog wel mee, morgen zal wel een stuk erger zijn....Tom Haex schreef:Is klote voor je Bert, pas wel op met je nek. Daar ga je nog even spierpijn aan voelen ben ik bang.
Die M3 trouwens waar het in de eerste post over gaat reed op kale banden, en had zijn traction control uitgeschakeld staan. Had het er nog even over met 1 van de baanmarshalls toen ze mijn auto aan het wegslepen waren.
Je reed denk ik 150 km!! het was nog tijdens het warm rijden in het 1e of 2e rondje!!
163 op de teller met de subaru ???? Vandaag diverse keren 190 gezien op de teller van m'n E30
Was wel op regenbanden
en wel op "normale" straat banden :!:
- wjn
Zonde...
Lag het misschien toch niet aan het profiel op je banden? In AMS stond een remtest tussen banden (dezelfde) met verschillend profiel, nieuw (8), 4 & 2 mm. Op droog wegdek verwaarloosbaar profiel, maar op nat wegdek met hogere snelheden (140+) een enorm verschil. De banden met 2mm hadden een bijna 2x zo lange remweg op nat wegdek (= dus minder grip uiteraard).
Geen water op de weg trouwens (zoals bij aquaplaining tests), maar nat dus.
Lag het misschien toch niet aan het profiel op je banden? In AMS stond een remtest tussen banden (dezelfde) met verschillend profiel, nieuw (8), 4 & 2 mm. Op droog wegdek verwaarloosbaar profiel, maar op nat wegdek met hogere snelheden (140+) een enorm verschil. De banden met 2mm hadden een bijna 2x zo lange remweg op nat wegdek (= dus minder grip uiteraard).
Geen water op de weg trouwens (zoals bij aquaplaining tests), maar nat dus.
- Bert ///M3
-
sven deutschmann
- Bert ///M3
- Dennis Cavallino
- Remy
- Bert ///M3