Autoweek. Ben u voor of tegen de kilometerheffing?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Autoweek. Ben u voor of tegen de kilometerheffing?

Bericht door GTRene » 27 jan 2010, 15:30

Ben u voor of tegen de kilometerheffing?

Ben u voor of tegen de kilometerheffing? Laat het ons weten! Uw mening telt net zo zwaar als die van andere Nederlanders, dus ook AutoWeek.nl houdt zijn eigen enquête. Ook houden we het bewust simpel, u kunt gewoon laten weten of u voor of tegen bent en waarom. Klik hier om uw voorkeur aan te geven
https://fd8.formdesk.com/sanomamensmagazines/AW_KM" onclick="window.open(this.href);return false;

als je tegen bent opent een extra veld waar je aan kunt geven waarom, slechts 1 vakje kun je maar aankruizen das minder, magoed...verder lekker kort.

stem ook, je hoeft verder geen naam achter te laten gaat vanzelf (pc nr ofzo) je kan dus per pc ook maar 1x stemmen.

KW

Re: Autoweek. Ben u voor of tegen de kilometerheffing?

Bericht door KW » 27 jan 2010, 17:54

Site deaud?
Kilometerheffing-enquête AutoWeek

Het door u opgevraagde formulier is niet meer beschikbaar.
Ook via de pagina van Autoweek http://www.autoweek.nl/advertorial.php?id=385" onclick="window.open(this.href);return false; krijg ik hetzelfde.

Damn die kop van die vent op die foto... zit daar echt met zo'n uitdrukking van "jaaa ik ga je lekker pakken ik druk het lekker door lekker puhhh!!" :evil:
Laatst gewijzigd door KW op 27 jan 2010, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Joy

Bericht door Joy » 27 jan 2010, 17:54

Ik ben een beetje kilometerheffing moe aan het worden :D En nog een enquête.

Patrick van Wijngen

Bericht door Patrick van Wijngen » 27 jan 2010, 18:07

Tijd voor een referendum. Hier zitten een paar politieke partijen al om te roepen... helaas gebeurt er verder weinig.
Alsof iemand zich wat aantrekt van al die enquetes.

GTRene

Bericht door GTRene » 27 jan 2010, 18:34

Joy schreef:Ik ben een beetje kilometerheffing moe aan het worden :D En nog een enquête.
ik heb nog geen kilometer geheft, ben nu al moe :lol:

als het bij kan dragen om zo duidelijker ons ongenoegen te laten zien(ogen openen en oren :hmmm: ) tegen dit apparaat dan wordt het voor hen wel moeilijker om het toch door onze strot te drukken, niet geschoten is altijd mis :mrgreen:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 27 jan 2010, 19:44

ik heb nog geen kilometer geheft, ben nu al moe

Ik las........................insert "b" voor "h" ; geheft...................... :oops: :mrgreen:

Nou ik denk dat ik dan ook wel moe ben en een tong als een leerlap................. :roflol:

GTRene

Bericht door GTRene » 27 jan 2010, 19:46

:roflol: klinkt als...maar heb me aan een stuk uit de titel gehouden :angel: sinds de AA (of was het aah) kick ik af :mrgreen: :wink:

KW

Bericht door KW » 28 jan 2010, 00:32

Site doet het weer. Heb hem ingevuld. Dit vind ik een goede poll met duidelijke keuzemogelijkheden :thumbup:

Patrick van Wijngen

Bericht door Patrick van Wijngen » 28 jan 2010, 08:34

klik klik... ook ingevuld. tenminste wat korte en duidelijke vragen / antwoord mogelijkheden.

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 28 jan 2010, 18:24

ook ingevuld... zoveel mogelijk tegen stemmen overal waar het kan 8)

GTRene

Bericht door GTRene » 28 jan 2010, 20:14

niet dat het mij veel uitmaakt, echter je hoorde vast in het nieuws van de kentekenscanner wat opzich goed werk is...echter daar zeiden ze ook van nee, zonder match wordt de rest meteen gewist...niet dus

het bleek (dat wisten wij al lang) ook handig te zijn om boeven mee te vangen wat op zich welkom is, echter kwamen ze niet na wat ze zeiden...en waar al angst voor bestond van andere dingen er mee doen, dat doen ze dus ook.

onderzoek is er geweest, tja en nu in de openbaring moeten ze er wat mee doen, dus veranderen ze de wet hiervoor zodat het wel mag...

Dan komen we bij het KMH kastje, daar beloven ze ook dat ze er niks mee doen zelfs niks te zien blabla maar jij en ik weten wel beter, ze zien waar jou auto is geweest en kunnen zien hoe snel je hebt gereden als ze willen en of waar je bent geweest enz enz...

je snapt wel dat ze dat ook gaan gebruiken...het meeste weten we niet (net als zoveel) maar laten ze eens open kaart spelen eerlijk zijn, nee ze drukken eerst dingen door je strot en dan zeggen ze pas als er zo goed als geen weg meer terug is wat er zojuist naar binnen werd gedrukt, das het ergste, de betrouwbaarheid van wat ze zeggen en met wat voor bedoelingen net als bij verzekeringen of banken of regeringen enz enz.

wil je respect? zorg dan dat je respectvol bezig bent. :please:

Plaats reactie