Brochures

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
weer een forummer

Brochures

Bericht door weer een forummer » 28 jan 2010, 15:14

Net als miniaturen hebben ook veel autoliefhebbers wel een blauwe maandag brochures verzameld. Ik zag dat er wel een modelautotopic bestaat maar nog geen brochuretopic. Wellicht zijn er nog een aantal hobbyisten of mensen die nog enkele brochures van hun eigen auto in de kast hebben liggen. Lijkt mij leuk om in dit topic af en toe eens enkele foto's te plaatsen.

Uiteraard bij deze zelf ook twee foto's van een brochure van een bijzondere auto die ik vandaag bezorgd kreeg per koerier. Hoewel mijn voorkeur ligt bij Frans, Engels en Italiaans en dan voornamelijk in de jaren 50 tot 80 ben ik hier toch ook wel groos op.

Afbeelding

Afbeelding

Bert

p.s. de foto's zijn niet van mij. Ik heb helaas geen digitale camera en heb ze daarom van het internet geplukt.

Fer

Re: Brochures

Bericht door Fer » 28 jan 2010, 16:07

Heb voornamelijk Japans spul.
-Toyota Supra
-Celica GT-Four
-Honda NSX
-Nissan Skyline GTR R34 (die heeft heel veel moeite gekost!)
En verder nog wat random spul
-BMW M modellen
-Wiessmann Roadster
-Dodge Viper
-Corvette C5
-etc.

Robin Hartog

Re: Brochures

Bericht door Robin Hartog » 28 jan 2010, 16:09

Ik heb heel weinig eigenlijk..

BMW E60 M5 en M6 folder.. Ehm, Spyker folder.. Ehm.. Dat was het wel geloof ik. Naja, had nog wel wat maar niet boeiends verder volgens mij..

Plaats reactie