Nieuwe hype; de iPAD
- Maus335i
Re: Nieuwe hype; de iPAD
Tom, mijn huisgenoot heeft een iPhone waar ik regelmatig mee zit te pielen. Ik vind mn Nokia N900 beter, maar daar zijn anderen het ongetwijfeld niet mee eens. Dat is ook mn punt niet zo, want ik prijs Nokia niet direct de hemel in "omdat het Nokia is". Datzelfde zie je ook vaak in de Linux en Windows discussies. 1 partij heeft een enorme fanbase en zeikt alles wat niet Linux is af.. ik snap dat niet.Tom schreef:Maar heb je zelf eens een iPhone geprobeerd, en dan bedoel ik niet in de winkel maar in de praktijk een maandje?Maus335i schreef: Ik stoor me alleen een beetje aan dat: "ER IS NIKS BETERS OP DEZE WERELD DAN APPLE!!!!". I disagree
Ik heb HTC's gehad en vond het troep qua software. Android is al iets beter maar loopt ook nog steeds achter.
Ik vind het hele marketingconcept om Apple en de invloed er van echt fascinerend. En ben er stellig van overtuigt dat het werkt, de marketing.. niet het product.
Edit: om Rico nog even te quoten:
Ik doe eigenlijk niks met die I touch, Zo'n Apple met zijn omslachtige i tunes systeem vind ik niet echt gebruiksvriendelijk. Ik wil gewoon een MP3/MP4 kunnen "slepen" naar mijn mobiele telefoon. Een I phone hoe hip ook gaat het in ieder geval niet worden

Laatst gewijzigd door Maus335i op 28 jan 2010, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mee eens je moet gebruiken wat je zelf het prettigst vind 
Bedoel er meer mee dat je dan wel met beide ervaring moet hebben om een mening te vormen. Sommige mensen vinden hun telefoon geweldig zonder ooit een iPhone te hebben gehad(of uitgebreid geprobeerd).. dan zul je het inderdaad niet begrijpen omdat je dan puur op specs aan het vergelijken bent.

Bedoel er meer mee dat je dan wel met beide ervaring moet hebben om een mening te vormen. Sommige mensen vinden hun telefoon geweldig zonder ooit een iPhone te hebben gehad(of uitgebreid geprobeerd).. dan zul je het inderdaad niet begrijpen omdat je dan puur op specs aan het vergelijken bent.
-
Ik denk dat Apple in de luxepositie zit dat ze erg weinig aan marketing doen!
Over die tablet hebben ze vooraf niets naar buiten gebracht... (hooguit een keer wat met opzet gelekt). Doordat ze alles geheim houden doet de media de rest wel.
Over die tablet hebben ze vooraf niets naar buiten gebracht... (hooguit een keer wat met opzet gelekt). Doordat ze alles geheim houden doet de media de rest wel.
- Maus335i
En dat met opzet lekken doen steeds meer autofabrikanten. Media duikt er vervolgens bovenop. Erg slim!
- RVV
Dat zeg ik toch ook nietER IS NIKS BETERS OP DEZE WERELD DAN APPLE!!!!".

Om even het gebruiksgemak te onderstrepen.. mijn dochters van 3 en 6 hebben beide mijn ipod touches in gebruik.. volgepompt met games, geinige kinderprogrammaatjes.. youtube met alle tekenfilmpjes etc. etc.. een gewone telefoon kunnen ze niks mee.. met die ipods touches. kunnen ze uren mee aan de slag.
- RVV
En toch Maus.. nu ik het een beetje onder de knie heb. En eenmaal alles van itunes naar de iphone heb gepompt is er weinig lastigs aan.
- JP
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
-
snap hem nietRobin schreef:

-
hahaha
@ Ipad - stone
Hij moet zich er ook weer mee bemoeien
@ Ipad - stone
Hij moet zich er ook weer mee bemoeien

- RutgerK
Is A2DP over BT mogelijk met de Ipad? Het is niet een apparaat wat je even in je binnenzak stopt namelijk.
Laatst gewijzigd door RutgerK op 28 jan 2010, 19:16, 2 keer totaal gewijzigd.
- Joy
http://www.zie.nl/video/Meneer-Ballmer- ... czprsfpvek" onclick="window.open(this.href);return false;
Sportief
Sportief

- Niels v D
Ja toffe stunt 

-
weet niet hoe groot jouw binnenzak is maar 10inch past er bij niet inRutgerK schreef:Is A2DP over BT mogelijk met de Ipad? Het is een apparaat wat je even in je binnenzak stopt namelijk.

- RutgerK
Sorry, "Het is NIET een apparaat....."BrianV schreef:weet niet hoe groot jouw binnenzak is maar 10inch past er bij niet inRutgerK schreef:Is A2DP over BT mogelijk met de Ipad? Het is een apparaat wat je even in je binnenzak stopt namelijk.
- Tom V
Ja, echt slecht. Met een iPad kun je niet eens schrijven, met een pen wel. Wat een lulvergelijkingJP schreef:

- Maus335i
Lijkt me niet prettig zitten zon nietapparaat in je broekzakRutgerK schreef:Is A2DP over BT mogelijk met de Ipad? Het is een niet apparaat wat je even in je binnenzak stopt namelijk.

- Tom V
Lol, ja een nietmachine niet. ( dubbelMaus335i schreef:Lijkt me niet prettig zitten zon nietapparaat in je broekzakRutgerK schreef:Is A2DP over BT mogelijk met de Ipad? Het is een niet apparaat wat je even in je binnenzak stopt namelijk.

- RutgerK
Moet ook niet lezen/reageren en werken tegelijk.Tom V schreef:Lol, ja een nietmachine niet. ( dubbelMaus335i schreef:Lijkt me niet prettig zitten zon nietapparaat in je broekzakRutgerK schreef:Is A2DP over BT mogelijk met de Ipad? Het is een niet apparaat wat je even in je binnenzak stopt namelijk.)
- RutgerK
Maar 16:9 is natuurlijk wel een beter formaat voor de magische multimediale toepassingen van de iPad.Tom V schreef:Ja, echt slecht. Met een iPad kun je niet eens schrijven, met een pen wel. Wat een lulvergelijkingJP schreef:
, wie wil er nou een 16:9 scherm in 9" formaat, vind het zelfs bij een 20" scherm te klein.
- Tom V
Net even het filmpje gezien van de iPad, ben blij dat de pre-order reeds gedaan is. Ideaal apparaatje voor mij.
-
Tom schreef:Ik denk dat Apple in de luxepositie zit dat ze erg weinig aan marketing doen!

Think again.
- ashley87
Het design is hartstikke mooi maar de toegevoegde waarde vind ik niet zo heel groot. Je mist de functies die je op een laptop wel hebt en het beeld zal niet de rust geven van de e-readers, zoals hier al gezegd is. Het biedt weinig meerwaarde ten opzichte van de laptop/macbook en smartphone/Iphone, het is meer een gadget om erbij te hebben.Roman S. schreef:Denk dat de iPad een opvulling is van een bepaalde leegte, beetje het stuk tussen het bureau en de tv in. Je kunt het nut er van in zien of niet.
http://www.volkskrant.nl/economie/artic ... eurgesteld
Laatst gewijzigd door ashley87 op 28 jan 2010, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tom V
Vind het grappig dat mensen hun negatieve mening er al over klaar hebben zonder er mee gewerkt te hebben. Zo gaat het altijd bij die producten, toen de eerste ipod werkt aangekondigd was het merendeel negatief. 250 miljoen ipods later zijn die meningen toch wel veranderd.