Is nu al wel te bestellen via Amazon.Snipe schreef:In maart wereldwijd, las ik.Robin schreef:Wanneer in NL?
Nieuwe hype; de iPAD
-
Re: Nieuwe hype; de iPAD
- JP
-
+1. Als dat ding er voor zorgt dat ik niet met m'n macbook hoef te sjouwen maar toch deze shite-blackberry in een kliko kan mikken zeg ik kom maar op!Downforce Hans schreef:Ik weet niet wat ik er mee moet maar wil hem wel hebben.......
- Robertdj
Ik wil 'm hebben maar ik zoek eerst een goed excuus.Downforce Hans schreef:Ik weet niet wat ik er mee moet maar wil hem wel hebben.........

- Knot
Wat een onzinnig ding!
Een iPhone is eigenlijk al te groot. Of een telefoon of een netbook maar niet WEER iets ertussenin.
Een iPhone is eigenlijk al te groot. Of een telefoon of een netbook maar niet WEER iets ertussenin.
- Dennis Cavallino
JP schreef:
Hahaha

Ik houd 't bij mijn Iphone (die ik nog moet bestellen) en Netbook. Die zijn makkelijk mee te nemen en doen 't ook goed thuis op de bank.
Het voordeel van een tablet/Ipad is dat je straks mooie glossy magazines kunt lezen, maar ik hoorde net op de radio dat een Nederlands bedrijf vandaag een kleuren ereader heeft gelanceerd. Het voordeel van een echte ereader tov Iphone/Ipad/Netbook is dat je geen lichtbron op je ogen richt. Daardoor kun je ook 's avonds nog lekker lezen, zonder een overdaad aan kunstlicht 's avonds (ik schijn daar last van te hebben

Wel cool als iedere puber straks met een Ipad + playboy abonnementje in de klas zit weg te dromen, terwijl zijn docent denkt dat 'ie aandacht meeleest. Vroeger kon dat ook, maar dan moest je een hoop knippen en plakken.

-
Wat moet je hier nu weer mee...
Ik hou t lekker bij een smartphone (N97
) en een laptoppie... (wel van appel trouwens)
Ik hou t lekker bij een smartphone (N97

- ///Martijn
Beetje nutteloos, ook gezien de specs. Het is ook geen alternatief voor een laptop thuis omdat je gewoon dingen mist die op een laptop wel kunnen (USB, HDMI, printer, MIDI). Speeltje dus.
- Petrolhead Tom
Ik vind het een heel mooi ding, maar ik denk dat ik toch voor een netbook ga, dan wel een die mac osx kan draaien want ik ben behoorlijk verknocht aan mijn mac mini 

- RutgerK
De afkeer van Apple van SD-kaarten snap ik ook nog steeds niet. Bij de CES2010 werden weer nieuwe ontwikkelingen aangekondigd waardoor geheugen op SD makkelijk naar de 128Gb zou gaan. Het zou natuurlijk nu al goed zijn als je een 16Gb Ipad kan kopen endaar je eigen 32/64Gb SDHC kaart in kan stoppen.
Overigens mis ik ook een webcam (minimaal één).
PS. Ik zie steeds vaker Iphones met fancy hoesjes er omheen. Jammer van het platte design maar mogelijk dat een naked Iphone te kwestbaar is.
Overigens mis ik ook een webcam (minimaal één).
PS. Ik zie steeds vaker Iphones met fancy hoesjes er omheen. Jammer van het platte design maar mogelijk dat een naked Iphone te kwestbaar is.
-
maak daar Juni/Juli vanSnipe schreef:In maart wereldwijd, las ik.Robin schreef:Wanneer in NL?

er is wel een kleine kans dat iPad eerder komt in Belgie/Nederland :!:
Tablet pc's is niks nieuws maar Apple is de #1 kwa hypen

you are all tricked by steve
- ///Martijn
kan die iPad trouwens weleens multitasken?
-
Nope.
Maar er komt nog een nieuw OS voor de iPhone (ik geloof rond juni/juli). De iPad draait op iPhone OS 3.2.
Dat ie niet kan multitasken vind ik voor zo'n device wel een gemis. Als ik internet dan bestaat dat uit browsen maar ook MSN of Twitter ernaast. Ik denk dat ze multitasking dus nog wel in het OS gaan stoppen. Hoop eigenlijk ook op een leuker homescreen.. daar hebben ze wel wat kansen laten liggen. Ding aanzetten en gelijk het weer zien, komende agendapunten, RSS-feed van je favo site enzovoort
Maar er komt nog een nieuw OS voor de iPhone (ik geloof rond juni/juli). De iPad draait op iPhone OS 3.2.
Dat ie niet kan multitasken vind ik voor zo'n device wel een gemis. Als ik internet dan bestaat dat uit browsen maar ook MSN of Twitter ernaast. Ik denk dat ze multitasking dus nog wel in het OS gaan stoppen. Hoop eigenlijk ook op een leuker homescreen.. daar hebben ze wel wat kansen laten liggen. Ding aanzetten en gelijk het weer zien, komende agendapunten, RSS-feed van je favo site enzovoort

-
deze versie niet. misschien in de volgende versie///Martijn schreef:kan die iPad trouwens weleens multitasken?
Alle huidige iPhone apps kunnen 1 op 1 ook op de iPad, dat maakt de iPad iets leukerTom schreef:Nope.
Waarom niet een huidige tables kopen en daar hackingtosh op gooien?( acer,Hp)
heb je gelijk het zelfde idee maar dan met meer functie's

Laatst gewijzigd door BrianV op 28 jan 2010, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tja, hoogmoed....

-
De software is nu de beperking. Multitasking kunnen ze dus later softwarematig (nieuw OS) toevoegen. Of ze dat doen is wel de vraag.
Ik twijfel nog..vind het vooral een leuke gadget/hebbeding om op de bank mee te klooien (zeker als zoiets 450 euro kost.. zie ook weer geen reden om voor een duurdere te gaan). Geen multitasking en geen Flash vind ik wel weer een beperking. Denk dat ik em uiteindelijk toch wel koop
Ik twijfel nog..vind het vooral een leuke gadget/hebbeding om op de bank mee te klooien (zeker als zoiets 450 euro kost.. zie ook weer geen reden om voor een duurdere te gaan). Geen multitasking en geen Flash vind ik wel weer een beperking. Denk dat ik em uiteindelijk toch wel koop

-
ik voel een FUUUUUUUUUUUUUUU opkomen in me BreinTom schreef:De software is nu de beperking. Multitasking kunnen ze dus later softwarematig (nieuw OS) toevoegen. Of ze dat doen is wel de vraag.

- markk
Geen multi-tasking ????
WTF. Doe mij dan maar een willekeurige Archos obv Android, Linux of Windows7.
Tablets / touchscreens gaan m.i. sowieso grote vlucht nemen. Straks krijg je 10" Netbooks met draaibaar touchscherm dat je op je toetsenbord kan leggen.
Ze zijn er al, maar moeten iets dunner, kleiner, goedkoper, krachtiger worden.
Gewoon met Windows7, sd reader, usb, wifi, gps, etc.
Mark.
WTF. Doe mij dan maar een willekeurige Archos obv Android, Linux of Windows7.
Tablets / touchscreens gaan m.i. sowieso grote vlucht nemen. Straks krijg je 10" Netbooks met draaibaar touchscherm dat je op je toetsenbord kan leggen.
Ze zijn er al, maar moeten iets dunner, kleiner, goedkoper, krachtiger worden.
Gewoon met Windows7, sd reader, usb, wifi, gps, etc.
Mark.
- Niels v D
Wel multitasking toch? Volgens mij zag je in het filmpje email met op de achtergrond safari.
- RVV
Multitasking mis ik ook niet op de iphone. En de iphone gebruik ik ook niet als PC/laptop... ik zie het gewoon al een iphone met lekker groot scherm. Gewoon even op de bank het internet doornemen. Ding pak je zo makkelijk erbij.. en geen in en uitzoomen met je vingers zoals op je iphone (hoewel dat ook al bijna een 2e natuur is geworden)
-
Hahaha, zeer sterke shop!!JP schreef:

Ik heb hier thuis nog zo'n oprolbaar, rubberen toetsenbord. 8)Inne schreef:@ jurjen: er kan een toetsenbordje ook bij... het je laptop idee

-
Nee maar ga er maar van uit dat het gewoon in de nieuwe iPhone OS zit:Niels v D schreef:Wel multitasking toch? Volgens mij zag je in het filmpje email met op de achtergrond safari.
http://www.macrumors.com/2010/01/19/iph ... interface/" onclick="window.open(this.href);return false;
- duifjes.com
Idd Luuk dat vindt ik erg gaaf....ik ben wie ik ben....Luuk schreef:Gaaf ding, alleen ... zo handzaam en klein issie niet.
Blijft geinig trouwens, Mr. Jobs doodsimpel in spijkerbroekie en shirtje.
- duifjes.com
Shakes schreef:me wants
when me goes to US
Idd geen idee wat ik ermee zou kunnen....maar hebben lijkt me leuk :banaan:
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Heeft de IPAD dat wél of niet? Zo nee, dan jammer en hoef ik 'm al minder.....Rico schreef:Multitasking mis ik ook niet op de iphone. En de iphone gebruik ik ook niet als PC/laptop... ik zie het gewoon al een iphone met lekker groot scherm. Gewoon even op de bank het internet doornemen. Ding pak je zo makkelijk erbij.. en geen in en uitzoomen met je vingers zoals op je iphone (hoewel dat ook al bijna een 2e natuur is geworden)
Ik hoorde dat er 'n introductie versie komt, zwart wit gestreept. 1000 stuks, de Zebra-pad