Snurkie'sRico schreef:Niels kun je gelijk verder met de volgende veiling http://bva-auctions.com/auction/lot/1684/870202" onclick="window.open(this.href);return false;

Gefeliciteerd met de winst/aankoop, goede check en daarna lekker knallen!
Snurkie'sRico schreef:Niels kun je gelijk verder met de volgende veiling http://bva-auctions.com/auction/lot/1684/870202" onclick="window.open(this.href);return false;
Apart, ik meldde al dat ik eerst in de uitgebreide informatie een andere vanafprijs had gezien. In eerste instantie stond er 35.500 euro maar gisteren was deze folder vervangen door een andere waar 32.000 euro in stond.///M3 schreef:Kleine update.......
Vanochtend contact gehad met BVA. Gunning moet nog plaatsvinden, maar de vraag is of dat wel zal gebeuren![]()
Mijn bod ligt onder het minimumbedrag dat voor het kavel stond..... Ik hoor vanmiddag meer.
Anders jammer. Maar als ik nog eens een nieuwe auto nodig heb ga ik hier zeker shoppen. Met enig geluk kan je hier (nog) relatief goed zaken doen :banaan: :banaan: :banaan:
p.s. Mijn vrouw lag nog naast me vanochtend...ik kreeg het compliment mafkees met de toevoeging dat ik 1 week de tijd kreeg om een van de auto's te verkopen.![]()
![]()
Dank voor alle leuke reakties!
///M3 schreef:Kleine update.......
Vanochtend contact gehad met BVA. Gunning moet nog plaatsvinden, maar de vraag is of dat wel zal gebeuren![]()
Mijn bod ligt onder het minimumbedrag dat voor het kavel stond..... Ik hoor vanmiddag meer.
Anders jammer. Maar als ik nog eens een nieuwe auto nodig heb ga ik hier zeker shoppen. Met enig geluk kan je hier (nog) relatief goed zaken doen :banaan: :banaan: :banaan:
p.s. Mijn vrouw lag nog naast me vanochtend...ik kreeg het compliment mafkees met de toevoeging dat ik 1 week de tijd kreeg om een van de auto's te verkopen.![]()
![]()
markk schreef:///M3 schreef:Kleine update.......
![]()
Beetje schizofreen met de emoticons als het niet doorgaat. Wat wil je nou? Wil je die auto nou wel voor dat geld of niet ?
Topic opent met de indruk dat je in een impuls hebt geboden en daar eigenlijk niet goed genoeg over na hebt gedacht. Goudeerlijk en ik kan me daar best wat bij voorstellen. Daarna zie ik een stuk acceptatie in de vorm van "nah als het zo is dan is het zo. Echte problemen ontstaan er niet". Nu gaat het mogelijk niet door en vind je het jammer ???
Mijn analyse: Je wilt gewoon die M5 hebben (begrijpelijk, zeer begrijpelijk) maar wilt eerst de X5 kwijt
BTW: Ik hoop echt voor je dat dit lukt. Snel de X5 kwijt voor het bedrag dat je ervoor wilt hebben en de M5 voor een net bedrag voor de deur. Komt alles goed op z'n pootjes terecht en zijn er weer grote lessen geleerd, en niet alleen door jouw. Eerlijkgezegd wil ik niet in zo'n situatie terecht komen maar sluit ik niet uit dat dit zomaar een keer gebeurd...
Mark.
Is een optie.Koos Buurman schreef:Waarom zit er geen lippie op de kofferklep?
...
Maar wel een mooie... heb eigenlijk nog nooit een M5 zonder gezien.Rico schreef:Is een optie.Koos Buurman schreef:Waarom zit er geen lippie op de kofferklep?
Snap je nu mijn verhaal een beetje, van handelaar naar handelaar?JP schreef:Vooral geen litertje teveel in de tank gooien....
Of een ******* ****** 1,5 jaar..... etc etc. deze valt op en 6 maanden ..... ik ken wel auto's die 3 jaar in handelscircuit hebben gezworven en dat waren gewonen normaleRutgerK schreef:Ik merk al dat ik helemaal snap van de handel in auto's. Hoe kan een M5 nu 6 maanden op deze manier in de handel rondzwerven?
En dan pakt iedereen een beetje verlies erop?duifjes.com schreef:Of een ******* ****** 1,5 jaar..... etc etc. deze valt op en 6 maanden ..... ik ken wel auto's die 3 jaar in handelscircuit hebben gezworven en dat waren gewonen normaleRutgerK schreef:Ik merk al dat ik helemaal snap van de handel in auto's. Hoe kan een M5 nu 6 maanden op deze manier in de handel rondzwerven?
huis tuin en keuken auto's.......
Nop'e.....RutgerK schreef:En dan pakt iedereen een beetje verlies erop?duifjes.com schreef:Of een ******* ****** 1,5 jaar..... etc etc. deze valt op en 6 maanden ..... ik ken wel auto's die 3 jaar in handelscircuit hebben gezworven en dat waren gewonen normaleRutgerK schreef:Ik merk al dat ik helemaal snap van de handel in auto's. Hoe kan een M5 nu 6 maanden op deze manier in de handel rondzwerven?
huis tuin en keuken auto's.......
Gebruikers op dit forum: beske en 1 gast