Ik moet net naar zijn 3 schakelen voor de 100, maarja dat gaat zo snel met die DSG bak.
En dan gaat mijn standaard 160 pk Catercrap nog een paar tiende sneller zeg...Hans R schreef:Standaard of na de JD chip, want mijn R20 met 4wd doet 5,2 seconden na de Beek chip dan..
Hans R schreef:nu is die pas snel! Net de performance box eraan gehangen.. 5.2 seconden naar de 100 8) en hij trekt als een gek!
Er zit een soort launch control op maar ik moet ff uitvogelen hoe die werkt, dit was even met de flippers aan het stuur,
Beresterk ding, ook zuiniger op de cruise control bij 120 zit hij nu 9,5ltr op 100km ipv 12,2ltr op de 100km
Maar niet normaal hoe hard dit gaat!!en gemakkelijk ook.
Toch was het zo, Mark.MarkE92 schreef:Niet gaan overdrijven he Tristan met die 335
Oke, dan is het gewicht. Ik bedoel, 24 sec naar 200 voor de 270pk R20T met een snellere 0-100 tijd dan mijn oude Leon 280pk die 21 a 22 sec naar de 200 deed met 0-100 tijd in 6,2 sec. Dat betekent dat de Leon op snelheid sneller is dan de R20T.SteV6 schreef:Mijn Leon met Haldex 4x4 heeft volgens de bank van JD (slechts?) 28 pk aandrijfverliezen Tristan ...Tristan schreef:Denk dat de AWD van de R20T wat vermogen inslikt.
Ik denk dat het voornamelijk in de tractie zit in combinatie met de DSG bakverhoudingen. Haalt de .:R 100km/h in de 2e versnelling Hans
Stephan
Is een combinatie van beide. En extra aandrijfverlies en minder gewicht.Tristan schreef:Oke, dan is het gewicht. Ik bedoel, 24 sec naar 200 voor de 270pk R20T met een snellere 0-100 tijd dan mijn oude Leon 280pk die 21 a 22 sec naar de 200 deed met 0-100 tijd in 6,2 sec. Dat betekent dat de Leon op snelheid sneller is dan de R20T.SteV6 schreef:Mijn Leon met Haldex 4x4 heeft volgens de bank van JD (slechts?) 28 pk aandrijfverliezen Tristan ...Tristan schreef:Denk dat de AWD van de R20T wat vermogen inslikt.
Ik denk dat het voornamelijk in de tractie zit in combinatie met de DSG bakverhoudingen. Haalt de .:R 100km/h in de 2e versnelling Hans
Stephan
Maar goed, verder allemaal lekker boeiend. Die snelheden rij ik toch amper meer op de weg.
Leuk he die controles...maar ja,jij kan je lekker uitleven op het circuit;-)Tristan schreef:SteV6 schreef:Tristan schreef:
Maar goed, verder allemaal lekker boeiend. Die snelheden rij ik toch amper meer op de weg.
LOL dat dacht ik ook!Hans R schreef:Je heb toch 2 jaar garantie
Toch twijfel er aan of het de bak is die nou zoveel plezier weg neemt. Heb nu 1,5 jaar en 45.000km in de GTI met DSG er op zitten. Heb een periode gehad dat ik het absoluut niet had met deze auto, maar ga hem steeds meer waarderen als allround machine. Het wordt nooit een circuit bak, nooit een Mini qua speelsheid. Maar is perfecte balans voor gezinsauto die snel en sportief is en DSG past daar erg goed bij. R brengt meer power en tractie er bij en dat lijkt me helemaal prima.gerardR schreef:he hans toch hanbak gedaan hoor toch iets meer fun om te rijden en ben bang dat er iets aan de dsg stuk gaat heb ik al vaak gehoord.
Shakes schreef:DSG of handbak? Ik zou zeggen begin eens met interpunctie
Hier thuis is voor de R32 gekozen voor een handbak. DSG was zeker een goede optie, echter ben je toch wat meer aan het rijden in een handbak (is natuurlijk persoonlijk) en geniet je er misschien wat meer van.gerardR schreef:ja koop alleen de golf R niet om steeds langs de garage te gaan krijg hem 10 week eerder als normaal heb voorrang gekregen laatste week feb krijg ik hem wat is jullie mening golf R lekker zelf schakelen of dsg. hoor het graag van julllie.
Ik zou er gewoon eens mee gaan rijden. Als trouwe klant met tot tweemaal toe bestelde R moet dat te regelen zijn.k33z schreef:Ik zou voor DSG gaan, heerlijke bak. Zeker ook omdat de handbak niet de meest directe / gevoelige bak is.
Gebruikers op dit forum: Erminio, Majestic-12 [Bot] en 15 gasten