Het beest leeft ! Audi Q7 V12 TDI
- Leen
Re: Het beest leeft ! Audi Q7 V12 TDI
dat laatste filmpje :
wat een ongelofelijke moron is dat zeg om dat op een weg met kruisingen te doen .
Verder een volstrekt overbodige (lelijke) auto.
wat een ongelofelijke moron is dat zeg om dat op een weg met kruisingen te doen .
- RutgerK
Ik denk dat het is in scene is gezet.Leen schreef:dat laatste filmpje :

-
- Auto: Fun Damn Mentally
+1, en dat gedoe op dat parkeerterrein: onderstuur tot in de hel.... en aan de tellerfilmpjes te zien een mooie prooi voor Cayenne Turbo en breakfast voor de X5/6M.Leen schreef:dat laatste filmpje :
(die alledrie ook overbodig zijn overigens)
- frank de jonge
Dr is zoveel overbodig
-
Vorig jaar met vakantie div. V12's zien rijden maar ik vind hem helemaal geweldig!! ( voor het doel waarvoor hij gemaakt is)
De motor loopt heel rustig en zo'n ding gaat af
Op de terugweg werd ik ingehaald door een witte, ikreed toen met de discovery, dat ding is natuurlijk helemaal niet snel maar we moesten wat afremmen en bij de 160 liep dat ding bij me weg zoals een M3 bij een 315 uit 1979.
zou de discovery er graag op inruilen

De motor loopt heel rustig en zo'n ding gaat af

zou de discovery er graag op inruilen

-
Ik heb zo'n machine nu een paar keer mogen zien. Schitterende bak. Wanneer ik de X5 of de M dan zie dan vind ik dat maar ouderwetste lelijke hokken. Zo'n Q7 is toch een veel mooiere maar ook veel brutere SUV. 

- Petrolhead Tom
Ik hoorde er laatst 1 volgas weg rijden, echt een heel indrukwekkend geluid hoor! :twisted:
-
Ik zag zojuist een normale Q7 rijden en ja voor 'n verhuiswagen is ie wel aardig, en verder draait zo'n X5/6M nog steeds rondjes om zo'n Q7 V12, in rechte lijn en zeker op een circuit(waar ze allemaal niks te zoeken hebben, maar toch), over bruter gesproken.Harrie schreef:Ik heb zo'n machine nu een paar keer mogen zien. Schitterende bak. Wanneer ik de X5 of de M dan zie dan vind ik dat maar ouderwetste lelijke hokken. Zo'n Q7 is toch een veel mooiere maar ook veel brutere SUV.

Q5 vind ik dan WEL weer erg leuk om te zien.

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Al is de V12 TDI inderdaad snel, de X5/6M zijn véél goedkoper en veel sneller. Het verbruik scheelt ook niet schrikbarend veel, 1:7,2 voor de X5/6 tegen 1:8,8 van de TDI. Ook is een Cayenne Turbo sneller en goedkoper al zuipt die wel weer 1:6,7.
Vind de Q7 zeker een bijzonder mooie wagen en indrukwekkende wagen, maar zo out-of-space is hij niet imho
Vind de Q7 zeker een bijzonder mooie wagen en indrukwekkende wagen, maar zo out-of-space is hij niet imho
-
Steven Nauta schreef:Al is de V12 TDI inderdaad snel, de X5/6M zijn véél goedkoper en veel sneller. Het verbruik scheelt ook niet schrikbarend veel, 1:7,2 voor de X5/6 tegen 1:8,8 van de TDI. Ook is een Cayenne Turbo sneller en goedkoper al zuipt die wel weer 1:6,7.
haha Steven waar heb je die verbruiken vandaan?? Een paar maatjes van me rijden een cayenne turbo, 1 op 4 past beter hoor

-
Steven Nauta schreef:Al is de V12 TDI inderdaad snel, de X5/6M zijn véél goedkoper en veel sneller. Het verbruik scheelt ook niet schrikbarend veel, 1:7,2 voor de X5/6 tegen 1:8,8 van de TDI. Ook is een Cayenne Turbo sneller en goedkoper al zuipt die wel weer 1:6,7.
Een DIESEL kan natuurlijk nooit out-of-space zijn natuurlijk, ook al heeft ie 24 cylinders en 8 turbos en 3000Nm stationair.

Tja die verbruiken, geheid krijg ik die 500pk TDI ook wel op 1 op 5 en die X5/6M ook wel op 1 op 4 of slechter inderdaad.
Die 1 op 7,2 voor de X5/6M is te idioot voor woorden, leugens, list en bedrog irl....

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Rijstijl, een Q7 krijgen ze dan ook niet op 1:8,8. Dat is wel te begrijpen toch. Mijn 325i zou ook 1:11,7 moeten doen, is in praktijk ook 1:8. Het gaat natuurlijk om de verhouding...leonard schreef:Steven Nauta schreef:Al is de V12 TDI inderdaad snel, de X5/6M zijn véél goedkoper en veel sneller. Het verbruik scheelt ook niet schrikbarend veel, 1:7,2 voor de X5/6 tegen 1:8,8 van de TDI. Ook is een Cayenne Turbo sneller en goedkoper al zuipt die wel weer 1:6,7.
haha Steven waar heb je die verbruiken vandaan?? Een paar maatjes van me rijden een cayenne turbo, 1 op 4 past beter hoor![]()
-
precies...
- RVV
Kan natuurlijk nooit.. de M5 doet het netjes (lees fluwelen voet) 1 op 6,5...die is notabene 500 kilo lichter.. Standaard.. is gewoon 1 op 5.. en immer grade aus.. 1 op 3,5..Het verbruik scheelt ook niet schrikbarend veel, 1:7,2 voor de X5/6 tegen 1:8,8 van de TDI. Ook is een Cayenne Turbo sneller en goedkoper al zuipt die wel weer 1:6,7.
Die tuinhuisjes met 500 plus pk.. en het gewicht van een kleine onderzeeër doen zeker 1 op 3.5 1op 4..
EDIT lees net dat het al gemeld was

- Maus335i
Fabrieksopgave's zijn natuurlijk altijd gelül 

- Vdub
Ik vind het een formidabele auto, ongeacht welke motor erin ligt..
Tevens vind ik een vergelijking met een Cayenne Turbo of een M-versie van BMW ook geen vergelijking.. helaas heeft Audi geen Q7RS(tip?)
Tevens vind ik een vergelijking met een Cayenne Turbo of een M-versie van BMW ook geen vergelijking.. helaas heeft Audi geen Q7RS(tip?)
- Macboy
Benzineverbruik is totaal niet interessant bij zo een auto. Wegligging en circuit opmerkingen al helemaal niet.
Er is geen énkele koper voor wie dat enige rol speelt. Ook de koper van een X5M of X6M niet.
Er is geen énkele koper voor wie dat enige rol speelt. Ook de koper van een X5M of X6M niet.
-
Macboy schreef:Benzineverbruik is totaal niet interessant bij zo een auto. Wegligging en circuit opmerkingen al helemaal niet.
Je wil 'n mastondont met niet alleen met power, ook met 'n prima/beter weggedrag (dan de concurrentie), en verbruik en circuitfähigkeit doen niet zozeer mee, dan nog is 'n Q7 V12 TDI ondergeschikt aan de X5/6M qua rechtelijnsnelheid en eventueel bochtje pakken. In de sneeuw kwam de X6M er erg goed vanaf in de automotorundsport....
- Vdub
Robin schreef:Macboy schreef:. In de sneeuw kwam de X6M er erg goed vanaf in de automotorundsport....
kijk op youtube maar eens naar dit http://www.youtube.com/watch?v=0-FLbgL7KKQ" onclick="window.open(this.href);return false; een filmpje van de Quattro tegen de rest in de sneeuw.. er is geen enkele 4wd, muv de (allroad) quattro die bovenaan komt..
- Femme
Allemaal ouwe meuk inmiddels dat daar de piste op gaat, dus dat zegt weinig over de prestaties van hedendaagse awd-systemen.Vdub schreef:kijk op youtube maar eens naar dit http://www.youtube.com/watch?v=0-FLbgL7KKQ" onclick="window.open(this.href);return false; een filmpje van de Quattro tegen de rest in de sneeuw.. er is geen enkele 4wd, muv de (allroad) quattro die bovenaan komt..Robin schreef:Macboy schreef:. In de sneeuw kwam de X6M er erg goed vanaf in de automotorundsport....