Keuzes keuzes
Alleen die oranje knipperlichten even vervangen..
Ik zag een 135R met 30k mijl voor 13.5, is dat 2000 pond duurder?Emiel schreef:Maybe,
Bedoel 8k pond voor een Elise met 140.000km op de teller is nogal aan de prijs, en zo zijn er vele.
Weet niet wat er in de UK aan de hand is, volgens mij is er collectief afgesproken export van Elises tegen te gaan en prijzen te verhogen.
Elise van Stephane is 1500 a 2000 pond duurder geworden sinds ik hem kocht. Moet je nagaan.
Nee, Beetje zelfde spec zit je op 15k pond.Christoph schreef:Ik zag een 135R met 30k mijl voor 13.5, is dat 2000 pond duurder?Emiel schreef:Maybe,
Bedoel 8k pond voor een Elise met 140.000km op de teller is nogal aan de prijs, en zo zijn er vele.
Weet niet wat er in de UK aan de hand is, volgens mij is er collectief afgesproken export van Elises tegen te gaan en prijzen te verhogen.
Elise van Stephane is 1500 a 2000 pond duurder geworden sinds ik hem kocht. Moet je nagaan.
idd, keek naar aanleiding van dit topic ook even PH, maar aanbod is flink minder en de prijzen fors gestegen, heb ik toch nog wel een erg mooie deal geslotenEmiel schreef:verkopende partij hoeft niks te doen, enkel een papiertje naar de DVLA te sturen, wat ook moet met overschrijven naar land genoot.
Maar ze zijn idd wakker geworden helaas. Erg spijtig. Aantal hier zijn juist op tijd geweest.
ja...verstandig is jongere opel/vauxhall, maar mooier/emotie is lotusEmiel schreef:Leuk idd.
Maar daar koop ik een S2 RHD exige voor incl. BPM , dus tja, dan toch echt een Lotus als dat soort bedragen voorbij komen![]()
Speedster 2.2. kost even veel als een Elise S1, maarja of ik met Opel kan leven dat weet ik niet. Heb daar niks mee. En Elise S1 kan altijd nog eens motorsport clams op en duratec/honda in. Dan heb ik echt wat ik graag wil.
Speedster zou betere keuze zijn qua bouwkwaliteit, ABS, Airbags, motorblok (minder leuk maar geen hgf geneuzel) , prijs, bouwjaar, etc. Maarja dan spreekt de emotie.. en die is groen met geel.
Emiel schreef:Ben sinds vandaag aan het denken of de speedster een optie is
En zo'n auto zonder V8 is niks natuurlijk
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot] en 10 gasten