Snap hem alromo schreef:Maus335i schreef:Ik snap hem niet denk ik?romo schreef:Wordt die AMG met creditcard of Polaroid betaald?.........................
Ooit Flodder gezien?

Snap hem alromo schreef:Maus335i schreef:Ik snap hem niet denk ik?romo schreef:Wordt die AMG met creditcard of Polaroid betaald?.........................
Ooit Flodder gezien?
Wouter81 schreef:Net even de bijtelling uitgerekend als je zo'n C63 AMG zakelijk rijdt.![]()
![]()
Alles op alles bij een 106 GTI lijkt me niet voldoende om een accelerende C63 bij te houden... Net niet hoor, of het moet zijn dat nét mijn Peugeot geen goede afstelling heeft en dat die van jouw net iets lekkerder doorloopt.Robertdj schreef:Werd laatst ingehaald door een accelererende C63 combi. Helaas was mijn motor nog koud, anders had ik alles op alles gezet om bij het geluid in de buurt te blijven.
Dat voorgevoel klopt overigens wel, in mijn regio kom je die combinatie regelmatig tegen.Erik335i schreef:Jij hebt dus zigeuners zien rijden in een C63 amg ? In Nederland? (volgens mij heb je hier weinig zigeuners).romo schreef: Geen vooroordeel................................helaas is het maar al te vaak waar, net als oude M3 tjes Turken en Marokanen bakken worden..................
En buiten dat, het blijt IMO over the top styling.......................
Krijg soms het gevoel bij jouw reacties dat als het niet met M3 begint er sowieso iets afgekraakt moet worden.
Met de 106 is zoiets nog wel te doen inderdaad, maar met een C63?Robertdj schreef:@Mrton
0-100 in 30s is ook accelereren
Damn.... als ik nu in de markt zou zijn voor een nieuwe auto.... jammer dat er nog zo'n berg BPM en CO2 taks bij komen hier, anders was het een koopje.Steven Nauta schreef:![]()
![]()
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Er staat zelfs "Prno" op de tellerSteven Nauta schreef:![]()
![]()
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Begin je nu niet een beetje erg blasé te worden Rico?Rico schreef:Die Audi is best mooi, maar heeft gewoon TE weinig vermogen. 435pk lijkt heel wat, maar voor het type auto is het gewoon niks bijzonders. Helemaal niet als je uit een 335i komt.
Die Audi had gewoon 500pk moeten hebben.
Begrijp me niet verkeerd.. het gaat me niet om de pk's in absolute zin, maar om de pk's in relatieve zin. (in relatie tot de auto). De Audi is een erg zware auto, ook nog eens AWD wat veel vermogen opslurpt. Wat blijft er nog van over als je echt de power aanspreekt ?Peric schreef:Begin je nu niet een beetje erg blasé te worden Rico?Rico schreef:Die Audi is best mooi, maar heeft gewoon TE weinig vermogen. 435pk lijkt heel wat, maar voor het type auto is het gewoon niks bijzonders. Helemaal niet als je uit een 335i komt.
Die Audi had gewoon 500pk moeten hebben.
435 pk te weinig??
Ik denk dat bijna iedereen hier daar last van heeft...Niels schreef:Zodra een auto op de oprit staat denkt eenieder hier volgens mij al aan een opvolger
Gebruikers op dit forum: Darudevampire, SAH en 3 gasten