Oeiii...das een straf..Hans GP schreef:Moet nog ingereden worden.. ben er nog meebezig.. moet tot 1500 kilometer

Greetz Erik.
Oeiii...das een straf..Hans GP schreef:Moet nog ingereden worden.. ben er nog meebezig.. moet tot 1500 kilometer
Mee eens. De enige nieuwe auto die ik rustig heb ingereden had een olieverbruik waar je niet goed van werd. Dat doen we doen dus niet meer. In de 1e kilometers is het zaak om de motor warm te rijden en daarna goed te belasten zodat de zuigerveren zich goed inslijten op de cilinderwanden. Die je dit te rustig blijven er permanent oneffenheden die niet meer weg gaan waardoor je olieverbruik krijgt.Wouter81 schreef:Is het natuurlijk maar net hoeveel je gelooft in het 'inrijverhaal'. Is al menig discussie over gevoerd. Heb de waarheid ook niet in pacht maar heb mijn huidige auto niet volgens het boekje ingereden. Gelijk (na goed warmrijden natuurlijk) vol belast. BIj minder dan 200 km al 200 km/u op de teller gehad.
Nu, 74.000 km later niks aan het handje. Sterker nog, ding verbruikt echt 0,0 olie, in tegenstelling tot exact dezelfde auto die m'n collega heeft (en hem rustiger heeft ingereden). Die moet regelmatig wat bijvullen.
Dus ja... weet het niet hoor.
Haha.. wat staat daar nou? Iets met DSGgerardR schreef:hans ik de dsg dan schakelt ie nog het zelfde vond wel fijn rijden dsg maar kan heb voor hand gekozen mis je dat niet zoals je mini
Wat voor taferelen?Tom Westendorp schreef:Ben je niet bang voor GTR en M5 taferelen met je DSG bak?
De bank bij Beek is 4WD !FerdiACS1 schreef:Hans, dit zijn 305pk op 4 wielen? hoe meten ze dat bij beek? Staan je voorwielen dan te draaien op een rol zonder te meten?
Gebruikers op dit forum: Rogerb en 44 gasten