Heb ze alvast een mail gestuurd over de auto die ik op het oog heb

duifjes.com schreef:
Over het algemeen vragen ze marktconforme prijzen maar naar mijn mening kun je daar nog redelijk onderhandelen!
suc6
Gompie!angie-wezep schreef:hallo,
mijn vriend heeft op 9januari bij carplanet santos in losser een mitsubishi evo 5 van bouwjaar 1998 dit bedrijf zit samen met auto appie in 1pand
gekocht. dit bedrijf zit samen met auto appie in 1pand na 3maand wachten hadden we dan eindelijk ons plaatje elke keer gezeur en gezeik eerst waren de papieren die kwamen niet overeen met het sjasienummer van de auto. okey het is een geimporteerde auto dat kan gebeuren. na 2 maand was dat eindelijk rond hij melde dat hij alleen nog een kogel voor de draagarm moest bestellen omdat daar speling op zat en daar mee kwam hij niet door de apk keuring. nou weer een maand verder eindelijk
de auto mooi ding om te zien (AAN DE BUITENKANT!!!)
we hadden de deal rond en vlak voor dat we weg wouden rijden noemde hij een aantal punten op die er mis mee waren
kogel van het draagarm waar speling op zat moest vervangen worden want de hadden voor de apk keuring even 1 van een andere evo afgehaald het difrensieel was iets mee en zo nog wat dingen dus wij gingen er al niet met een fijn gevoel weg! Dit moest hij zeggen voor dat hij ons de boel laat ondertekenen!
na 5dagen kwam mijn vriend stil te staan! de koelvloeistof spoot er uit, de auto raakte aan de kook en de motor maakte een hele rare tik in de motor. die vent opgebeld en gezegd wat er gebeurt was. hij natuurlijk zeggen van dat ding was goed toen hij hem afleverde en dat het niet zijn verantwoordelijkheid was.
wij naar het juridisch loket in Zwolle gegaan en nu hebben moeten we een aangetekende brief sturen dat we hem in gebreken stellen. die gaat vandaag op de post. gisteren avond nog even onder de motorkap gekeken met een zaklamp en die auto is gewoon levens gevaarlijk!
- het motor blok kun je met de vingers los draaien
- losse bedrading
- der ligt over de versnellingsbak een hele verrot gelaste naden
- de radiateur is ook al aan gesoldeert
- de zekeringen hebben geen functie meer die zijn aan elkaar gesoldeert
- alles hang met tairips en plakband aan elkaar
en zo zijn er nog veel meer dingen.
contact gehad met die vent en mijn vriend heeft uitgelegt dat hij de koop ongedaan wou maken en dat hij de schik er goed af heeft! hij beweerde dat de auto €9500,- heeft gekost maar het bedrag was €10.400,- want wij moesten een aanbetaling doen van €1,000,- euro ivm met op nederlands kenteken zetten!
hij zei dat hij juridisch alles wel aandurfde want dat er op het koopcontract stond dat de auto stuk en niet rijdend verkocht is. hoe kan er dan in vredes naam nieuwe apk op zitten? Er zijn zo veel gebreken!! Ons vermoeden is dan ook dat er voor de rdw en apk keuring een heel ander blok in gelegen heeft en dat na die tijd het oude blok weer in is gezet er is zo wie zo aan gesleuteld anders komt hij niet door de keuring.
Dus bij deze wil ik iedereen waarschuwen koop daar never nooit geen auto want je word opgelicht waar je bij staat!!!
Politie kan snelle terrorist eindelijk op-pakken tijdens zijn "verplichte" gebed richting de Ka'baXave30 schreef: