Lotus Elise Motorsport S1
-
Re: Evo verkocht, terug naar Lightweight.
En toch zijn er bijna geen Exiges S1 meer te koop op Pistonheads itt een paar maanden terug. Dus denk dat ze met wat geduld wel gewoon weg gaan. Voordeel van een Elise is imho weer wel dat je lekker kunt hobbyboppen zonder dat je je zorgen hoeft te maken om veel geld te verliezen. Je koopt ze al voor een prikkie, waardoor die afschrijving eigenlijk al minimaal is.
- Petrolhead Tom
Ik zou ook voor een S1 elise gaan, net wat je zegt je houd geld over voor onvoorziene uitgaven, en niet onbelangrijk: Het autorijden zelf
Ik ben naarstig op zoek naar oude ring foto's die staan volgens mij nog bij een kameraad op de pc, daar zit een gele elise bij echt helemaal te gek!

Ik ben naarstig op zoek naar oude ring foto's die staan volgens mij nog bij een kameraad op de pc, daar zit een gele elise bij echt helemaal te gek!
- GTRene
deze is ook zo mooi...staat al eeuwen te koop in australie geloof ik...met dikke honda erg mooi gemaakt...

die gele Elise wat jij bedoelt staat die niet op mobile te koop? staat ook een fraaie.
die gele Elise wat jij bedoelt staat die niet op mobile te koop? staat ook een fraaie.
Laatst gewijzigd door GTRene op 25 jan 2010, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- RobS
RobS schreef:GTRene schreef:zou dit wel kloppen? als het klopt is ie heel goedkoop....14.500,-euro voor een 2004 LHD S2
http://www.tweedehands.nl/autos/autos/l ... 65608.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hi,
Hope you speak english.
The 2004 Lotus Elise is still for sale.I`m a private seller.
The price is EUR 14.500. The vehicle is in great conditions, clear title. Never smoked in, no accidents,registered in Holland/Netherlands.
I sell it due the financial problems,I need this money for a business in United States.
Inspections and verifications made on time with papers. Oil has been changed 2 weeks ago.
Best Regards,
Hi,
You have to know that the vehicle is in very good conditions.
The vehicle is in a European shipping company custody...I can delivery the vehicle to your address(anywhere in Europe).
The delivery time will be arround 3-4 days maximum.
The vehicle will come along with all documents.All documents are legal of course.
After you will receive the vehicle you will have 5 days to inspect it and after inspection period if you don`t want to keep it, the company will bring me back the vehicle without any cost from your side.
In those 5 days inspection an agent from the company will be available to help you in everything regarding the vehicle including the registration papers on your name.
So if you are agree with the terms of the company please e-mail me with your full name and address and a cell phone number so you can receive and inspect the vehicle.
If you have other questions please ask.
Thank you for your understanding and i hope to have a good cooperation together !!!
- Stéphane
- RobS
Ik heb 'm al 2 keer om het kenteken gevraagd en krijgt steeds een nieuwe random tekst terugStéphane schreef:LOL @ Rob

- GTRene
oew...scam dus
je wil niet weten de laatste tijd zijn ze ook weer enorm bezig met phishing mails e.d.
zou handig zijn als er in NL 1 adres was waar je al dat soort email e.d. kunt melden

je wil niet weten de laatste tijd zijn ze ook weer enorm bezig met phishing mails e.d.

zou handig zijn als er in NL 1 adres was waar je al dat soort email e.d. kunt melden
-
Bij hotmail heb je de mogelijkheid om phishing scam te melden.
- GTRene
en dan denk je wow...
tja en hier denk je ook wow van, maar dan met andere klemtoon

Lotus Elise K24 MOTORE HONDA S2000 PREPARATO 300 CV
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;
wat een geld

- RobS
Done!Marco R. schreef:Bij hotmail heb je de mogelijkheid om phishing scam te melden.
- GTRene
alleen voor hotmail denk ik? daar krijg ik ze bijna niet of die gaan meteen een apart vak in van onbekend/gevaar zeg maar.Marco R. schreef:Bij hotmail heb je de mogelijkheid om phishing scam te melden.
maar meer voor men gewone @home outlook buiten al die capt olivia's e.d. via mobile.de ook veel van banken de laatste tijd als ING en vandaag weer UPC enz enz terwijl ik bij de meeste helemaal niet zit

@Rob Top
-
Hmmz, ik weet het niet in het rood. Met zwarte wielen eronder

Vind het niet eens zo lelijk. Eens wat anders als steeds Zilvere auto's op de oprit.
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Zilver is idd saai (imo..niet gelijk slaan..) maar rood.. mmm ja kán mooi zijn. Helaas vind ik het op een Elise niet zo mooi.
-
Vind rood niet echt passen op een of andere manier.
Titanium is op zich wel mooi.

-
Enigste wat echt past eigenlijk is Britisch Racing Green

En wat zijn die Speedsters spotgoedkoop geworden zeg in de UK. Het is dat ik echt niks met Opel heb..
En wat zijn die Speedsters spotgoedkoop geworden zeg in de UK. Het is dat ik echt niks met Opel heb..
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
He.....Emiel schreef:Hmmz, ik weet het niet in het rood. Met zwarte wielen eronder![]()

Rood zwart is ideaal zeg ik je

Die plastic auto'tjes moeten gewoon een fel kleurtje hebben, anders zien ze je niet eens.
Zowel elises als speedsters in geel, oranje of calipso rood

-
- RobS
Emiel schreef:Vind rood niet echt passen op een of andere manier.
:shakeit:
-
Die groene van Ruben is echt gaaf!
- GTRene
ik vind dat groen en geel(zoals ik die poste met hardtop)
wat ook kan

dit is die honda maar is verkocht zie ik

dat soort kleuren staan hem sowieso wel mooi.
maar dat oude groen is wel mooi passend bij de S1
wat ook kan
dit is die honda maar is verkocht zie ik

dat soort kleuren staan hem sowieso wel mooi.
maar dat oude groen is wel mooi passend bij de S1
- Michel P
S1 doet het goed in het geel of scandal green, titanium zilver is een goed alterantief.

Exige S1 blijft fucking fraai, maar ik begrijp de plannen van Emiel, dus laat hem maar schuiven.
Michel
Exige S1 blijft fucking fraai, maar ik begrijp de plannen van Emiel, dus laat hem maar schuiven.
Michel
- Petrolhead Tom
Die is mooi Michel! 

- GTRene
ja dies ook mooi
met een in kleur gespoten hardtop wordt het toch al snel een lekkerding
bij bv zo'n gele staan die zwarte stukken ook fraai

ook fraai

bij bv zo'n gele staan die zwarte stukken ook fraai
ook fraai
- Petrolhead Tom
Die onderste blauwe! Dat vind ik dus mooi!
-
Speedster zou misschien nog wel eens een overweging kunnen zijn. Vind hem minder mooi , Sorry!
, maar rood en zwart staat erg goed en de bouwkwaliteit tov een S1 is vermoedelijk vele malen beter. Maar S1 is toch wel een "hartendief"
Hoe fout het ook is, ik vind die onderste blauwe met gigantische spoiler echt prachtig. Misschien ben ik wel beetje fout geworden van in het rijden van een bespoilerde Evo
Kleur is tof maar de onderhouds historie moet natuurlijk ook erg goed zijn
Ook al zo'n vette kleur maar een omschrijving waardoor je al direct 1500k onder de prijs gaat bieden

Hoe fout het ook is, ik vind die onderste blauwe met gigantische spoiler echt prachtig. Misschien ben ik wel beetje fout geworden van in het rijden van een bespoilerde Evo

Kleur is tof maar de onderhouds historie moet natuurlijk ook erg goed zijn
Ook al zo'n vette kleur maar een omschrijving waardoor je al direct 1500k onder de prijs gaat bieden