What got you into BMWs?
- FreudeamFahren
Re: What got you into BMWs?
Ik denk dat het probleem meer in de kansspelbelasting zit die je nog over zo'n Postcodeloterij auto moet dökken...
- Joop
Dat denk ik eerlijk gezegd ook... Je kunt er nog even 25% kansspelbelasting over betalen. Als je wel een auto krijgt, maar nou net even niet de centjes op de bank heb staan om die 25% van de nieuwwaarde af te tikken, dan is verkoop de enige optie...
...as simple as that...
...as simple as that...
- @iko
BMW is de Opel voor het circuit.
Vandaar dat ik er 1 heb voor het circuit
Vandaar dat ik er 1 heb voor het circuit

- Martin van der Zwaard
Besmet door mijn pa. Die kocht in 1981 een nieuwe E21 320i 6-cilinder waar ik als kleine jongen helemaal wild van was. Ik was er dan ook zieker van toen ie verkocht moest worden dan hij. In de plaats daarvoor kwam er een Sierra 1.6
omdat hij een auto van de zaak moest gaan rijden. Daarna heeft mijn pa nooit meer een BMW gekocht maar is begin jaren '90 overgestapt naar Mercedes.
Jaren laten kwam mijn zwager in de familie en die had een E34 525i. Nog vele modellen volgde bij hem en al snel wist ik het.....ik ga BMW rijden.
Dus in 2001 kocht ik mijn eerste BMW. Een E36 318is sedan in ///M-trim. Helaas moeten verkopen vanwege een auto van de zaak. Toen ik veranderde van baan en weer een andere auto kon kopen, heb ik geen moment getwijfeld en ben meteen weer naar een BMW gaan kijken. Dat is dus mijn huidige auto en mijn 2e BMW. Ook deze staat al weer te koop en BMW nr.3 staat al te wachten op groen licht om de weg weer op te mogen.
Zolang ik het kan betalen zal ik ook zeker BMW blijven rijden en hoop ooit een splinter nieuwe te kunnen kopen.

Jaren laten kwam mijn zwager in de familie en die had een E34 525i. Nog vele modellen volgde bij hem en al snel wist ik het.....ik ga BMW rijden.
Dus in 2001 kocht ik mijn eerste BMW. Een E36 318is sedan in ///M-trim. Helaas moeten verkopen vanwege een auto van de zaak. Toen ik veranderde van baan en weer een andere auto kon kopen, heb ik geen moment getwijfeld en ben meteen weer naar een BMW gaan kijken. Dat is dus mijn huidige auto en mijn 2e BMW. Ook deze staat al weer te koop en BMW nr.3 staat al te wachten op groen licht om de weg weer op te mogen.
Zolang ik het kan betalen zal ik ook zeker BMW blijven rijden en hoop ooit een splinter nieuwe te kunnen kopen.
- 635csi
Ook ik was als kleine jongen helemaal weg van de e24.
Nooit gedacht dat ik er ooit zelf een zou bezitten.
Mijn vriendin is ook al een tijd besmet met het bmw virus.
Na een heftig ongeluk met haar moeders mazda 323 was het wel tijd voor een stevige wagen het werd eerst een e36 en nu rijd ze in een e46
Ook mijn moeder heb ik kunnen overtuigen om een 3 serie te kopen en die rijd rond in een e46 coupe en wil nooit meer anders.
Nooit gedacht dat ik er ooit zelf een zou bezitten.
Mijn vriendin is ook al een tijd besmet met het bmw virus.
Na een heftig ongeluk met haar moeders mazda 323 was het wel tijd voor een stevige wagen het werd eerst een e36 en nu rijd ze in een e46
Ook mijn moeder heb ik kunnen overtuigen om een 3 serie te kopen en die rijd rond in een e46 coupe en wil nooit meer anders.
- Ravin ///M
Ik heb toen ik klein was altijd ooms en neven gehad die BMW's reden.
Mijn broer reed toen ik een jaar of 10 was in een bloedmooie 318i e21,
om die vervolgens in te ruilen op een 323i e31. Wat een sensatie, elke
keer als hij de straat in kwam rijden. Half jaren 80 was het, ondanks dat
de e30 al zijn intrede had gedaan, een absolute machomobiel. Ik weet
nog dat mijn broer gek was op de 635CSI, we zijn samen vaken bij de
dealer geweest om de toen nieuwe auto in de showroom te bewonderen.
Later toen ik zelf aan mijn automobiele carriere begon, was de Pug 205GTI
dè auto om te hebben. Na de 1.6, meerdere 1.9's en zelfs een 2.0 te hebben
versleten, werden da auto's steeds groter. Van 'n Opel Astra met gele Koni's
tot Volvo's ondergewaardeerde 460turbo, in weinig studententijd heb ik heel
wat auto's gezien (12). Vlak voor mijn afstuderen kocht ik een Jag XJ6 uit 1975.
Een jongensdroom, maar na anderhalf jaar en 30.000 gulden aan reparaties
verder te zijn was ik de Engelse auto spuugzat. Ik zag een e34 525i 12v op
Marktplaats voor een ongelooflijke 1850 euro. Om enigszins betrouwbaar
te kunnen rijden, kocht ik deze voor erbij. Al snel was ik onder de indruk van
de precisie en degelijkheid van de e34. In één jaar heb ik toen wel 5 e34's gekocht,
voor neefjes en voor de handel.
Ik heb meelf nooit gezien als BMW-persoon, ik wilde altijd iets aparts hebben. Mooi niet dus
Verhaal kort: Jaguar ging eruit, er kwam een e39 530d voor de e34, daar kwam een e30 320i bij,
e39 werd ingeruild op een e38 730d, e30 ging er ook uit, e60 535d kwam weer in de plaats van
de e38, en sinds september heb ik nu een e61 535d.
Mijn broer reed toen ik een jaar of 10 was in een bloedmooie 318i e21,
om die vervolgens in te ruilen op een 323i e31. Wat een sensatie, elke
keer als hij de straat in kwam rijden. Half jaren 80 was het, ondanks dat
de e30 al zijn intrede had gedaan, een absolute machomobiel. Ik weet
nog dat mijn broer gek was op de 635CSI, we zijn samen vaken bij de
dealer geweest om de toen nieuwe auto in de showroom te bewonderen.
Later toen ik zelf aan mijn automobiele carriere begon, was de Pug 205GTI
dè auto om te hebben. Na de 1.6, meerdere 1.9's en zelfs een 2.0 te hebben
versleten, werden da auto's steeds groter. Van 'n Opel Astra met gele Koni's
tot Volvo's ondergewaardeerde 460turbo, in weinig studententijd heb ik heel
wat auto's gezien (12). Vlak voor mijn afstuderen kocht ik een Jag XJ6 uit 1975.
Een jongensdroom, maar na anderhalf jaar en 30.000 gulden aan reparaties
verder te zijn was ik de Engelse auto spuugzat. Ik zag een e34 525i 12v op
Marktplaats voor een ongelooflijke 1850 euro. Om enigszins betrouwbaar
te kunnen rijden, kocht ik deze voor erbij. Al snel was ik onder de indruk van
de precisie en degelijkheid van de e34. In één jaar heb ik toen wel 5 e34's gekocht,
voor neefjes en voor de handel.
Ik heb meelf nooit gezien als BMW-persoon, ik wilde altijd iets aparts hebben. Mooi niet dus

Verhaal kort: Jaguar ging eruit, er kwam een e39 530d voor de e34, daar kwam een e30 320i bij,
e39 werd ingeruild op een e38 730d, e30 ging er ook uit, e60 535d kwam weer in de plaats van
de e38, en sinds september heb ik nu een e61 535d.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Prachtige verhalen...................keep them comming...................
ps; liever geen BMW bashing, dat kan meer dan voldoende in andere draadjes.............dit gaat om de verhalen, de anekdotes, de emotie.......................de ratio stoppen we heel ver weg hierzo.....................
ps; liever geen BMW bashing, dat kan meer dan voldoende in andere draadjes.............dit gaat om de verhalen, de anekdotes, de emotie.......................de ratio stoppen we heel ver weg hierzo.....................

-
Dat is duidelijk ja
@ geile propellor

- SvB
Mijn vader heeft vroegah ook van alles gehad en in gereden maar zijn 1e BMW was een 1600ti.
Geweldig hok en supersnel, die ruilde hij later in op een BMW 3.0Si wat een geweldig hok was dat.
Daarna een BMW 528i in M trim, wat een mooie en fijne auto was dat.
Omdat hij zelf veel aan auto's sleutelde en ook geregeld een auto verhandelde kregen wij (de kinderen) een auto van hem bij het behalen van ons rijbewijs.
Toen ik dan ook mijn rijbewijs behaalde in 1980 nam hij me mee naar zijn garage waar "mijn" auto stond.
Een geweldige Renault 16TL uit 1977, daar werd Bassie niet vrolijk van
Hij zag mijn reactie en wist dan ook dat ik er niet vrolijk van werd, een BMW moest er komen en de R16 werd dat zelfde weekend verruild voor een BMW 2002 van 1973.
Wat een wijs ding, zilvergrijs metallic, schuifdak, getint glas en noem maar op.
Deze auto heb ik 3 jaar gereden en daarna ben ik overgestapt op de Golfjes GTI met een BMW altijd wel erbij.
Verder heb ik van alles gehad en gereden van Alfa tot en met Volvo.
Ik praat dan niet over de echte dure exoten, wel ben ik sinds 2004 met het Porsche virus besmet en deze ben ik nu een beetje aan het verzamelen
Even een kleine opsomming van de BMW hokken:
1602, 1802, 2002,
316, 318i, 320, 320i, 323i bauer, 323i (E21),
316, 318i, 318i cabrio, 320i, 320i cabrio, 320i touring, 323i, 325i, 325i cabrio (E30)
320i coupé, 323i, 325i cabrio, 328i cabrio, (E36)
328i Touring (E46) huidig
318D (E90) huidig
520i, 525i, 528i, (E28)
530i, 535i 2x (E34)
528i 5x, 535i V8 (E39)
635 csi automaat 1985
728i, 740i
Hoezo BMW gek :banaan:
Geweldig hok en supersnel, die ruilde hij later in op een BMW 3.0Si wat een geweldig hok was dat.
Daarna een BMW 528i in M trim, wat een mooie en fijne auto was dat.
Omdat hij zelf veel aan auto's sleutelde en ook geregeld een auto verhandelde kregen wij (de kinderen) een auto van hem bij het behalen van ons rijbewijs.
Toen ik dan ook mijn rijbewijs behaalde in 1980 nam hij me mee naar zijn garage waar "mijn" auto stond.
Een geweldige Renault 16TL uit 1977, daar werd Bassie niet vrolijk van

Hij zag mijn reactie en wist dan ook dat ik er niet vrolijk van werd, een BMW moest er komen en de R16 werd dat zelfde weekend verruild voor een BMW 2002 van 1973.
Wat een wijs ding, zilvergrijs metallic, schuifdak, getint glas en noem maar op.
Deze auto heb ik 3 jaar gereden en daarna ben ik overgestapt op de Golfjes GTI met een BMW altijd wel erbij.
Verder heb ik van alles gehad en gereden van Alfa tot en met Volvo.
Ik praat dan niet over de echte dure exoten, wel ben ik sinds 2004 met het Porsche virus besmet en deze ben ik nu een beetje aan het verzamelen

Even een kleine opsomming van de BMW hokken:
1602, 1802, 2002,
316, 318i, 320, 320i, 323i bauer, 323i (E21),
316, 318i, 318i cabrio, 320i, 320i cabrio, 320i touring, 323i, 325i, 325i cabrio (E30)
320i coupé, 323i, 325i cabrio, 328i cabrio, (E36)
328i Touring (E46) huidig
318D (E90) huidig
520i, 525i, 528i, (E28)
530i, 535i 2x (E34)
528i 5x, 535i V8 (E39)
635 csi automaat 1985
728i, 740i
Hoezo BMW gek :banaan:
- FreudeamFahren
OT: Toen Cruyf een paar jaar terug klaagde dat hij over de schenkingen aan zijn goede doel (trapveldjes in achterstand wijken) schenkingsrechten moest betalen is het schenkingsrecht aan kwalificerende goede doelen naar 0% gegaan. Om dat te financieren is de kansspelbelasting naar 29% gegaan. Daarvoor was het inderdaad 25%.Joop schreef:(...) Je kunt er nog even 25% kansspelbelasting over betalen.(...)
- Joop
Ik loop al behoorlijk achter zie ik... Moet je eens na gaan hoeveel ik win...
...laat staan dat ik er een BMW van had kunnen kopen.

...laat staan dat ik er een BMW van had kunnen kopen.

- Knot
Mooie verhalen idd!
Grappige is dat mijn ouders nooit BMW viervoeters gereden hebben, motoren van mn Pa zijn wel altijd BMW geweest vanaf mn geboorte. Toen ik 10, 11 of 12 was ofzo hadden mn ouders een Ford en zag ik bij sommige buren E30 316i's staan... dacht ik dat die superveel geld hadden omdat ze een BMW reden, alleen dat 316i vond ik maar laf.. .zelfde dat ik naar Sierra's keek en iedereen die een 1.6 of 1.8 had dat was niks, de mensen die 2.0 Ghia reden die waren in mijn ogen goed bezig. Helaas zag ik bijna alleen maar 316i's, een hoop kozen de instapmodellen.
Enige tijd later toen de E36 als leasebak opkwam vond ik dat geweldig, toen waren er ineens wel veel 325i's als de baas betaalde. Mn ouders zeiden altijd dat ik dan vertegenwoordiger moest worden, dan zat ik op de weg en als ik het goed deed kwam ik ook in zo'n dikke BMW terecht. Vertegenwoordiger ben ik nooit geworden en heb ook nooit een BMW als leasebak gereden maar toen ik voor het eerst ging kijken voor een E30 320i was ik verkocht. Als je eenmaal het 6 in lijn geluid gehoord hebt bestuurd door je eigen rechtervoet dan kan je niet meer terug.
Voor mij is een 4 cilinder dan ook geen BMW, hoe gaaf men een e30 M3 ook vind, mijn krijg je daar niet aan.
- E30 320i
- E36 M3 GT
- E36 328i sedan
De E46 sla ik misschien wel over, vind het een beetje getateerd eruit zien. Of een ouwe E36 of direct aan de E9x....
Grappige is dat mijn ouders nooit BMW viervoeters gereden hebben, motoren van mn Pa zijn wel altijd BMW geweest vanaf mn geboorte. Toen ik 10, 11 of 12 was ofzo hadden mn ouders een Ford en zag ik bij sommige buren E30 316i's staan... dacht ik dat die superveel geld hadden omdat ze een BMW reden, alleen dat 316i vond ik maar laf.. .zelfde dat ik naar Sierra's keek en iedereen die een 1.6 of 1.8 had dat was niks, de mensen die 2.0 Ghia reden die waren in mijn ogen goed bezig. Helaas zag ik bijna alleen maar 316i's, een hoop kozen de instapmodellen.
Enige tijd later toen de E36 als leasebak opkwam vond ik dat geweldig, toen waren er ineens wel veel 325i's als de baas betaalde. Mn ouders zeiden altijd dat ik dan vertegenwoordiger moest worden, dan zat ik op de weg en als ik het goed deed kwam ik ook in zo'n dikke BMW terecht. Vertegenwoordiger ben ik nooit geworden en heb ook nooit een BMW als leasebak gereden maar toen ik voor het eerst ging kijken voor een E30 320i was ik verkocht. Als je eenmaal het 6 in lijn geluid gehoord hebt bestuurd door je eigen rechtervoet dan kan je niet meer terug.
Voor mij is een 4 cilinder dan ook geen BMW, hoe gaaf men een e30 M3 ook vind, mijn krijg je daar niet aan.
- E30 320i
- E36 M3 GT
- E36 328i sedan
De E46 sla ik misschien wel over, vind het een beetje getateerd eruit zien. Of een ouwe E36 of direct aan de E9x....
-
Mijn verhaaltje dan maar even:
Mijn Pa (en Ma) geeft werkelijk waar geen klote om auto's jammer genoeg,hij ziet ze echt als gebruiksvoorwerpen.
Maar als het eropaan komt dan wil ie toch elke keer wel een leuke auto.
Het rijtje waar ik groot mee ben geworden is:
Mercedes 280 SE (die met die dubbele ronde koplampen in een unit boven elkaar)
Chervrolet Caprice classic (jaja de lijkenwagen,deze heeft ie maar een half jaar gehad....rampenbak)
Mercedes 300D
Renault 5 Alpine TURBO
Renault Fuego
Mercedes 190E 2.3
Mercedes 230E
Mercedes 300E (heel kort)
Audi A6 2.8 V6 (C4)
Audi A8 '03 4.2 (huidige)
Dit brengt me meteen op het BMW verhaal,ik heb werkelijk waar bijna niemand die een redelijke BMW rijdt in mijn omgeving vandaar dat ik eigenlijk nooit in een BMW verzeild ben geraakt.
Maar sinds ik een beetje op DF huis trekt het merk me steeds meer en en meer.....moet er eigenlijk eens een proefrit in maken.
Ben bang dat ik dan verkocht ben.

Mijn Pa (en Ma) geeft werkelijk waar geen klote om auto's jammer genoeg,hij ziet ze echt als gebruiksvoorwerpen.
Maar als het eropaan komt dan wil ie toch elke keer wel een leuke auto.

Het rijtje waar ik groot mee ben geworden is:
Mercedes 280 SE (die met die dubbele ronde koplampen in een unit boven elkaar)
Chervrolet Caprice classic (jaja de lijkenwagen,deze heeft ie maar een half jaar gehad....rampenbak)
Mercedes 300D
Renault 5 Alpine TURBO
Renault Fuego
Mercedes 190E 2.3
Mercedes 230E
Mercedes 300E (heel kort)
Audi A6 2.8 V6 (C4)
Audi A8 '03 4.2 (huidige)
Dit brengt me meteen op het BMW verhaal,ik heb werkelijk waar bijna niemand die een redelijke BMW rijdt in mijn omgeving vandaar dat ik eigenlijk nooit in een BMW verzeild ben geraakt.
Maar sinds ik een beetje op DF huis trekt het merk me steeds meer en en meer.....moet er eigenlijk eens een proefrit in maken.
Ben bang dat ik dan verkocht ben.

-
waarom BMW???
Vroeger (toen ik nog klein was) was BMW de auto waar ik voor om fietste. Ik weet nog dat ik een jaar of 6 was en er stond een paar straten verderop een 323i (met die 2 pijpjes) dat vond ik helemaal geweldig!! Ik herinner me ook nog dat ik dan wel eens fantaseerde dat dat de auto werd als ik 18 werd. Wat ik in die tijd (eind jaren 70) ook gaaf vond , was een Ford Capri 2.8 want die had ook 2 van die uitlaten maar de BMW won het toch vanwege de enorme mooie lijnen.Mijn oom had in die tijd een 320/4 en later een 320/6 met Alpina wielen,striping en volgens mij ook nog een tuningpakketje. Hij ging daar speciaal voor naar Oldenhof en als hij dan vertelde wat daar allemaal te zien was, hing ik aan z'n lippen en vroeg ik honderduit.
Later ( 1987)stond er bij ons in de buurt een rode E30M3 en daar fietste ik dan naartoe om de mooie auto te bewonderen. Mijn bewondering werd nog groter toen de eigenaar eens bij ons in de winkel was. Ik mocht toen in de auto zitten en toen hij (volgas) wegreed had hij in de 2e versnelling nog wielspin. Daar kon ik echt niet over uit!! Ik ben overigens wel altijd liefhebber geweest van de 3 serie, de grotere modellen gaf ik niet zoveel om.
Toen ik m'n automobiele carriere begon heb ik altijd nieuwe auto's gehad maar BMW had toen niets wat binnen het budget paste. Na vanaf 2000 div .30/.35d's gereden te hebben was ik overgestapt naar Audi. Hoewel die auto prima beviel ben ik toch altijd naar BMW's blijven kijken omdat die auto's een bepaalde rijbeleving hebben wat me enorm aanspreekt en audi en mercedes niet hebben. Dat is ook de reden dat ik na de RS4 weer een BMW heb besteld
Vroeger (toen ik nog klein was) was BMW de auto waar ik voor om fietste. Ik weet nog dat ik een jaar of 6 was en er stond een paar straten verderop een 323i (met die 2 pijpjes) dat vond ik helemaal geweldig!! Ik herinner me ook nog dat ik dan wel eens fantaseerde dat dat de auto werd als ik 18 werd. Wat ik in die tijd (eind jaren 70) ook gaaf vond , was een Ford Capri 2.8 want die had ook 2 van die uitlaten maar de BMW won het toch vanwege de enorme mooie lijnen.Mijn oom had in die tijd een 320/4 en later een 320/6 met Alpina wielen,striping en volgens mij ook nog een tuningpakketje. Hij ging daar speciaal voor naar Oldenhof en als hij dan vertelde wat daar allemaal te zien was, hing ik aan z'n lippen en vroeg ik honderduit.
Later ( 1987)stond er bij ons in de buurt een rode E30M3 en daar fietste ik dan naartoe om de mooie auto te bewonderen. Mijn bewondering werd nog groter toen de eigenaar eens bij ons in de winkel was. Ik mocht toen in de auto zitten en toen hij (volgas) wegreed had hij in de 2e versnelling nog wielspin. Daar kon ik echt niet over uit!! Ik ben overigens wel altijd liefhebber geweest van de 3 serie, de grotere modellen gaf ik niet zoveel om.
Toen ik m'n automobiele carriere begon heb ik altijd nieuwe auto's gehad maar BMW had toen niets wat binnen het budget paste. Na vanaf 2000 div .30/.35d's gereden te hebben was ik overgestapt naar Audi. Hoewel die auto prima beviel ben ik toch altijd naar BMW's blijven kijken omdat die auto's een bepaalde rijbeleving hebben wat me enorm aanspreekt en audi en mercedes niet hebben. Dat is ook de reden dat ik na de RS4 weer een BMW heb besteld

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Toen IK klein was had ik niets maar dan ook niets met BMW. Vond het maar lelijke wagens(E21/E30 oerlelijk), ook toen de M1 uitkwam, mooi dat wel, maar een 6 cylinder motortje? Dat kan toch niet? Ferrari's hadden V12's dat was(en is) het....had ook nooit wat met Porsche(vanwege de kleinere motoren toen, 6 boxer was 'n sneu motortje tov de Berlinetta Boxer 512 natuurlijk)
Maar de pa van 'mn beste maat toendertijd verruilde z'n Opel Senator 3.0e of i weeniemeer voor de E28 524td in 1984 dacht ik. Nou dat was wat(voor 'n diesel) 180kmh en vlot accelererend. Toen kocht m'n oom ook nog in 1986 bij de Beier hier 'n E30 325i M pakket, bleef lelijk, maar wat sjouwde zo'n ding toen ik er bij in zat tov de 190d die m'n pa toendertijd had(kan al gauw), maar verkocht was ik nog niet, neh.
De 190 2.3/5 16s 's zagen d'r 100x mooier uit in de DTM dan de e30 M3 's in mijn ogen, vierkante lelijke hokken(heb ik nog steeds 'n beetje...)
Toen kwam in 1987 de 750i V12 uit, dat was toch wel wat een V12 terwijl de rest van de Duisters 'slome'V8en had en aleen Jaguar en de Italianen V12's hadden(en ik 'n totale V12 gek ben als sinds m'n kindzijn, de BMW gekte was er nog niet 'maar 't was 'n begin...
BMW 'gek'werd ik eigenlijk met 't uitkomen van 1 auto, de wonderschone E34 M5 in 1988/89, had net m'n rijbewijs, ok de 500e deed ook prima mee, maar de E34 M5 heeft me wakkergeschud...en toen de McLaren F1 kwam met 6.1 V12 van BMW M was 't klaar....
Maar de pa van 'mn beste maat toendertijd verruilde z'n Opel Senator 3.0e of i weeniemeer voor de E28 524td in 1984 dacht ik. Nou dat was wat(voor 'n diesel) 180kmh en vlot accelererend. Toen kocht m'n oom ook nog in 1986 bij de Beier hier 'n E30 325i M pakket, bleef lelijk, maar wat sjouwde zo'n ding toen ik er bij in zat tov de 190d die m'n pa toendertijd had(kan al gauw), maar verkocht was ik nog niet, neh.
De 190 2.3/5 16s 's zagen d'r 100x mooier uit in de DTM dan de e30 M3 's in mijn ogen, vierkante lelijke hokken(heb ik nog steeds 'n beetje...)
Toen kwam in 1987 de 750i V12 uit, dat was toch wel wat een V12 terwijl de rest van de Duisters 'slome'V8en had en aleen Jaguar en de Italianen V12's hadden(en ik 'n totale V12 gek ben als sinds m'n kindzijn, de BMW gekte was er nog niet 'maar 't was 'n begin...
BMW 'gek'werd ik eigenlijk met 't uitkomen van 1 auto, de wonderschone E34 M5 in 1988/89, had net m'n rijbewijs, ok de 500e deed ook prima mee, maar de E34 M5 heeft me wakkergeschud...en toen de McLaren F1 kwam met 6.1 V12 van BMW M was 't klaar....
- Niels
- Auto: Prius+
Ik ben benieuwd wie DF noemt als antwoord op de vraag
Nee ik ben het niet

Nee ik ben het niet

-
- Auto: Fun Damn Mentally
DF begon met mij 11 jaar terug met 'n Subaru Impreza GTT, niet met 'n BMW...En de average BMW 4 pitter < 200pk geeft mij nou niet bepaald DF ook al is 't rwd....Niels schreef:Ik ben benieuwd wie DF noemt als antwoord op de vraag![]()
Nee ik ben het niet
maar je bedoelt als 'door 't Driving Fun forum geinspireerd'?
- Niels
- Auto: Prius+
Ik bedoelde eigenlijk het forum 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Niels schreef:Ik bedoelde eigenlijk het forum
Ja, zullen we eens gaan turven hoeveel we er hier omgeturnd hebben naar een Blauw/Witte..............

- Sperdy
Zonder enige specifieke reden. De 1 serie Coupe vind ik gaaf, de grotere modellen doen me niets. Dit is de eerste BMW die ik rijd. Als die Porker er is, kan het zo zijn dat de acs1 er zo weer uit ligt. Ben wel een beetje een luxe rijder. Dus wat ik leuk vind en past binnen budget, doe ik. Als dat de volgende keer een skoda is, is dat ook goed. Heb dus niets met merken 'om het merk'. Heb wel wat met leuke auto's.
-
- Auto: X5 M F85
Leuk onderwerp! Ook mijn jeugd stond in het teken van BMW's, 1 van mijn ooms had een rode E30, dat was al een belevenis als hij langskwam. Mijn tien jaar oudere broer begon ook meteen met BMW's dus ik heb de E30, E36 en E46's allemaal van dichtbij gezien. Ook heel veel kilometers door het pand van Ekris gemaakt om alles te bekijken 8) Hoogtepunt was een M-dag in 2000 of 2001.... met demoritjes in een E39 M5 en E46 M3 (die was toen net uit) Daarna was het voor mij wel duidelijk dat er ooit een ///M moest komen en na 3 Golfjes staat er nu al 2,5 jaar een M5 op de stoep hier.
Wat ik leuk vind aan BMW-rijders dat ze bijna allemaal wel een speciaal gevoel/verhaal bij hun keuze hebben, dat is bij veel andere merken toch een stuk minder.
Wat ik leuk vind aan BMW-rijders dat ze bijna allemaal wel een speciaal gevoel/verhaal bij hun keuze hebben, dat is bij veel andere merken toch een stuk minder.