Giro 555

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.

Ik...

Stort geen geld - ik vertouw er niet op dat het geld op de juiste plaats terecht komt
42
53%
Stort geen geld - Andere reden
26
33%
Stort wel geld
12
15%

Totaal aantal stemmen: 80

Maus335i

Re: Giro 555

Bericht door Maus335i » 22 jan 2010, 20:01

Robin schreef:Gisteravond zou ik bijna de telefoon pakken om m'n schuld af te kopen(het vleesch is zwak he) totdat gelukkig minister Bert Koenders roet in't eten gooide door(op nogmaals 'n vraag of het geld wel goed terecht komt en niet corrupt wordt gebruikt daar) zo verdomde onnozel kort, naief en onwetend te reageren, dat ik gewoon boos werd op die klojo van 'n Koenders en helemáál toen ie zei dat hij 't bedrag ging verdubbelen nadien.
Alsof je het al rook :D
De Algemene Rekenkamer zal geen toezicht houden op de besteding van de donaties die zijn binnengekomen bij giro 555 voor Haïti. Premier Jan Peter Balkenende (CDA) zei gisteren tijdens de televisie-inzameling voor het goede doel dat de rekenkamer erop zou toezien dat het geld goed besteed zou worden, maar dat klopt niet.

Volgens rekenkamer-president Saskia Stuiveling wordt er geen actief toezicht gehouden op de besteding van het geld. "Het is een misverstand dat wij ter plekke gaan kijken hoe die 83 miljoen uitgegeven wordt", zegt ze in EénVandaag. "Wij geven nergens garantie bij af. Mensen moeten niet denken dat elk dubbeltje goed besteed wordt."

De samenwerking met de rekenkamer werd in de tv-uitzending ingezet om twijfelaars over de streep te trekken en Balkenende doet daar in het wekelijkse interview met EénVandaag nog een schepje bovenop."Het feit dat een rekenkamer wordt ingeschakeld om te kijken of het geld goed wordt besteed; een betere waarborg kun je gewoon niet hebben."

Stuiveling wil niet zo ver gaan om te zeggen dat Balkenende een fout beeld schetst, maar spreekt van een 'misverstand'. De rekenkamer zal wel 'suggesties doen hoe de mensen die verantwoordelijk zijn voor het uitgeven hun werk beter kunnen doen en we hopen dat ze onze adviezen over zullen nemen'.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 22 jan 2010, 21:34

:bag:

Tja dat Balkie zich aan z'n woorden houdt dat wisten we wel...... ik ben blij dat ik niet gestort heb al hebben we het na het rekenkamer verhaal wel overwogen. Oplichters..

GTRene

Bericht door GTRene » 22 jan 2010, 21:38

misverstand/verkeerd begrepen/sorry........oke we gaan weer verder :hmmm:
ik vond het ook al gek, maar toch hadden ze mij even voor de gek, immers toezicht voor geld is altijd nodig of het goed terecht komt, the one's who really need...niet dat toezicht echt helpt zie onze trots de DNB...bah

ik snap niet hoe NL de regering en banklui enz met name overal onderuit komen...nu dit daarvoor dat met de banken enz enz...

Burgemeester Leers stapt op, die mevr de Rechter stapt op (beide niet echt meteen noodzakelijk na een blunder magoed) echter de grootste huigelaars/mooipraters of hoe noem je dat soort mensen, die blijven gewoon zitten :hmmm: , ik zou er bijna om gaan lachen ware het niet zo triest. :hammer:

SteV6

Bericht door SteV6 » 22 jan 2010, 21:43

Ik stort niet tijdens dit soort acties, want ik ben, net als jullie, op voorhand verplicht mee te betalen door de verdubbelregeling van Koenders. Daarom ben ik heel benieuwd hoe andere DF'ers aankijken tegen het feit dat gemeentes, net als voor de Tsunami, gelden van de kleine overheid storten ...

Jaarlijks doneer ik een bedrag aan een stichting of organisatie die voor Nederlandse (zieke) kinderen dagen of vakanties organiseren.

Stephan

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 22 jan 2010, 22:32

Ik heb 'n neus voor dat soort dingen. :roll:

Groen Links/SP/PvdA en alle daaraan direct en indirect gelinkte organisaties zijn een groot gevaar voor de Nederlandse samenleving(gebleken) en wereldeconomie, ze zijn extreem links, hypocriet en zeer haatdragend naar logischdenkenden, velen van hun in de 'partijtop' hebben 'n bedenkelijke en leugenachtige staat van dienst /CV waarbij terrorisme/criminalteit/schending van de openbare orde niet geschuwd werd en nog wordt en waarbij door een vorm van 'vredelievende' en ' genuanceerde' leugenachtige verhalen ze de logischdenkende kant van de samenleving constant in 'n kwaad daglicht zetten en justitie een loer draaien.

Van Port au Prince tot Kopenhagen roep ik U op. DENK NA VOORDAT U WAT GEEFT.

8)

JP

Bericht door JP » 22 jan 2010, 22:38

Nederland; 84 miljoen (and counting) :hmmm:

Belgie komt niet verder dan 9 miljoen, en hoorde dat Duitsland een schamele 17 miljoen bij mekaar hadden gebedeld....

Robin

Bericht door Robin » 22 jan 2010, 22:44

JP schreef:Nederland; 84 miljoen (and counting) :hmmm:

Belgie komt niet verder dan 9 miljoen, en hoorde dat Duitsland een schamele 17 miljoen bij mekaar hadden gebedeld....

Beste jongetje van de klas verhaal. Kan die Koenders niet in een Bijlmerflat gaan staan dat er een ELAL Boeing ff invliegt?

Die man moet opgenomen worden in 'n psychiatrisch ziekenhuis. Meteen.En met Bos erbij. Spelen met andermans centen.
Daar stond vroeger toch de doodstraf op?

Voedselbanken, fileleed, moskeeen en open grenzen, maar neen, Albertusje lapt even 41 miljoen bij 'uit eigen zak', de vlegel.

daNpy

Bericht door daNpy » 22 jan 2010, 22:53

:hammer: Koenders

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 22 jan 2010, 22:55

idd, even buiten alle leed om, is het een schandelijke praktijk.............................zie ik daar vanavond in de herhaling even een glimp van die Linda de Mol (blijf toch onder de grond mens) met die Beau van brakens...........................zich op een geweldige manier nichterig aanstellen, gespeelde emoties tot en met en alle BN ers die er nog een knoop boven op doen..................als ze maar weer met hun kop op de TV komen.................publiciteits geil over de ellende van een ander..........................en je hoort er geen mens over....................nee we storten nog even een paar Euro extra.........................GTFOH.................
Laatst gewijzigd door romo op 22 jan 2010, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

daNpy

Bericht door daNpy » 22 jan 2010, 22:57

Ja ik wil wel eens weten wat die Bners "belangeloos" in hun eigen zak douwen.

En inderdaad stonden er weer een heleboel tussen die al tijden niet meer op TV zijn geweest.... geld/publiciteit nodig dus :')

Robin

Bericht door Robin » 22 jan 2010, 22:59

romo schreef:idd, even buiten alle leed om, is het een schandelijke praktijk.............................zie ik daar vanavond in de herhaling even een glimp van die Linda de Mol met die Beau van brakens...........................zich op een geweldige manier nichterig aanstellen, gespeelde emoties tot en met en alle BN ers die er nog een knoop boven op doen..................als ze maar weer met hun kop op de TV komen.................publiciteits geil over de ellende van een ander..........................en je hoort er geen mens over....................nee we storten nog even een paar Euro extra.........................GTFOH.................
Ik hoor JOU erover en ik ben het met je eens.

Alhoewel ik Linda altijd wel 'n sympathiek mens vond, maar dat heeft niks met deze acties te maken.

Dat ze de 80(?)jarige Mies Bouman-vanwege nog betere kijkcijfers- er niet bij hebben gehaald valt MIJ nog mee.

(Niks tegen Mies, lijkt mij een prima dame)

Robin

Bericht door Robin » 22 jan 2010, 23:01

daNpy schreef:Ja ik wil wel eens weten wat die Bners "belangeloos" in hun eigen zak douwen.

En inderdaad stonden er weer een heleboel tussen die al tijden niet meer op TV zijn geweest.... geld/publiciteit nodig dus :')
Ik zag inderdaad ene Marco B langskomen en dat was niet die Marco B die z'n Opel Omega op de cruisecontrol door parkeergarage 'Grafzicht' knalde...

Carice van Houten had wel 'n zeer mooie oogopslag :love: , maar dacht bijna dat ze ECHT in snikken uit zou barsten....
Laatst gewijzigd door Robin op 22 jan 2010, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 22 jan 2010, 23:02

Marco "BOB" ja..........................

Bewust Ontzettend Bezopen........................koekebakker....................
Laatst gewijzigd door romo op 22 jan 2010, 23:08, 2 keer totaal gewijzigd.

JP

Bericht door JP » 22 jan 2010, 23:03

Ze deden het belangeloos (ja, echt hoor :wink: ) Was meer zoiets van; "Kijk eens wat ik over heb voor die arme mensen"

Vond het wel beschamende vertoning toen men 's morgens Beelen en Evers interviewden. Interviewer; "Hoveel hebben jullie, als beide miljonair, nou eigenlijk gedoneerd?"

Beide; "€200-."

Als je veel verdient, alsof je dan ook mega moet doneren?

daNpy

Bericht door daNpy » 22 jan 2010, 23:03

Meneer 10 miljoen 'belastingvrij' op Curaçao? :twisted:

romo

Bericht door romo » 22 jan 2010, 23:04

daNpy schreef:Meneer 10 miljoen 'belastingvrij' op Curaçao? :twisted:

Ja, wat een krokodillen tranen weer.......................

Robin

Bericht door Robin » 22 jan 2010, 23:05

Nu sla je de spijker op z'n kop JP. 'Kijk mij eens goed zijn voor 'n ander' inderdaad....

Robin

Bericht door Robin » 22 jan 2010, 23:08

Ik zie dus dat er vanaf 0.200h een live benefietconcert is met Beyonce, Ma-ra-dona(wat moet die daar nou LOL) , U2, JayZ weetikveel ergens in de USA.

Het heeft imo een veel te grote impact, zo'n klein fokking rotlandje wat 't is Haiti ....Het komt daar de eerste 50 jaar nooit goed, 't lijkt erger dan 9-11, man....

Is 't een internationale media afleidingsmanouvre die goed uitkwam ofzo?

JP

Bericht door JP » 22 jan 2010, 23:10

Nou, dat ze maar uitkijken. Als Beyonce met d'r billen schudt, stort er ook wat in.... :mrgreen:

romo

Bericht door romo » 22 jan 2010, 23:10

Gewoon gratis airtime........................daar moet je bijzijn natuurlijk.................ze ruiken het als gieren de lijken in Haiti.........................

Robin

Bericht door Robin » 22 jan 2010, 23:14

JP schreef:Nou, dat ze maar uitkijken. Als Beyonce met d'r billen schudt, stort er ook wat in.... :mrgreen:
:banaan: Ik hou daar wel van, niet van 't instorten(ja mentaal van Koenders cs) :twisted:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 24 jan 2010, 09:25

romo schreef:Gewoon gratis airtime........................daar moet je bijzijn natuurlijk.................ze ruiken het als gieren de lijken in Haiti.........................
Dat gevoel krijg ik er idd bij en krijg er kippenvel van als mn het daarom doet.......It's showtime! we kunnen ons weer lekker profileren idd...

Robin

Bericht door Robin » 25 jan 2010, 08:47

Hier gaat 't geld naartoe: :|
http://www.zie.nl/video/Schokkend-Haiti ... czq1wfsq97" onclick="window.open(this.href);return false;

WJ

Bericht door WJ » 25 jan 2010, 08:53

Lekker, lig je daar dood/ligt je maat daar dood te gaan staat er zo'n downie met een camera in je gezicht te zwaaien.

Michel P

Bericht door Michel P » 25 jan 2010, 08:55

romo schreef:Gewoon gratis airtime........................daar moet je bijzijn natuurlijk.................ze ruiken het als gieren de lijken in Haiti.........................
+10000 goed voor de PR, is gratis reclame!!

Michel

Plaats reactie