schijnt alleen ook leuk werkje te zijn om hem in te bouwen, dus doe de prijs maar *2
nadeel is hoger bandenslijtage als je hem continu gaat gebruiken ?Tristan schreef:Voor een sper misschien niet, maar vind zelf 775 Euro best veel geld. Maar goed, ik vind dat de Leon het vermogen goed wegkrijgt.
Maar welke nadelen zitten er aan de sper tussen de voorwielen? Bij de Focus RS hadden ze daar nl nogal commentaar op.
Nah, ligt niet aan het sper. Ligt uiteindelijk maar aan 1 ding. Je rechtervoet.Hans GP1630 schreef:mm.. dus van die bandenslijtage komt door de sper.. heb laatst bij 9000km nieuwe voorbanden moeten monteren
Geen LSD. Is al wel leverbaar!Hans GP1630 schreef:Ik was van de week bij Beek autoracing en die hadden net een Cupra gechipt er kwam nu 205KW uit (279pk)met een koppel van 370NM.. maar een cupra heeft standaard toch geen sper? (Ben benieuwd hoe je dat normaal op de weg krijgt..) en wat is er nog meer anders (motorisch) aan de cupra tov FR? injectoren ofzo of is het alleen maar de software... wel oneerlijk die turbo motoren zijn veeel makkelijker te chippen dan een compressor motor
(ik zal er een moord voor doen 279PK in mijn mini)
Er zit voor zover ik heb kunnen achterhalen andere software en een grotere turbo op.Hans GP1630 schreef:Ik was van de week bij Beek autoracing en die hadden net een Cupra gechipt er kwam nu 205KW uit (279pk)met een koppel van 370NM.. maar een cupra heeft standaard toch geen sper? (Ben benieuwd hoe je dat normaal op de weg krijgt..) en wat is er nog meer anders (motorisch) aan de cupra tov FR? injectoren ofzo of is het alleen maar de software... wel oneerlijk die turbo motoren zijn veeel makkelijker te chippen dan een compressor motor
Grotere compressorpulley of een kleinere op je blok en dan chippenHans GP1630 schreef:Ik was van de week bij Beek autoracing en die hadden net een Cupra gechipt er kwam nu 205KW uit (279pk)met een koppel van 370NM.. maar een cupra heeft standaard toch geen sper? (Ben benieuwd hoe je dat normaal op de weg krijgt..) en wat is er nog meer anders (motorisch) aan de cupra tov FR? injectoren ofzo of is het alleen maar de software... wel oneerlijk die turbo motoren zijn veeel makkelijker te chippen dan een compressor motor
Gebruikers op dit forum: Hielke, Semrush [Bot] en 8 gasten