335i coupe
-
- Berichten: 11405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Ja hier ben ik ook nog even. Prachtig dit.
99procent van alle mensen gaan lekker mee in de marketing molen. De bladen schrijven straks weer hemels over de Motorsport M3 E92/E90 van 1600kg die 8 minuten over een rondje ring doet. (iedereen snapt natuurlijk dat die winst op de rechte stukken ligt of moet ik dat ook nog uitleggen). Hopakee 90k kaal weer 10k bij de prijs op. En voor 99 procent werkt de marketing van bmw perfect. Iedereen duikt er op en ruilt zijn E46 M3 of 335i in. Zoals zo velen hun E36 m3 inruilden op de grotere zwaardere loggere E46 m3 maar oei oei hij gaat wel sneller over de ring. En 99 procent van alle kopers trekt niet eens het volle potentieel uit zo n auto op de ring als ze er ooit komen. Degene die wel op de ring komen en ooit zo gek zijn om wel E92 m3 kopen en de ring op gaan. Dan tot naatje gaan met zo n ding die mensen zijn heel gauw uitgespeeld en zullen balen van hun aankoop van die logge kneiter. Een 335i of een M3. Kan je net zo goed de 335i houden 99 procent gebruikt het diff niet en een 335i kun je chippen naar 400pk dat is toch wat 99 procent wil peeeekaaaa s. Die brede voorspat borden van een m3 kan je straks gewoon bestellen m3 wielen onder je 335i remmen van een de m3 hoef je niet die zijn toch kut. En klaar ben je.
Ik heb nog 1 hoop uit de M afdeling. M2. Voor de rest mogen ze die dure zware kneiters houden. Uitermate goeie auto s voor de status autobahn fahrers.
99procent van alle mensen gaan lekker mee in de marketing molen. De bladen schrijven straks weer hemels over de Motorsport M3 E92/E90 van 1600kg die 8 minuten over een rondje ring doet. (iedereen snapt natuurlijk dat die winst op de rechte stukken ligt of moet ik dat ook nog uitleggen). Hopakee 90k kaal weer 10k bij de prijs op. En voor 99 procent werkt de marketing van bmw perfect. Iedereen duikt er op en ruilt zijn E46 M3 of 335i in. Zoals zo velen hun E36 m3 inruilden op de grotere zwaardere loggere E46 m3 maar oei oei hij gaat wel sneller over de ring. En 99 procent van alle kopers trekt niet eens het volle potentieel uit zo n auto op de ring als ze er ooit komen. Degene die wel op de ring komen en ooit zo gek zijn om wel E92 m3 kopen en de ring op gaan. Dan tot naatje gaan met zo n ding die mensen zijn heel gauw uitgespeeld en zullen balen van hun aankoop van die logge kneiter. Een 335i of een M3. Kan je net zo goed de 335i houden 99 procent gebruikt het diff niet en een 335i kun je chippen naar 400pk dat is toch wat 99 procent wil peeeekaaaa s. Die brede voorspat borden van een m3 kan je straks gewoon bestellen m3 wielen onder je 335i remmen van een de m3 hoef je niet die zijn toch kut. En klaar ben je.
Ik heb nog 1 hoop uit de M afdeling. M2. Voor de rest mogen ze die dure zware kneiters houden. Uitermate goeie auto s voor de status autobahn fahrers.
-
- Berichten: 55099
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
IK blijf bij mijn quote naar jou Rico!Rico v Velzen schreef:Romo ik weet nog goed ergens najaar 2003 Niederrhein, Robin had net de M3, compleet door het dolle heen met dat ding 1 groot feest..
Hij zei letterlijk tegen me "Rico als je ooit nog een keer zo'n ding kan kopen moet je het doen, beter word het niet" Die zin is digitaal opgeslagen in mijn bovenkamer.. en alles wat erna kwam.... is ingesteld op auto erase, auto erase![]()

Fantastische/mooie/kwalitatief hoogwaardige/supersnelle/lekkere 'sportwagen'...dat is voor mij de E46 M3. No doubt.
(335i is 'gewoon' een zeer snelle normale 3er met de looks van een...normale 3er en de prijs van een duurdere 3er en de verz premie van 659,- euro per jaar.....)
-
- Berichten: 787
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59
Spijker op z'n kop, jij hoort tot die ene procent wat iets zoekt wat BMW (en ook een aantal andere fabrikanten) helemaal niet maakt. (vandaar dat ik al eens geopperd heb een M3/CSL in een 1 te hangen etc)Andre schreef:Ja hier ben ik ook nog even. Prachtig dit.
99procent van alle mensen gaan lekker mee in de marketing molen
Zou wel handig zijn als je zou kunnen begrijpen dat jouw wensen ook maar voor een zeer beperkte doelgroep relevant zijn, Andre. Jij gaat mij toch ook niet vertellen dat een GT3RS zijn meerprijs t.o.v. de normale GT3 waard is (om een voorbeeld te noemen), dat is evenzo een puur marketingverhaal.
Ik maal er iig niet om, bezit 1) de knaken niet om een E90M3 te rijden en 2) mocht dat wel zo zijn zal het me werkelijk jeuken dat een ander met een andere (goedkopere van mijn part) auto sneller over een circuit kan, lekker boeiend.
Als ik op z'n snelst over een circuit wil koop ik wel een gestript hok en ga ik eerst een paar jaar cursussen volgen

Voor mij is het dus de totaalpackage die aanspreekt en dat zo'n auto toch een alleskunner is ondanks dat hij met heel wat snelle auto's kan meekomen.
Als je echt genoeg geld hebt boeit de aanschafwaarde sowieso niet, dus waar hebben we het over? Beetje een NL discussie dus.
-
- Berichten: 174
- Lid geworden op: 12 feb 2006, 14:13
- Locatie: Zeeland
Blijft allemaal zo subjectief
Het gaat allemaal om het gevoel wat je er zelf bij hebt....wanneer leren we dat nou eens? Gevoelig voor marketing zijn we allemaal...ga daar nou niet simpel over doen
Iedereen (lees) enkelen maken er een sport van anderen te proberen te overtuigen...lukt je niet, want het gaat niet over feiten maar over subjectieve emotionele overtuigingen.... Met mijn e36 M3 had ik voldoende power en rijplezier...heb daar echt nooit alles uitgehaald....hoeft voor mij ook niet. Waarom een veelvoud stukslaan op een e46 M3....luxer, beter, status??? Heb het wel gedaan...
@ Rico.....wat is nou je grootste weerstand tegen V8 motoren. Ik ken de V8 in de e39 redelijk goed...een echt heerlijke motor om mee te rijden...?
ik vind de coupe wel mooier dan de sedan.....kan toch

@ Rico.....wat is nou je grootste weerstand tegen V8 motoren. Ik ken de V8 in de e39 redelijk goed...een echt heerlijke motor om mee te rijden...?
ik vind de coupe wel mooier dan de sedan.....kan toch

-
- Berichten: 174
- Lid geworden op: 12 feb 2006, 14:13
- Locatie: Zeeland
@andre... Wie slaat hier nou kapitalen stuk op auto's....maar gevoelig voor marketing...ikke nneee joh.....?
130i is het toppunt van marketing, want die auto is zwaar over gemotoriseerd en voor een heel klein publiek bestemd (zie verkoopaantallen)
M3 e46: een ander toppunt van marketing
Evo.....alleen maar marketing en nog eens marketing....
Het staat in de bijbel hoor: Ken uzelf!!!


130i is het toppunt van marketing, want die auto is zwaar over gemotoriseerd en voor een heel klein publiek bestemd (zie verkoopaantallen)
M3 e46: een ander toppunt van marketing
Evo.....alleen maar marketing en nog eens marketing....
Het staat in de bijbel hoor: Ken uzelf!!!
- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Beter nog, een MK motorsport E30 M3, zag pas dat ze die S14 al tot 395pk opjengelen.Nandor schreef:Samengevat Andre
Koop een E36 M3 of een Pol E 30
Kan ik mee leven
Dat moet toch wel de hemel zijn, <1200kg, atmo vierpittertje met carbon airbox boven de voorwielen maar wel bijna 400pk, plus die groep A catalogus van BMW waar je nog uit kunt shoppen voor leuke goodies, met een beetje wil bouw je je eigen DTM spec auto na.
Maar let maar niet op mij hoor, hoop vooral 1600kg troep waar een M-logotje op staat, ik heb er geen last van, maar mij zie je echt niet meer in een FWD/auto van meer dan 1300kg/RWD zonder sper/etc.
Door schade en schande wijs geworden zeg maar, als iemand me dat drie jaar geleden ook even duidelijk had kunnen maken had dat weer een hoop centen gescheeld.

- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Vergeet ook de banden niet.Andre schreef:Ja hier ben ik ook nog even. Prachtig dit.
99procent van alle mensen gaan lekker mee in de marketing molen. De bladen schrijven straks weer hemels over de Motorsport M3 E92/E90 van 1600kg die 8 minuten over een rondje ring doet. (iedereen snapt natuurlijk dat die winst op de rechte stukken ligt of moet ik dat ook nog uitleggen).
Ik heb ooit oude P Zero's (die toen voor de F40 ontwikkeld zijn of wat was het?) onder de E30 gehad, man, die dingen leken wel van hout, 0,0 grip.
Iedere nieuwe auto staat weer op vers rubber dat weer lekker verder ontwikkeld is, daar zie ik zo een halve tot een hele seconde per rondje Ring winst liggen. Dat is in het gunstigste geval zo 20 seconden, gratis voor het oprapen. En daar lopen ze nu met die nieuwe semi-slicks ook tegen een grens aan en dan zie je dat het ineens allemaal zo hard niet meer gaat GT3 vs GT3 RS met net aan 3 seconden verschil op 20km, bij de 996 konden ze er nog mee weg komen met de gewone op straatbanden te zetten en de RS op semi-slicks.
Zet de 997 op straatbanden en ik betwijfel of hij sneller is dan een 996, 10 seconden verschil incl. die overstap op semi's is ook niet de wereld aan verschil.
Maar goed, terug naar E90's en E92's maar weer, dan ga ik weer dromen van een 395pk S14.

-
- Berichten: 11405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Het moge toch duidelijk zijn dat als je vroeger een nieuwe e30 M3 kocht dat je nu anno 2006 a 2007 heel wat anders koop qua rijbeleving. En jullie denken dat ik het altijd over race auto s heb. Die wil ik zelf ook niet voor de straat. Ik zoek ook een leuk compromis. Maar een compromis hoeft nou ook weer niet 1600kg te zijn en elk nieuw en groter model plus 10 a 15k euro, want dat gaat gewoon nergens meer over.
Wat ik hier probeer aan te halen is dat als je nu een m3 v8 koopt dat je in principe gewoon een e39 m5 coupe koopt let maar op. De prijs gaat ook richting de E39 M5. Dat is wat bmw dus eigenlijk wil. Die wil door de model jaren heen je automatisch in een lees duurdere grotere auto drukken. Maar is dat je doel was je altijd al uit op een M5 zo ja dan is de e92/e90 m3 de auto voor jou. Ik niet ik zie niks in een M5 als dat zo was dan had ik wel een e39 m5 gekocht ipv E46 M3. Dus nogmaals als je wel een E92 m3 koopt ga je volgas mee in de marketing molen van bmw. Als bmw een M2 zou maken met 320pk en je ruilt daar je E46 M3 op in. Dan klopt het plaatje weer.
Wat ik hier probeer aan te halen is dat als je nu een m3 v8 koopt dat je in principe gewoon een e39 m5 coupe koopt let maar op. De prijs gaat ook richting de E39 M5. Dat is wat bmw dus eigenlijk wil. Die wil door de model jaren heen je automatisch in een lees duurdere grotere auto drukken. Maar is dat je doel was je altijd al uit op een M5 zo ja dan is de e92/e90 m3 de auto voor jou. Ik niet ik zie niks in een M5 als dat zo was dan had ik wel een e39 m5 gekocht ipv E46 M3. Dus nogmaals als je wel een E92 m3 koopt ga je volgas mee in de marketing molen van bmw. Als bmw een M2 zou maken met 320pk en je ruilt daar je E46 M3 op in. Dan klopt het plaatje weer.
-
- Berichten: 55099
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Een Canadees vindt 'm wel OK:
http://stage6.divx.com/members/222398/videos/1048404
http://stage6.divx.com/members/222398/videos/1048404
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
was deze foto al gepasseerd ?
[img:800:600]http://img246.imageshack.us/img246/5792/coupe2uv3.jpg[/img]
[img:800:600]http://img246.imageshack.us/img246/5792/coupe2uv3.jpg[/img]
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
aero pakket bumper
[img:1280:960]http://img248.imageshack.us/img248/1671/m33wj3.jpg[/img]
M pakket bumper
[img:1024:683]http://img329.imageshack.us/img329/233/ ... gu4pk3.jpg[/img]
[img:1280:960]http://img248.imageshack.us/img248/1671/m33wj3.jpg[/img]
M pakket bumper
[img:1024:683]http://img329.imageshack.us/img329/233/ ... gu4pk3.jpg[/img]
-
- Berichten: 55099
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl