Vervoer aangeboden Wanssum->Nijmegen->Utrech->Amst->IJmuiden

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
InjectTheVenom

Vervoer aangeboden Wanssum->Nijmegen->Utrech->Amst->IJmuiden

Bericht door InjectTheVenom » 19 jan 2010, 17:51

Gaat er deze week iemand van IJmuiden naar of door Noord Limburg en zou je iets voor me mee kunnen nemen? Ik heb een set interieurpanelen op marktplaats gespot maar zit met het vervoer te kijken. Uiteraard staat er een gepaste vergoeding tegenover.
Laatst gewijzigd door InjectTheVenom op 22 jan 2010, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

InjectTheVenom

Re: Vervoer gezocht

Bericht door InjectTheVenom » 21 jan 2010, 20:12

Niemand :protest:

Metchu

Bericht door Metchu » 21 jan 2010, 20:57

ik zit wel naast ijmuiden (vrijwel), maar ga niet naar limburg binnekort. :mrgreen: Wel naar Luco de 30e.... dus ;)

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 22 jan 2010, 18:25

Dan kom ik het morgen daar in de buurt onveilig maken, eindelijk weer eens op fatsoenlijke Hollandse grond :mrgreen:
Van armoe heb ik maar een Volkswagen T4 van mijn werk gereserveerd en vanmiddag alle banken en stoelen er uit gehaald wat een lekker lege cabine oplevert, dus als iemand nog iets vervoerd moet hebben op de route Wanssum -> Nijmegen -> Utrecht -> Amsterdam -> IJmuiden en terug moet ik het uiterlijk voor morgen vroeg 8 uur weten wanneer ik nog even snel mijn inkomende berichten controleer voordat ik vertrek.

Plaats reactie