Vervoer aangeboden Wanssum->Nijmegen->Utrech->Amst->IJmuiden
- InjectTheVenom
Vervoer aangeboden Wanssum->Nijmegen->Utrech->Amst->IJmuiden
Gaat er deze week iemand van IJmuiden naar of door Noord Limburg en zou je iets voor me mee kunnen nemen? Ik heb een set interieurpanelen op marktplaats gespot maar zit met het vervoer te kijken. Uiteraard staat er een gepaste vergoeding tegenover.
Laatst gewijzigd door InjectTheVenom op 22 jan 2010, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- InjectTheVenom
Re: Vervoer gezocht
Niemand 
-
Metchu
ik zit wel naast ijmuiden (vrijwel), maar ga niet naar limburg binnekort.
Wel naar Luco de 30e.... dus 
- InjectTheVenom
Dan kom ik het morgen daar in de buurt onveilig maken, eindelijk weer eens op fatsoenlijke Hollandse grond
Van armoe heb ik maar een Volkswagen T4 van mijn werk gereserveerd en vanmiddag alle banken en stoelen er uit gehaald wat een lekker lege cabine oplevert, dus als iemand nog iets vervoerd moet hebben op de route Wanssum -> Nijmegen -> Utrecht -> Amsterdam -> IJmuiden en terug moet ik het uiterlijk voor morgen vroeg 8 uur weten wanneer ik nog even snel mijn inkomende berichten controleer voordat ik vertrek.
Van armoe heb ik maar een Volkswagen T4 van mijn werk gereserveerd en vanmiddag alle banken en stoelen er uit gehaald wat een lekker lege cabine oplevert, dus als iemand nog iets vervoerd moet hebben op de route Wanssum -> Nijmegen -> Utrecht -> Amsterdam -> IJmuiden en terug moet ik het uiterlijk voor morgen vroeg 8 uur weten wanneer ik nog even snel mijn inkomende berichten controleer voordat ik vertrek.